Partyflock

Forumonderwerp · 657071
Bij het programma Voetbal Insite weet Johan Derksen te melden dat Ajax druk bezig is met Ioannis Anastasiou. De Griekse spits zou dan deze week nog naar Amsterdam komen en zelfs zondag nog tegen PSV spelen. De reden zou zijn dat Koeman vindt dat Ajax te weinig (fitte) spitsen heeft. Dit lijkt in tegenspraak te zijn met wat eerder gezegd is, namelijk dat het te lang zou duren voordat een spits zich het Ajax-spelletje eigen gemaakt heeft. Om die reden werd eerder jeugdspeler Ryan Babel bij het eerste gehaald.

BRON: Voetbal Insite, Johan Derksen
Hahaha, ook hier jezelf als pannenkoek voordoen Endymion 4 life? Zie nu pas waar je woont en weet alweer genoeg! :D

Die Johan Derksen heeft echt een kop als een walrus.

Volgens mij is ie allang dood, maar weet ie het zelf nog niet ;)

ach ja, snap er nix van.. stond vandaag in de krant dat v.d. vaart en sonck een vraagteken zijn voor zondag.. :S

Betekent dus dat ze elk moment terug kunnen zijn.. maja een extra spits voor op de bank, voor 300.000 euro tja..

Wat bredere selectie en een bankzitter erbij..
Bliksemtransfer verrast Anastasiou zelf ook

Hij had zijn woord al aan Roda JC gegeven, maar kon de plotselinge aanbieding van Ajax niet laten lopen. Yannis Anastasiou tekende maandagavond voor anderhalf jaar bij de Amsterdamse club. De bliksemtransfer verraste de Griek, die een contract tekende voor anderhalf jaar, zelf ook. "Om eerlijk te zijn hebben ze me pas maandagmorgen benaderd", zegt hij. [i]"Maar het is natuurlijk het mooiste wat je als speler kan overkomen."[/i]

De afhandeling van de overgang heeft zoveel energie gekost dat het amper tot hem is doorgedrongen. "Ik heb gewoon de tijd nog niet gehad om ervan te kunnen genieten. Maar het toont wel weer eens aan wat voor gekke wereld het voetbal is. Zaterdag speel je nog met Roda en maandag ben je Ajacied", aldus de aanvaller. De 30-jarige Griek, die eerder speelde voor OFI Kreta en Anderlecht, weet wat Ajax van hem verwacht. Door de vele blessures zal hij waarschijnlijk zondag tegen PSV al debuteren. "Ik ben er klaar voor. Ik ben al jaren professioneel voetballer en kan goed met de druk omgaan. Ik heb veel ervaring en kan de club nu helpen om de doelen voor dit seizoen te behalen."

Verschenen in SP!TS op woensdag 04 februari 2004.

Ik heb er wel alle vertrouwen in!! Zondag gaat ie 2x scoren let maar op ;p
Makkelijk praten natuurlijk. Onze spits wordt geopereerd en was reeds langere tijd de dupe van een kwetsuur.

Een spits die veel geblesseerd/geschorst is, is een stuk minder waardevol!
Als Zlatan en Sonck weer fit zijn voetbalt die niet meer. Kunnen ze beter Babel een kans geven

Binnekort bedoelde ik, oke ik krabbel terug maar... kijk naar de A1 van AZ. Die staat hoog en veel daarvan spelen bij oranje onder de 21 of 19 of wat het dan ook mag zijn (overtuigend).
laatste aanpassing