was vorig jaar wezen kijken in t'burg...alleen had te weinig knaken om egt goed zat te worden...daar komt dit jaar verandering in...als ik ga wil ik niet meer kunnen lopen gheghe
maarre hardcore op de carnavalswagen zegt tie ....waar dan?? dan ga k daarheen ghegheg....maar likt me raar...al die ouwe mensjes....zal wel bullshit zijn denk hahaa
maarre hardcore op de carnavalswagen zegt tie ....waar dan?? dan ga k daarheen ghegheg....maar likt me raar...al die ouwe mensjes....zal wel bullshit zijn denk hahaa
----------> hc d-day <---------
laatste aanpassing
Ghehe ja idd, het klokje rond zuipen........ gewoon om 12 uur je eerste pijpje opens slaan, en door gaan tot de boel sluit om 00.00 uur....... en dan de volgende ochtend de halve avond nie meer kunnen herrinneren, en zo slecht zijn als wat....... en dan dapper opstaan, eten, en je eerste pijpje weer naar binnen klappen
laatste aanpassing
carnaval als ik dit jaar weer word meegesleurd in de polonaise dan pogo ik die hele rij omver
carnaval is echt top!!
het hoogtepunt is toch wel de 11 kroegentocht in Cuijk!!
het hoogtepunt is toch wel de 11 kroegentocht in Cuijk!!
Nee duidelijk geen carnaval voor mij.
Hell Yeah 4 dagen lang helemaal de tering in zuipen!!!.... voor de rest vann het jaar niet meer, alleen dan in Montfoort ontkom je daar gewoon niet aan!...
Gewoon beter je best doen Joey!! Geloof mij...je kan dr best aan ontkomen...
Je kan dr alleen niet omheen... Heel het dorp is omgebouwd tot een boerenzuipfestijn
Duidelijk geen carnaval voor mij duzzz...