Partyflock

Forumonderwerp · 654507
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Zijn hier nog mensen die gaan of op vorige edities geweest zijn?

Artiest Tuur
Lowlands programma uitgelekt via drukker...

The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets, The Veils, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Stijn, Electro Coco, Felix da Housecat, Danko Jones, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, The Bays, Chris Liebing, The Darkness, LCD Soundsystem, Bloodhound Gang, Extince, Beef, Heideroosjes, The Soundtrack Of Our Lives, Rude Rich and the High Notes, Eleven, I am Kloot, Tokyo Ska Paradise Orchestra, The Dillinger Escape Plan, Amparanoia. Yellowcard, Epica, Oceansize, Mintzkov luna, Graham Coxon, Van Katoen, Rapidrazorbob, Within Temptation, Arrested Development

Het komt in ieder geval aardig overeen met de geruchten en lijkt me vrij betrouwbaar.

Bron: Fok! forum
laatste aanpassing
mmm Jef Mills, Faithless, The Chemical Brothers,Danko Jones, Groove Armada, Chris Liebing, :yes:

zo zie ik het graag!!

en dan nog Dropkick Murphys!! wel is eerder gezien wat een show..

het lijkt me echt gruwelijk fet, en wil er echt heel graag heen (Lowlands) maar is het niet al uitverkocht???
Heb het niet zo in de gaten gehouden, maar...
als er nog kaarten zijn ga ik morgen halen, want ik ga toch niet op vaikantie, dus een paar dagen feesten op dit gave evenement lijkt me echt helemaal te gek :D (y)
this nog lang niet uitverkocht. maar ik heb me kaartje al lang binnen...

en raad je aan om je kaartje snel tehalen.
want dit mag je niet missen:D

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvet!
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Als dit klopt!!!!!! Dit is meesterlijk!!!

:o

Wereldbandjes... Pinkpop eat your fuckin' heart out!
WOOOOW!!!! Vet!!!

Dropkick Murphys, Flogging Molly

Als dat waar is!!! :respect:

wow als dat zo is .. VETTTTTTTTTTTTTTTTT The Offspring

The Dillinger Escape PLan B)

Ik ga op de fiets dit keer :yes:

The white stripes, hmmmmmmmm nog een vette band!!

En ik heb de kaartjes in the pocket!

Joepie nou nog wachten op het moment dat ik kan gaan lekker los gaan op het LLterein!!!

Zin an

Met jullie ALLEMAAL natuurlijk!!!!!!!!!!
die keuze lijkt mij vrij makkelijk! :P

de keus tussen mysteryland en lowlands ???

1000000x lowlands ... genoeg house feesten het hele jaar... en maar 1x lowlands
Krijg heimwee als ik die foto's zie net pinkpop echt het einde

heb de maandag ochtend al heimwee :D:D:D:D

Ik had gisteren ook zo'n discussie over ''Mysteryland of Lowlands''

Maar ik heb het al 6 jaar relaxt op LL, en Mysteryland moet daar dus voor wijken.
Maar die vriend van me is nog nooit naar LL geweest en zegt: jaaaaaaaa maar Mysteryland was vorig jaar ook echt super relaxt! Dus ik ga naar Mysteryland.

Dit is dud duidelijk een discussie waar je nooit uitkomt, maar gewoon moet beleven voordat je er een oordeel over hebt!

Ik ga een goed weekend CHILLEN, lekker mijn ding doen Lowlands, want de verhalen die ik erover kan vertellen. Ja dan kan ik nog wel even door gaan.

Ik ga meteen wel even een nieuwe topic openen!

Wat zijn jou leukste, gekste en beste momenten van Lowlands!
2 jaar geleden voor het eerst heen geweest. Ontzettend gaaf. Vorig jaar moeten laten schieten ivm school, maar dit jaar zeker weer van de partij. Onder andere met Yanosz!

eerste jaar ging ik "alleen" ... vorig jaar met een vriendin ..

en dit jaar helemaal alleen :)
De bovengenoemde line up is bevestigd door MOJO :D:D

Moehahaha dat word me een feest!!

Voor de liefhebbers nog een keer

The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets, The Veils, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Stijn, Electro Coco, Felix da Housecat, Danko Jones, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, The Bays, Chris Liebing, The Darkness, LCD Soundsystem, Bloodhound Gang, Extince, Beef, Heideroosjes, The Soundtrack Of Our Lives, Rude Rich and the High Notes, Eleven, I am Kloot, Tokyo Ska Paradise Orchestra, The Dillinger Escape Plan, Amparanoia. Yellowcard, Epica, Oceansize, Mintzkov luna, Graham Coxon, Van Katoen, Rapidrazorbob, Within Temptation, Arrested Development
Wel grappig... wij begonnen met twee mensen, en inmiddels is de groep uitgebreid tot dertien mensen haha. Puur omdat iedereen gewoon zo razend enthousiast wordt gemaakt door alle verhalen die elk jaar weer verteld worden.

Ik voel ook wel wat voor een flock meeting :)

Maar nog ff dit:

MAN WAT EEN LINE-UP! De beste in jaren!
Bij ons precies hetzelfde steeds meer mensen gaan mee :)

ha wij zouden met een grote groep gaan en er vallen steeds meer mensen af :(
das nie goed :no:
laatste aanpassing

:) hier vallen er ook steeds meer af ...

maar mijn pret drukt het niet :D
Dit jaar vieren wij ons Lowlands Jubileum.... Vooor het tiende jaar een festival uit duizenden. Overdag een beetje rondlopen muziek luisteren, eten drinken, roken en dan s'avonds lekker uit je dakkie op de zoveel verschillende soorten house! En op 1 of andere manier muziek leren kennen die later super populair wordt....

Tip: omdat veel muziek nogal onbekend is downloaden wij altijd van te voren muziek die ons aanspreekt: het is altijd leuker om muziek al te kennen als je een optreden ziet!

audio bullys, vive la fete, prodigy,stereo mc's, underworld, junkie xl, goldfrapp, mano chau waren een van de veels te veel hoogtepunten van Lowlands!
Heeft iemand toevallig een auto over??

We zijn nu al met 37 personen en we hebben te weinig auto's ;p

Oja als je met de auto gaat wel goed op slot doen!!!

Want ze hebben afgelopen weekend op pinkpop de bmw van een kameraad van me gestolen :S

Dus als iemand en zwarte bmw 316 of 320 (weet niet meer welk type het is/was ) heeft gezien met een grote kras over de hele bestuurderskant en motorkap en linksvoor geen bmw embleem op de velg, wil die het dan ff zeggen :P
laatste aanpassing
Ik = ook present...

Alleen dan in het blauw =)
Eeuuhhmmzzz, hoe staat 't met de verkoop van de kaarten? Wil ze eind juni halen, doe ik elk jaar eigenlijk maar met deze line-up kan 't wel ietsjes harder gaan denk ik zo? Kan iemand me vertellen HOE hard 't gaat?? Want dit wil ik idd niet missen!
Geen idee hoe hard het gaat.. gewoon kaartje kopen!

Duo ticket zou ik doen! €132.-
Koop een gewoon kaartje hoor, Six Flags zit bij mij om de hoek en ga er over een maandje ook al heen! Alleen een Lowlandskaartje is voor mij genoeg ;P

heb ook geen combi kaart ... weet dat ik daar geen tijd voor neem ...

valt te veel te zien en doen op lowlands
nee ok ik ga ook alleen maar naar sixflags voor de schone wc's ;p

miss heb ik elke x mazzel gehad ... maar vond de wc's op lowlands redelijk

en natuurlijk ook veel hip hop!!!
Vorig jaar was het leukste en interessantste wat ik gezien heb een Belgische hiphop act: 't Hof van Commerce. Ik was nog nooit zo stoned geweest haha, fantastisch was dat. En maar pannenkoeken eten :D
't hof van commerce: geen reet van te verstaan maar wel lekker uit je dak gaan ( met een dikke erbij) was echt een van de beste optredens van vorig jaar.

Damn, zoals het er nu uitziet, sla ik dit jaar over :(

Geweldig festival. Laatste jaren niet gemist. Je zou denken aan pinkpop ofzo, maar het lijkt er nog niet op. Lowlands is the best (BRAVO-tent). Dit jaar ...????
laatste aanpassing

nog maar een paar maandjes!!!!
Kaartjes zijn in de knip!!!!!!!!

Lowlands here we come!!!
Waarschijnlijk aanwezig..
Ik hoop op Lange Frans en Baas B op Lowlands... dat zijn echt twee opkomende rappers. Kan iedereen aanraden de straatremixes es op te zoeken. Ze staan ook op Njoy volgens mij
mzz die ken ik niet...
hof van commerce was inderdaad wel lachen maar wij zijn daarna bij die stille disco geweest, dat was helemaal koekkoek!!
Weet wel dat ik altijd een heel programma in mijn hoofd zet wat ik wil zien maar daar komt altijd zo weinig van!!
haha, ken het gevoel.
Heb nog niemand over 'the chemical borthers'gehoord! Ben in 1999 ook geweest. Chemical brothers in de alpha was ontzettendsupersuperdevetmega gaaf. Faithless uiteraard ook uitermate puik. Op 'dance' gebied zijn ze goed bezig op Lowlands.
Lijkt me erg vervelend, met 60.000 relaxte piepels een heel weekend feesten op zwaar lekkere muziek....hmmm moeilijke keuze hoor, GAAAAAAANNNN!!!!