Partyflock

Forumonderwerp · 656449
http://www.solcon.nl/langeveld/keerpunt/j/jonathan-01-geesten-zelfverminking.htm

wat een grote onzin dit...lees maar:vaag:
Ja de pers he
idd de pers, getuige van alleen de 1e zin al :/
Jonathan luisterde graag naar trance, hardstyle/hardcore, thunderdome

En dan bedoel ik niet alleen dat trance daar staat :9
Ik wil je met dit getuigenis absoluut niet bang maken voor de satan. Als jij op God vertrouwt dan ben je al overwinnaar! Mijn gedrag had te maken met de negatieve invloed van muziek als hardcore, thunderdome, trance, hardstyle noem maar op. Ik ben een levend bewijs wat die muziek met je doet

:bah:
Jammer dattie nog leeft :[
????????

Wat een debiel zeg?

Het is een zwart gat voor mij. Het is me voor 70% verteld.

Precies. Aangepraat dus.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Leuk verhaaltje...

Heb ik nou niet echt een boodschap aan :vaag:

Ik ben vrij snel gestopt met lezen, volgens mij is het een of andere religieuse site. En de denkbeelden van die sukkels verzint een normaal mens nog niet als ie een liter LSD op heeft :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
HAHAHA
dikke pret
ain't no party like an alcoholic party!!!!!!!
Wat een onzin zeg.

Inderdaad aangepraat door mensen die ze zelf ook niet helemaal op een rijtje hebben.
waarom heeft hij het erover dat hij die muziek luisterde. Daar wordt in dat hele verhaal nergens meer over gesproken, maar wordt wel in 1 zin met aggresiviteit en satan geschreven :s

vette onzin
dit is echt bullshit
Hij zit eerst te vertellen dat hij ze eigen helemaal toetakeld en een paar minuten later wordt hij door de politie opgehaald en direct in de cel gegooit.
Moet je dan niet eerst naar het ziekenhuis???

CONCLUSIE:
BULLSHIT verhaal

die gast was blijkbaar al niet helemaal niet orde, gezien het feit dat die muziek zo'n invloed op hem had... want nee, dat heeft het op de meesten (normale) mensen niet.
maar hij is alleen maar gekker geworden! gelukkig dit keer op een wat positievere manier, aangezien hij nu geen mensen meer 'wil vermoorden' en daarvoor in de plaats iedere dag, met samengevouwen handjes, 15 minuten van zijn tijd zit te verdoen :D

en by the way, wat is dit taaltechnisch slecht geschreven zeg!
maar dit word wel gewoon op het internet gegooid, en je hebt natuurlijk van die leeghoofden die dit geloven :cry:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Graag wil ik ze ff door verwijzen naar het Nummer : Neophyte vs evil activities
Alles kapot ;)

wat een mafkezen daaro zeg stelletje satan verdrijvers , wie denken ze dat ze zijn de Ghostbusters ?? :S

maar dit word wel gewoon op het internet gegooid, en je hebt natuurlijk van die leeghoofden die dit geloven :'(

mailtje naar de webmaster dan maar? 8)
Ik ga het uitprinten en dan ga ik het aan extreem vage mensen geven aankomend weekend :yes:
Tssssss hoe triest ben je als je dit als forum durft neer te zetten!!!!!!!!!!!!!!

Met vette onzin bla bla noem maar op...

Wist je dat er minstents 1 van jou familie (dat is bij iedreen zo) ook zo'n dwang heeft!!!

Maar de een uit het meer als een ander!!!

Ik ken wel meer dan 6 families die dat soort problemen hebben, en geloof mij het gaat wel eens op die manier zoals die jongen verteld!!!

Zulk soort dingen gebeuren nou eenmaal...

En als je dat niet gelooft hou de eer dan voor jezelf en zet het niet hier neer, want er zijn hier misschien ook wel mensen die dat soort dingen mee maken, en dan krijgen hun nog meer onzekerheid naar hun toe gegooid!!!!

Stakker!!!!!!!!!!!!!­!!

Hou eens rekening met een ander, in de plaats van een leuk forum berichtje te maken, waarvan jij misschien wel denkt dat je er mee bekend mee wordt (wat dus niet zo is).............
Dat het gebeurt is ook erg..
Alleen ga dan niet muziekstijlen er van de schuld geven.
En zeg nou eerlijk geloof jij dit verhaal 100% :S

nou ik geloof er nix van :S

Artiest Elcol
they gave you what??
Nee, het is ook helemaal niet leuk ofzo, maar het is al helemaal niet leuk dat ze een verhaal verzinnen om anderen/muziekstylen zwart te maken.

Niet meteen zo in de verdediging, niemand vindt grappig omdat iemand zichzelf verwondt, maar om het feit dat ze zeggen dat het komt door de muziek!

hang die vent is aan de lithium of prozac dan

wat een kwezel :D
laatste aanpassing

Artiest Dennis Hupla
Nou nou Miss Elmo, wat minder kan ook wel want dit is natuurlijk wel geschreven met een bepaald doel en dat doel is NIET om duidelijk te maken dat er mensen zijn die niet goed bij hun hoofd zijn maar heeft als doel mensen te overtuigen van het goede van het (christelijke) geloof onder het valse voorwendsel dat o.a. JOUW favoriete muziekstroming hartstikke fout is (en daar :kots: ik dus ook op).

Heej Hupka (y) Alles goed?
:vaag: dat stukje;P hmmmz miss elmo dan wil ik niet weten waar jij mee omgaat, want wat die gozer neerzet heb ik nog nooit van gehoord en hoop ook niet dat ik dat soort mensen moet leren kennen

proost :bier:
laatste aanpassing

Sja, ieder zo zijn eigen manier om dingen te verwoorden. Ik ben niet zo van die bijbel-shit ... al zal zo'n "backbone" vast wel handig zijn als je niets anders hebt. Ik geloof liever in mezelf.
laatste aanpassing

:D

Grappig verhaal... :jaja:

Net als die naar house bus.. (Y)

En Thunderdome is inderdaad een bekende stroming in de hardcorescene.. :S
laatste aanpassing

ik luister met god op mijn kamer naar Hardcore,

niks mis mee, toch ?
wat zou industrial hardcore met hem doen??

geeft mij altijd een vredelievende bui :D

speedcore dan? Of een dagje lopen door het centrum van rotterdam? avondje oud en nieuw met veel vuurwerk? een oude tram die een bochtje pakt? speedcore met noizefucker?
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
En Thunderdome is inderdaad een bekende stroming in de hardcorescene

typisch geval van een tunderdoomer....:D

Verhalen van mensen die veranderden

en als het nou eens andersom is, zouden ze het dan ook publiceren? Zo'n kerkrakker die omslaat en alleen nog maar hardcore heeft op zondag ipv een kerkbezoek? ;)
Wist je dat er minstents 1 van jou familie (dat is bij iedreen zo) ook zo'n dwang heeft!!!

Maar de een uit het meer als een ander!!!

Ik ken wel meer dan 6 families die dat soort problemen hebben, en geloof mij het gaat wel eens op die manier zoals die jongen verteld!!!

Hmm ik weet niet waar je woont ofzo, maar bij mij heeft niet 'minstens 1 van mijn familie' zulke waanideeën hoor.
En ik ken verder ook geen families waarbij het wel het geval is.

Het is toch ieders goed recht om te geloven wat diegene maar wil?

In opdracht van de stichting: Naar house®
house muziek maakt jongeren kapot:D:D onzin dit!!!
tsj wat een onzin

vette onzin het zullen wel weer van die jahofaas wezen die een verhaaltje hebben verzonnen
Pffffffffff lekkere commetaar naar m'n kop geslingerd....

Ik vind het ook erg dat mijn favo muziek wordt afgezeken...

Maar dat soort mensen bestaat (protestanten)...

En misschien heeft hij wel wat bij gewerkt over zijn problemen, maar in het verhaal houd hij deels op over die muziek (bij sommige stukken)...
En dan verteld hij dat hij zich snijd en moord dingen bl bla allemaal wilt doen ejn heeft gedaan.

Ik vind dat zielig op die leeftijd...

En ja ik heb in een plaats gewoont waar veel gekken woonden, en dan krijg je er mee te maken en je ziet dingen echt gebeuren...

Ik zet mijn meening nou eenmaal neer en jij ook...

Maar zo'n iemand ken het zwaarder hebben dan een normaal mens leven (vooral zo jong) en z'n leven wordt zwaarder gemaakt doordat hij misschien een lul verhaal van een of ander priester die daar zwaar in gelooft (weet ik veel)...

Of hij is bij een pil ooit blijven hangen...
Want dan ken je ook zo worden en door draaien...

Duidelijk:
Propaganda van de kerk
Ik denk dat jonathan m gewoon iets te hard gespaced heeft.. :vaag: