Partyflock

Forumonderwerp · 656437
Dat Mike Rowe een handige jongen is geweest door z'n website onder de naam 'mikerowesoft.com' te registreren, is inmiddels al bekend. Ook uit de schikking met Microsoft zal hij niet slecht uitspringen, maar het is hem blijkbaar nog niet genoeg; nu heeft hij op eBay het "bidbook" in de verkoop gedaan, dat Microsoft hem destijds stuurde. Hij verhaalt in z'n advertentie: "Ik heb twee exemplaren ontvangen van Microsoft. Eén exemplaar houd ik voor mezelf, voor m'n eigen archief. Het boek bevat de complete claim, alsmede prints van webpagina's, de volledige emailcorrespondentie met de advocaten, regelgevingen en nog veel meer".

Was het openingsbod 500 US dollar, op het moment van dit schrijven zijn er reeds 99 biedingen uitgebracht en staat het hoogste bod reeds op 23.692 US dollar. En voor de geïnteresseerden: je kunt nog bieden tot eind volgende week.

wahaha :D:D :respect: voor mike

Artiest Kir.B
of er klopt niks van..,
nu is het:
Current bid:
US $6,100.00

ikke nie snap.., 'k zag toch echt 206,500.00 pas gelee...pfffff
nie snap...:(

Hij heeft alle bids weggehaald. kijk maar.

On Feb-02-04 at 16:35:23 PST, seller added the following information:

I have now removed all of the bids because of the amount of bogus bids this auction has received. If you were a serious bidder please contact me and I will forward you the stipulations of the auction.

jammer voor hem. blijkt er ineens niemand geinteresseerd.. :jaja:

schijnbaar is Microwsoft gisteren vastgelegd... Ik ben benieuwd wat dat gaat worden...

Artiest K-Libra
Haha op tweakers.net las ik dat hij er nog maar 500 dollar voor heeft gehad. Maar goed, daarnaast natuurlijk wel een enorme hoeveelheid publicitiet.
Tis nog niet verkocht...
die heeft het goed voor elkaar.
ik ga ook rijk worden door niks te doen B)
microwsoft.nl
daar heb je weer geen ruk aan.
je moet een .com adres hebben.
Dan heb je misschien handel.
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
$500 :yes: toch mooi meegenomen!
+ kilo's aan pobliciteit ;)

Ik weet niet waar jullie het bieden volgen, maar als ik op de link klik staat dat er pas vijf keer geboden is en het laatste bod 560 dollar is.
beter lezen ;)
hij heeft alles weggehaald