Partyflock

Forumonderwerp · 657398

Ga dit jaar voor het eerste naar Nature One, aangezien het 3 dagen duurt, is er toch wel wat zorgvuldigere voorbereiding voor nodig, dan voor 1 nachtje feesten!

Ok gaan we..

1.TENT
2. ....

me danspasjes :P

en me kaartje natuurlijk
laatste aanpassing
to sky: heb er eentje op het oog ;) met gordijntjes en enkele schapen haren :D
mezelf
En kaartje
Moet eerst daar zien te komen he ;)

WATUUUURRRR!!!! daar is een chronisch gebrek aan daar!!! schone kleren en een koffertje die lijkt op die van die kerel uit fear en loading in las vegas8)8)8)
laatste aanpassing
to sky: heb er eentje op het oog met gordijntjes en enkele schapen haren

Jajajaja mooi mooi!, moeten we toch iets van kunnen maken :D

zonnebrandolie!! anders verbrand je daar levend want erg veel beschutting is er niet en in je tent houd je het overdag toch niet uit!
- Zelfgebouwde douche
- Jerrycans
- Goede partytent
- Geluidsinstallatie
- Een dikke verzameling oldschool/oldstyle en hardcoreplaten
- Bier
- De huis tuin en keukenspullen om het zo maar te noemen
- Goed humeur
- te vreten voor de eerste dag.
- Zelfgebouwde douche
- Jerrycans
- Goede partytent
- Geluidsinstallatie
- Een dikke verzameling oldschool/oldstyle en hardcoreplaten
- Bier
- De huis tuin en keukenspullen om het zo maar te noemen
- Goed humeur
- te vreten voor de eerste dag.

nix meer aan toe te voegen!!!

ow jewel idd wel water meenemen tis echt een aanrader!!!
laatste aanpassing

een schep, om een gat te graven (Duitsers....)

Om ze te helpen of om ze in te gooien?? ;D
Om ze in te gooien, Duitsers zijn moeilijk!!

Ik heb niet echt een hekel aan die lui maar ze kunnen zo moeilijk doen!
Duisters kunnen idd vervelend zijn, maar....feesten is daar relaxed!
Duitsers zijn altijd moeilijk maar ja daar moet je gewoon mee omweten te gaan.. verkoop ze 1 gram pep voor 40 euro en je ziet ze de hele avond niet meer terug :D:D:D
ik verwijs jullie naar de topic "duitsers"....

mn tentstokken, maatjes lagen vorig jaar in de auto, tent stokken vergeten!! mwhehe!!

-pillen
-sosa
-wiet
en mijn tandeborstel

Oordoppen .. zonder gelul .. en ga nou niet stoer lopen roepen da je die nie nodig heb ... da deed ik vorig jaar ook .. en nou zit ik met die beschadiging in me oren ..

je moeder
Voldoende water!!!
en :bier: :devil:
stamterror...(linda)­:d en nog meeer maffies!!:p

je moeder

Neem jij mijn moeder mee? O leuk! ik heb namelijk een hele lieve moeder (L) Dus ik denk dat je het wel gezellig zult hebben dan!
neem zo'n waterzak mee, ken je mooi als douche gebruiken.. komt nie veel water tegelijk uit, maar t is beter iets dan niets.. douchen op dat soort feesten is vaak n ramp (ben hier nog nie geweest maar heb ervaring met n ander festival).. gewoon beetje hoog ophangen (of n lang iemand meenemen die t voor je vast wil houden boven je hoofd) en je ken lekker douchen :D

en neem voldoende fruit mee (kweet nie of ze dat daar hebben), is altijd lekker.. en n koelbox om t in te doen!
Is d'r geen zwembad in de buurt daar?...
kunnen we die douche alvast thuis laten, is wel wat duurder maar wel zo fris :D

Er is wel een zwembad... 10 minuutjes met de bus ongeveer..
een caravan bacardi+cola AGGAGraaT JerryCans Snoeiharde herrie !!!!En natuurlijk mn DeVenteR Vlag en een goed humeur Maar oweeeeeéé als die duitsers weer komen schooien om het 1 en ander hehehe !!! oja zonnebrandolie!!!!
laatste aanpassing
en un nederlandse vlag met de text KEINE DROGEN HIER! zodat we van dat gezeik af zijn.... :P
eej cobuZZZ zal ook een doekje meenemen voor je weer pakken chocomelk morst over iedereens kleren heheheheh
appelssssssssssssss (van die zure)

Auto van de shell met water.....
Mijn vriend :lief:
geld natuurlijk...kannik alles mee kopen wat ik vergeten ben mee te nemen :D :P
Artiest Dummy
Een kalender want je vertrekt veels te vroeg.. ;P
wc papier

-kaartje
-tent
-geld
-pillen
-coke
-wiet
-heel veel peuken
-kauwgom
-me vrouwtje natuurlijk
-vrienden
-eten
-schone kleding
-toilet spullen

439 pillen en 8 gr speed ireen!! zoals altijd dombo!!!!

als je er nog nooit geweest bent, ken je je alles behalve er voor op voorbereide wat je tewachte staat

439 pillen en 8 gr speed ireen!! zoals altijd dombo!!!!

Jordy shhhh..... :$

;)

durdoen pakketje voor 4 dage CHAOS!!
Een kaart van het duitse wegennet! Heel belangrijk anders rij je misschien net als ons 200km te veel...

www.lesrug.tk
Ga toch weg man!! :@
Een fiets in de transporter (busje) om naar het zwembad/restaurant/tankstation int dorp te fietsen. kan handig zijn!!!!;)

haha lekker man :):):):)
ik neem een bandenplaksetje mee. voor 50 euro kan je m lenen ;)
Vergeet nie een generator te regelen als je geluid meeneemt he want als je die stekker in de grond steekt zal ie t vast nie doen ;)
Een waterzak (Douche) normaal drinkwater, heb je daar niet! aggregraat, biertap, draaitafels, stoelen. tent en zeil (kan je onder gaan zitten> De camping is namelijk een grote open plek of een partytent
Artiest Pie
water water water water water