pffft dus jij vind dat je vriendin alleen geil moet zijn... ga naar de hoeren..is goedkoper
Psstt..: restless, ik zal je eens een geheimpje vertellen. Meneertje saber heeft helemaal geen vriendin, en al helemaal niet die meiden op de foto. Candy ofzow, zou die willen. Haha nooit niet!
hihi net te laat, dat bedoel ik dus Restless, in ze natte dromen nog niet
laatste aanpassing
als je 14/15 bent wil je stoer zijn! en hebben je vriendinnen coole praatjes over het doen enzo...
dus willen hun het ook wel proberen...
ik vind gewoon dat je daar als ouder (en verstandigere) gast niet op zou moeten ingaan...maja dan komt dat....mannen zijn altijd geil weer...
een keer over hun kruis strijken en jahoor daar is die bobbel al
dus willen hun het ook wel proberen...
ik vind gewoon dat je daar als ouder (en verstandigere) gast niet op zou moeten ingaan...maja dan komt dat....mannen zijn altijd geil weer...
een keer over hun kruis strijken en jahoor daar is die bobbel al
met expirimenteren is op zich niets mis. het trouwens niet te ontkennen dat kinderen op steeds jongere leeftijd al heel wijs zijn. Wij zijn zelf nog jong maar zien dat ook in de generatie na ons al. Het is iets dat langzamerhand steeds meer geaccepteerd zal worden. Ik zal er echter alles aan doen om mijn dochter, mocht ik er ooit 1 hebben, bij te brengen dat ze zuinig moet zijn op haar lichaam en dat ze op 15-jarige leeftijd niet meer is dan een kind.
hehehe...
net zoiets als die discussie over geweld op tv dat zou leiden tot geweld onder de jeugd. Ik denk dat dat onzin is, je bent als ouder verplicht duidelijk te maken dat er een onderscheid is tussen wat daar gebeurt en wat in het echt kan. Allemaal een kwestie van normen en waarden. Maar ik draaf weer door... het is ten slotte een onzin forum hier.
net zoiets als die discussie over geweld op tv dat zou leiden tot geweld onder de jeugd. Ik denk dat dat onzin is, je bent als ouder verplicht duidelijk te maken dat er een onderscheid is tussen wat daar gebeurt en wat in het echt kan. Allemaal een kwestie van normen en waarden. Maar ik draaf weer door... het is ten slotte een onzin forum hier.
Ik heb in het show je borsten topic,waar deze link ook voorbij kwam,mijn mening al gegeven over dit meisje :
VOILA !!
Wat een hoerenkop en helemaal vol met foute make-up.
Ze probeert op allerlei manieren haar tieten groter te laten lijken
Volgens mij is dit een 14/15jarig BReeZaHKiNDJe
en nu al zo kansloos..
Ze probeert op allerlei manieren haar tieten groter te laten lijken
Volgens mij is dit een 14/15jarig BReeZaHKiNDJe
en nu al zo kansloos..
VOILA !!
laatste aanpassing

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)