Partyflock

Forumonderwerp · 654859
Apache Helikopter vs. Irakezen!

Kort filmpie hoe je ziet wat een Apache Helikopter met een paar irakezen doet!! :o
laatste aanpassing
oooh maak je geen zorgen het komt van 2 kanten en ze doen het alle 2 even hard terug bij elkaar.

Klopt en dat is nu bewezen, zodat de amerikanen ongeloofwaardig overkomen als ze Saddam daarvoor willen berechten.
Ik denk dat hier een hoop geluld word. Iedereen heeft kritiek op die oorlog terwijl ze nog nooit een oorlog hebben meegemaakt.

Maar ja .. dat moet je natuurlijk ook niet verwachten op een dance site.

Nee, het nederlandse leger weet pas wat actie is :s
Meer dan je denkt... En als je niet in t leger hebt gezeten, dan weet je er niets vanaf!!

Ik heb vrienden die erin hebben gezeten en ze kwamen of zo gek als een deur terug, of ze hebben heel de tijd uit hun neus lopen te vreten.

Dus vertel, wat doet het Nederlands leger zoal.
Dat ligt er maar net aan waar je bij zit. En waar ik bij heb gezeten heeft genoeg te doen gehad! Maar daar ga ik niets over zeggen...

Je gaat niet verklappen hoeveel bakken bier je op onze kosten hebt zitten leegmaken?

Jammer :P

Ah oke ;)
pilootje zowieso niet over dit soort dingen in discussies gaan .. is echt zinloos.. laat mensen denken wat ze willen, hun kortzichtigheid is om je rot te lachen :D

Gelukkig is het leger niet kortzichtig ;)
Ach... ik weet t... vind dat alleen zo moeilijk!
i know .. maar soms is het inderdaad ook wel leuk :P

Nou heren van het ware leven, verbreed mijn horizon en vertel in een paar kernwoorden waarom ik kortzichtig ben.
Ja vertel dat eens aan ons :[
niks raars aan, heb zo wel een stuk of 60 beelden op me pc staan van mijn tijd korte tijd dat ik in de leger zat
laatste aanpassing
Ik lees steeds dat er op een gewonde geschoten wordt.

Wat ik begrepen heb is dat er 4 mannetjes omgelegt worden.
De eerste lopend, de 2e naast dat leger geschut, de 3e bij de truck en de laatste in de jeep.

Volgens mij heeft het echt geen zak te maken met oorlogsmisdaad maar gewoon uitschakelen van een legerpost.

Heb je geluid op de computer?
Ze zeggen het namelijk zelf ook al.
laatste aanpassing

Jezus Wat een power heeft zo'n 30 mm chaingun zeg! (6)

Denk niet dat ze er veel van gevoeld hebben...

je ziet nog geen 5 minuten van het filmpje.
wat was de aanleiding,van het schieten.
nobody knows

toch leuk dat sommige mensen gelijk reageren,als ze de aanleiding niet weten.
ach ja.
...maar is dit filmpje uberhaubt wel uit irak?

Toch leuk dat sommige mensen niet de moeite nemen om de bijbehorende tekst te lezen ;)
:o

:D blijft een filmpje :p
... heavy shit indeed! :s