Partyflock

Forumonderwerp · 655764
1 volger · 16208x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wij gaan met zijn 14en deze zomer naar Chersonissos van 4 tot 14 juli! we zitten in appartementen Alexandra. Zijn er nog meet partypeople die rond deze tijd naar Chersonissos gaan???????

maybe see u there!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja cker morge LEKKAH Defqon!! gaan we stampuh... jammer kim dat je nie meegaat! nou ja jij heb morge SCUM met Rob en Mc joe en Stanton!maar toch kun je beter naar defqon gaan dat word gewoon Supers ja toch mensuh.Eerst nog een before party (mijn examen feesie)en dan nog 14 nachies slapen (haha ;) ) en dan gaan we .......
Waarschuw beheerder
JA morgen idd gek op defqon alleen iets minder van het weer! Plutje meenemen!! Feest ze morgen...
Waarschuw beheerder
donateur
succes in defqon

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja thanx! het weer is gelukkig nu heerlijk hopen dat het zo blijft!! ben er al helemaal klaar voor.. nu wat dingetjes bijelkaar rapen en gaan met die banaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
chersonissos was gisteren erg toppie

[img]http://www.stolenmonk.com/web/eva1.jpg[/img]

:p middelste :p :p :p :p :p

[img]http://www.stolenmonk.com/web/eva2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Defqon was gisteren toppie, gelukkig hadden we mooi weer! Op naar Kreta ;)!
Waarschuw beheerder
ja het komt steeds dichterbij :D

HEB ER ZIN AN :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoooo DEFQON was echt gaaf man!Nog 2 weekies en dan naar Kreta...
Waarschuw beheerder
defqon was idd erg bruut! ben gelijk weer helemaal in de party stemming! op naar kreta!
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag was t top dag!
samaria kloof gelopen

Waarschuw beheerder
wij gaan ook kreta :D
van 16 juli tot 29 ofzo?
hiero op pf stonden ook allemaal feestjes die er zouden zijn. nu zijn ze ineens weggehaald?
beetje vaag...
Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn er wel

www.theultimateparty.net

check daar :D
Waarschuw beheerder
zo mike dan heb je zker wel blaren! hoor van alle mensen die de kloof gelopen hebben dat het ontzettend zwaar is! ik ga het zeker niet doen! ga alleen maar chillen en feesten op kreta!! hoezo zijn die feestjes weggehaald op pf??
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik nie, check de ander FEESTJES OP KRETA topic.

ik heb geen blaren, t is me werk om dat te lopen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dag mensuh! nou nou het word al aftelle deze daagies ik houd het hier ff bij dan weet iedereen tenminste wanneer ze ons moete gaan misse hier op PF(zulle er nie veel zijn):P maar ik ben mijn spulletjes al bij elkaar an het rapen is er nog iets wat je absoluut nie kan vergete om mee te neme???o ja ik moest de groetjes doen van Babette aan een stel Noordwijkers die hier ook vaak zitte die moete haar kenne.....??bij deze! ik hoop dat iedereen er zin in heeft in kreta want als wij er zijn word het 1 en al party!!!!!!hahaha see yaaa..(K)
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer ben jij op kreta dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
mootjah~kattuk: wanneer ben jij op kreta dan ?

Aniekskuh (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben er van 2 tot 12 juli!!
Waarschuw beheerder
donateur
lekker snel :p
Waarschuw beheerder
ja mootjah! noeten wel een keertje afspreken! wij zijn met zijn 17en! dus moeten zeker een keertje gaan stappen! we komen de 4e aan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alles goed hoor!!gezellig man..de 12e komen nog 3 vriendinnen van ons maar dan gaan wij weg dus die kome ons aflosse :P Maar we spreke wel wat af ik hoor het wel doei doei xxx
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik ook komen :9 :p
Waarschuw beheerder
nee mike! geen grieken, alleen nederlander :D

Waarschuw beheerder
Ik vertrek nu naar Kreta voor 8 weken dus zie jullie daar
(K)
Waarschuw beheerder
nou jou zal ik wel tegen komen dan :)
over 1,5 week met gogo naar Kreta!
Kan echt niet meer wachten!! Klote werk :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou mike ik vin alles best hoor!!:P als Glenn het goed vind :D haha ze zijn met z'n 17en dus heb nie veel te zegge:$denk ik.. we wachte af wat ie zegt ;) (K)
Waarschuw beheerder
Ow gezellig mootjah gaan we stappen met glenn!
Nog een weekje en 2 dan en dan zijn we lekker op kreta!!!
Beter, ben wel toe aan vakantie!

Helemaal LOS op Chersonissos !!!!

xxx

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd Kim ,Glenn weet nie wat hem overkomt!!:P maar hij merkt het vanzelf wel;) niettan? liefss Mo...
Waarschuw beheerder
donateur
glenn, ik ben ook nederlands hoor :@
k ben wel lief :9

Waarschuw beheerder
donateur
jaja.. 4 juli zijn wij er ook bij. Schiet al aardig op ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
een groot week!
Waarschuw beheerder
denk dat jullie niet weten wat je overkomt!! wij zijn wel wat gewend namelijk!! gaan al voor het 4ejaar met de zelfde groep op vakantie! en qua uitgaan zijn we ook wel wat gewend! maar ben benieuwd! verras me en maak me gek zou ik zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie jullie in Amnesia Club !

Waarschuw beheerder
donateur
Weet zeker wel wat me overkomt, dit wordt de derde keer kreta ;-)

We zitten met 3 man in appartementen Amalthia, schijnt naast de hof van holland te zitten. Zitten we in iedergeval lekker centraal :-D
Waarschuw beheerder
Ik had het ook niet over jou jeroen! maar over kimcore en mootjah
Waarschuw beheerder
hallo (beetje verkeerde topic...ik weet),

ik ben dringend opzoek naar iemand...
neem ff 2 min. de tijd en check mijn profiel dan zul je ZEKER begrijpen waarom....

hoop wat te horen van jullie,

alvast thanx

arno

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zullen we cker doen Glenn, ben benieuwd...we gaan trouwens van 2 tot 11 beetje verkeerd gekeke heb gister de tickets gekrege echt lekker man komt steeds dichterbij!!we vliege om een uur of 5 dus Mike jij mag ons opvange als je dat wil bij app.Michalis;)

Waarschuw beheerder
Dammmmnnnnnnnnn nog maar heel heel heel even!!!

maandag om 07.00 uur 's ochtends vertrek ik met 6 man vanaf Schiphol!!!! :)
Waarschuw beheerder
Klotezooi krijg net de tickets binnen en we vliegen 4 juli om 17.05 uur! dat betekend dus dat we de ek finale missen!!!!! zal me gebeuren zeg dat nederland erin staat! kunnen we het gewoon niet zien!!

Waarschuw beheerder
Das heel jammer............

Gelukkig is de kans dat
Nederland in de finale terechtkomt heel erg klein!!!
Waarschuw beheerder
donateur
morgen is chersonissos helemaal in ORANJE :D
Waarschuw beheerder
Vanavond helemaal BLAUW denk ik of niet mike?? zal wel lastig worden tegen frankrijk maar veel succes!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha lullig nou ja wij kijke wel voor je joh! word vast heeeel gezellig :P(ff treitere) nou mensuh nu is het precies echt nog een week voordat wij kome...he mike heb je de vlaggetjes al opgehange in Chersonissos??? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik was vanavond in Malia en daar was het helemaal blaauw voor GREECE!!! en we WON!!!!!!!!!!!!!!!! yesssssssssssssssssssssssssss

en alle engelsen daar waren :(

:P hahahahhahahah

Waarschuw beheerder
donateur
mike waar zijn die feesten die op kreta gegeven worden gebleven?!?!?

nog 3 weken :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
op Star beach :D

http://www.theultimateparty.net/