Partyflock

Forumonderwerp · 654650
Carnaval rulez, lekker gek doen met z'n allen en hoe je verder eruit ziet maakt niet uit, heerlijk!

nee.. brrrrr
Carnaval zuigt....... meerdere dagen vet veel zuipen met vrienden rulez.......... conclusie: wel naar carnaval toe, geen carnaval vieren maar enkel en alleen voor de drank gaan :yes:
carnaval is zeker voor boeren ja! :D ben geen boerinneke maar woon wel in het mooie zuiden en ik vier zeker carnaval!
6 lange dag feesten tot je er bij neer valt!
laatste aanpassing

Zekerz wel :) :mixje:
je eerste punt: carnaval is voor boeren
2e : je bent zelf geen boerin
3e : je viert wel carnaval

aha
Carnaval is voor mij zeker het feest van het jaar!
Daar kan geen Qlimax, Innercity, of MOH tegen op!
Als het begint vind je het alweer kut dat het over 4 dagen alweer afgelopen is...
Enigste minpuntje eraan is dat het gruwelijk veel geld kost:p
ja das waar ben altijd weer sloten geld kwijt
iedereen die denkt dat ie te hip is om carnaval te vieren of zegt dat t alleen maar voor de domme boeren uit t zuiden is :bah: als je r niet mee bent opgegroeid of vaker aan hebt mee gedaan is dat nog geen reden om er denegrerend over te doen..

uK verwoord 't ook erg goed moet ik zeggen :yes:
Jullie hebben het dan wel de hele tijd over het Zuiden...... maar jullie vergeten het Tukkerland hier helemaal :p

Ook hier weet men wat carnaval is :yes:

Maar goed, carnaval kan me gestolen worden...... het gaat me puur om het donderse bier klap'n met moat'n :p

Carnaval rulez.. lekkah gek doen.. terwijl niemand op je let... (tja normaal kun je ook wel gek doen.. maar dan let iedereen op je :/)
je eerste punt: carnaval is voor boeren
2e : je bent zelf geen boerin
3e : je viert wel carnaval

aha

ja in Amsterdam wille ze toch ook zo graag carnaval viere..?:S

en nee ik ben geen boerin!;)
laatste aanpassing
Misschien dak 1 avondje ga... vind er weinig meer aan de laatste jaren :S
wat maakt het uit waar ik nu woon??
ik heb vroeger in het zuiden gewoont dus...

carnaval is niet voor boeren.
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Ey hardcore trutje dus jij zegt dat carnaval voor boere is??

Carnaval is voor een groep kamerade/vriendinne die een wage make waarbij veel insipatie en alcohol gebruikt word ;)
neej iedereen lult dat t voor boere is..:S :vaag:..
iedereen mag carnaval viere! lekker gezellig!

die alcohol hoort erbij he ;p:D

Vind het vreselijk, maar moet mee..

Artiest Elcol
er is tog altijd Bier...
en een kruk..??
das voor mij voldoende...

de rest kan me mijn reet roesten

UK ...(Y)
nog mensen met verstand
fieuw !!

was vorig jaar wezen kijken in t'burg...alleen had te weinig knaken om egt goed zat te worden...daar komt dit jaar verandering in...als ik ga wil ik niet meer kunnen lopen gheghe

maarre hardcore op de carnavalswagen zegt tie ....waar dan?? dan ga k daarheen ghegheg....maar likt me raar...al die ouwe mensjes....zal wel bullshit zijn denk hahaa

zino hardcore d-day tijdens carnaval in tilburg :yes:

klinkt goed!!

----------> hc d-day <---------
laatste aanpassing
fuck carnaval,,vin ik echt zwaar kut,die muziek nie om aan te horen.is mij iets te vrolijk....gewoon zwaar stampuhh!!

Je zult toch een weekendje niet kunnen stampen, wat een ramp! Carnaval rules:)
Ik ga ook lekker canavallen.
En het mooie is dat je zelf mag weten wat je doet of carnaval of naar een feest en de muziek is niet geweldig nee maar de sfeer wel.
Dus ik ga zeker weer lekker feesten 5 dagen lang.

Zo is dat joch-m(y)
Zeker Carnaval vieren!! Lekker om 11 over 11 beginnen 's morgens ;) tot sluit!!! Worden dus weer leuke zatte daagjes :d
Ghehe ja idd, het klokje rond zuipen........ gewoon om 12 uur je eerste pijpje opens slaan, en door gaan tot de boel sluit om 00.00 uur....... en dan de volgende ochtend de halve avond nie meer kunnen herrinneren, en zo slecht zijn als wat....... en dan dapper opstaan, eten, en je eerste pijpje weer naar binnen klappen :s :p
laatste aanpassing
Carnaval sucks echt bigtime!

Ik sluit mezelf altijd 4 dagen op hier, of ik ga een weekend naar Centre Parcs ofzo.
Zatte boeren, en mensen die eens per jaar een keer uitgaan, niks voor mij.
Laat staan de muziek, Houdoe en bedankt ole ole :gaap:
laatste aanpassing

Voor mij geen carnaval
:bier::mixje::vaag::­kots: :bier::mixje::vaag::­kots: :bier::mixje::vaag::­kots: :bier::mixje::vaag::­kots: :bier::mixje::vaag::­kots: :bier::mixje::vaag::­kots: enz.
laatste aanpassing
29 days to go....countdown! :)
Ausi en topje :kwijl: .........(y) Femmy :p

Veeeeeel beter als Lonsdale :yes:
laatste aanpassing
carnaval:frusty: als ik dit jaar weer word meegesleurd in de polonaise dan pogo ik die hele rij omver:[ :bounce:
Artiest Affix
Zekers lekker carnaval vieren..... lekker zuipen en buis worden....

Ik kom oorspronkelijk uit Brabant... Ik ga dus zeker wel even kijken. Het is niet echt mijn feest, maar steeds begint het weer te kriebelen... :D
Werkzaam bij DRT Events
Artiest {SHOWLIST artist 10147, 46451, 118693}
:respect: CARNAVAL :respect:
oh ja carnaval,was t bijna vergeten wanneer is dat eigenlijk,ik denk dat ik wel 1 of 2 dagen ga zuipen,ff een paar finel-e en je kan de hele dag door zuipen.

hmnz neej ben niet zo gek van carnaval..
carnaval is echt top!!

het hoogtepunt is toch wel de 11 kroegentocht in Cuijk!!

Ik vier dit jaar wederom carnaval in het dorpshuis in Kudelstaart :-p

:bier: :yes:

Nee:S
Carnava zuigt zwaaaaaaar :yes:
(en dan ben ik nog wel een halve limbo :/ )
laatste aanpassing
Voor mij is het elke dag carnaval want ik zie er elke dag niet uit en heb een bezopen kop...

niet dus!

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Hell Yeah 4 dagen lang helemaal de tering in zuipen!!!.... voor de rest vann het jaar niet meer, alleen dan in Montfoort ontkom je daar gewoon niet aan!...

Gewoon beter je best doen Joey!! Geloof mij...je kan dr best aan ontkomen...
Je kan dr alleen niet omheen... Heel het dorp is omgebouwd tot een boerenzuipfestijn :S

Duidelijk geen carnaval voor mij duzzz...