Partyflock

Forumonderwerp · 655544

Wie heeft mijn uit Amerika afkomstige nigeriaanse, simbabwaanse 9 jarige dochter van 11 jaar oud,
die nog 14 jaar moet worden gevonden?

Ik heb haar verloren tijdens touwtje springen met een bejaarde tiener met grijze haren die toch ook weer een kaal koppie heeft...

Als U haar vindt ruilen tegen een naaktslak met kleren aan(welk waspoeder gebruikt U op een zondagmiddag??????)
:jaja:

was hij dat :O oh wee dat word dus weer een dag na het eten geen kinderspelletjes meer kopen
Moguh mensen ik heb in de aanbieding:

3linker versleten sokken van een onbekend merk maat 41
1splinter(hij zit nog wel in mijn rechterhand, dus wel lekker vers)
6paar oorwarmers voor al je oren van het merk: "le denau" (iets Frans ofzow)
1 moeder voor de afwas (zingen kan ze(denkt ze) ook)
2afgesleten tandenborstels(het was er eerst 1)
3wollen gedragen BH's uit grootmoeders kast( maat onbekend, hadden ze in die tyd nog niet)
1DVD-drager (voor luie mensen)
2borden koude spruitjes (houden mijn zusje en ik niet zo van)
1 Cd van "Why klef jean" (gaat over een hitsige jean die niet van zijn vriendin af kon blijven, totdat zijn moeder aan hem vroeg: Why klef jean?)
1 piamapak in kindermaat 32 (ben ik gisteren uitgegroeid)
1Tafel met 3 poten(de 4e gebruik ik met honkballen)

En tot slot mijn denkbeeldige vriendje Johan (ik ben hem zat hij wilt altyd zijn zin hebben en ik hou niet van aardbeienjam)

Zeg maar tegen johan dat hij via Karel Appelmoes en Boedha's schoonzus in het AFSCHRIKWEKKENDE talkshowprogramma...

SCHRIKBAREND EN VAN DORP

.. wil komen..

Ik en de moordlustige aardworm GRMMMBLLL zijn het hier niet mee eens....
Ik zat eens te lezen uit een dicht geklapt boek dat achter mij lag. Opeens hoorde ik een onhoorbare knal, ik rende de trap op naar beneden, kuste de deur en klapte mijn vrouw dicht. Ik pakte mijn fiets en trapte de motor aan. Onderweg werd ik aangereden door een mus die vlak boven mij liep. 14 dagen later werd ik begraven in een droge sloot met mijn kop net boven het water.
A kwadraat is (onzin - bullshit) + knetterwortel - ultra knetter kanarie = 12 keer de wortel van maf + raar = psycho - lunatic + de ultramega wortelwaasheid - een weidverspreid wortelbeleid * één derde kranzinnigheid zonder =/- achterstevoren kiepwagenneus : de ultra wortel van de forumule A=88,3423*smurk+burk-(blurp*hurp)+333-de onderstebovenwortel van de KnetterVercowboy... = KOMKOMMERKIDNAPPER
in een kleuterklas waar je pa over je schouder mee kijkt hoe je de buurvrouw in de tuin tegrasen neemt terwijl je buurman foto's maakt van de kinderen die de planten water geven ?:[
Ik heb haar verloren tijdens touwtje springen met een bejaarde tiener met grijze haren die toch ook weer een kaal koppie heeft...

Ik heb haar gevonden tijdens bubbeltje spatten na een wedstrijd 'wie heeft de kortste teennagel ivm ijsvrees' in noordoost Schotwondland. Ze was aan het blokfluiten op een Chello tijdens een trompetcursus voor hardhorende trommelvliezen.

Losgeldsom:
1 lollie

laatste aanpassing
haha nu snap ik natuurlijk wel waarom alblasserdam niet tot de drechtsteden behoort...
allemaal gekken daaro:P
mijn interesse is gewekt moek zeggen whaha :D goed werk ;-)

maarruh dit forum gaat werkelijk nergens meer over he :P
Ik had vandaag continu een mollige mol met een geharste onderkin op mijn linkerachterhoofd terwijl een klein winter-aapie op een boomstam het vrolijke wijsje zat te zingen: "Whats life whithout a nosepiercing" (mooi nummer trouwens).

Een klantvriendelijke klant snauwde kwaad tegen een verwelpt grassprietje wat net zijn humeur had opgehaald bij zijn oud oud-oma uit winterswijk(oud vrouwtje trouwens(net als haar krolse cavia))

Nu haarimplantatie voor egels(met stekelig humeur) mogenlijk......
maarruh dit forum gaat werkelijk nergens meer over he

Hoe bedoel je? Verklaar je nader in wat beter leesbare taal svp!? En niet zo veel van die onzin!

"Whats life whithout a nosepiercing" (mooi nummer trouwens).

Persoonlijk ben ik fan van het nummer "No Spaghetti without Confetti", van Karel Oekebakker unplugged, live vanuit de bongostreek. Trommelend op een overjaarse trompet speelt Karel Appelmoes hier Klink Klare Klanken op zijn Chello achtige saxofoon ondersteunt door een afgrond orkest vol jodelende kraanvogeltjes, krijsende koala beren, achterdochtige achterdochters, bedwelmde grassprieten, bedwalmde gnoomdwergen en mozart aanhangende Ooievaar muskusratten. Ondersteunt door de zalige geluiden van krakende bamboestokjes strelen zij je trommelvlies door een unplugged solo orkest in een eskimo iglo weg te geven tijdens een liefdadigheidsconcert voor muzikaal aangelegde bassdrum kangoeroes op een digitale zang avond voor hese drommedarissen, schorre kamelen en kleine, uit pakistan afkomstige schouder aapjes.

Als U haar vindt ruilen tegen een naaktslak met kleren aan(welk waspoeder gebruikt U op een zondagmiddag??????)

Ik gebruik dus Fluriel voor de witte was op de zondagochtend