Partyflock

Forumonderwerp · 654507
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Zijn hier nog mensen die gaan of op vorige edities geweest zijn?

Gaan er hier ook nog mensen naar Rock Wechter (belgie) toe?

jazeker ben ik dit x ook weer van de partij.. Moet wel een paar uurtjes s'nachts werken maar daar is het ook feest dus see you all in de medewerkers kantine daar ben ik aan het werk..

GRTZ jazz (k)
kunnen ze geen lowlands indoor houden, met ze allen 4 dagen in de jaarbeurs ofzo ;)

zo duurt het nog veelste lang...
yeahh right.... kom er van het begin al op lowlands...
echt super tof hoor....<<alleen beetje vaak regen he...maar ja,,,, toch zeker de moeite waard hoor..
:Bounce:
ik heb ook zekers wel een paar keer mee gemaakt, dat er heel het weekend alleen maar de zon volop scheen. en moet zeggen dat was zeer zwaar......
Gaan er hier ook nog mensen naar Rock Wechter (belgie) toe?

Ben ik vorig jaa geweest errug mooi! dit jaar ga ik niet..

heb op mijn sokken tot mijn enkels in de bagger gestaan :D

blijft top daar :D:D:D:D
En daar moet je dit weekend ook niet op letten.. Je bent niet de enige, en zoals ik al eerder in dit topic heb zien staan: er zijn nog altijd vagere mensen dan jou op dat moment!! :S Je moet niet kijken op een beetje modder op je schoenen, je gaat er voor de gezelligheid (lees: vaagheid) naar toe en zo wordt het ook!! Dit jaar voor de 3e keer en het weer en modder houdt mij zekers niet tegen!!

:S:S:S:S:S:S:S:S
Pannekoek Rules!!!!!!!!!! (met houten vorkje) :P
Ow God, ik was het houten vorkje bijna vergeten ;-)

Ik moet zeggen dat ik er afgelopen jaar niet zoveel last van heb gehad.... geloof ik... ;-)

Lowlands is super! Ben je erg gesteld op nette kleren, acht uur slaap per nacht, sta je niet open voor idioten, ben je geen muziekfan (van wat dan ook) en kan je er niet tegen als de buurman of buurvrouw even slap komt ouwehoeren?

Nee, dan moet je vooral niet gaan... maar ik weet zeker, als je je voor drie dagen net zo kan gedragen als ieder ander op lowlands, zit je daar op je plek :jaja:

Have fun!
dank je wel, jullie ook veel fun!!!

Ik denk dat het dit jaar (mijn vijfde keer wordt het al weer) weer net zo vies gaat worden als de jaren daarvoor.
Inderdaad je hoeft niet te kijken of je haar wel goed zit of dat je wel leuke kleren aan hebt.. gewoon lekker jezelf zijn en feestend door de blubber :P

nog een half jaar wachten :( ....
Ik ga naar rockwerchter en lowlands. oja en naar wacken open air en waldrock. Ben een festivaltijger!!!!!!

rockwerchter wil ik ook heen ... maar dit jaar nog ff niet ... denk volgend jaar dat ik er wel heen ga ... zijn altijd wel vette optredens daar ...
De Lowlands site is online.. Staat nog niet veel info op maar hou hem in de gaten ;)

www.lowlands.nl
Ja ik ga ook zeker dit jaar :)
Vorig jaar was echt super met Dave Clarke en T. Raumschmiere ;)

er zijn weer nieuwe optredens bekend gemaakt op www.lowlands.nl

waaronder een optreden van within temptation...
er is ook een quiz online...

ik ben er helemaal klaar voor... ik ben heel wat wijzer geworden sinds vorig jaar... het gaat dan ook helemaal goed komen!!!
laatste aanpassing
CHEMICAL BROTHERS komen ook las ik!

beters... :D

Misschien dat ik MysteryLand ook nog meepak, dat weekend :)

jaaaaaaaaaaaa ik gaa
ben vorig jaar oook geweest, hooop alleen dat het weer warmer is, het was zooo kouddd
en verder gaak ook nog naar andere festivals :)
Sorry mensen zeg dit feessie maar Goodbye, want er komt dan toch nagenoeg niemand. Ik ben namelijk jarig. Sorry.

IK ga een liedje zingen:

Ik heb zo zin in zin in zin in zin in,
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb zo zin in zin in zin in de lagelanden. Joepie de poepie wat leef ik naar dat weekend in het jaar toe zeg pffffffff niet normaal meer.

Hahahahaha 6e jaar en de drang voor alle volgenden jaren jeuken ook serieus al.

Tering wat ben ik toch verliefd op dat festival en mijn vriend heeft me ook gevraagd vorig jaar op LL of ik bij hem wou komen wonen.
Dat vind ik dus het toppunt van romantiek.

X voor iedereen die van Lowlands houd (k)
The Darkness staat nu ook in de line up :)

Dat word echt een Super weekendje weer !!

nog maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even.. de maandjes vliegen zo om!!

ja gelukkig wel :)

modderhappen :D

en de tent 'goed' opzetten..:P

en niemand in de tent achter laten... terwijl we de tentstokken en haringen er uit hebben getrokken O:)

dat zouden wij toch nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit doen???????????????????????

O:)(6)O:)(6)O:):[
toppie!!! echt waar donderdag t/m maandag keb er echt weer zin in!

zullen we dan maar.....

ja, we zullen
We zullen zekersss! :)
Ga volgende week maar 's m'n kaartje halen. Hoe eerder hoe beter!! :P
Heb me kaartje alweer binnen!!!:D

altijd fijn zulke vrienden!!!

ik wil ook me kaartje halen!!

(dat salaris mag nu weleens opschieten...)
Dat denk ik dus elke maand om deze tijd :S
Ik heb mijn kaartje al in the pocket! dat word een geweldig weekend!
1 dagje werken op blowlands via mijn werk en de rest van het weekend gratis erbij
Das helemaal voor mekaar, chaizerdt.. Maar in tegenstelling tot anderen heb ik 110 euro wel over voor het kaartje.. Waar werkt je dan?
anders had ik die 110 euro's er ook wel voor gehad. Dit wordt mijn vijfde jaar geloof ik, dus die reeks wil ik de komende 15 jaar nog niet verbreken. Soort van traditie he.

Maar ik werk in Doornroosje in Nijmegen en waar ik op lowlands moet werken weet ik nog niet, maar het is ergens achter een bar.
:DJah!!!!! Lowlands!!! Zekers, ook mjn 5e jaar dit jaar! Lowlands is echt te gezellig :D:D
2002 heb ik overgeslagen **Baalde ik van**
Dit wordt m'n vierde jaar!
Lowlands is gezellig jah, leuke mensen! Net zo gek als een deur, pas ik wel tussen samen met m'n friends!!
Dan kom ik ff langs ff luieren op de bank :)

:bier: en :smoke: erbij!

gaat helemaal goedkome
laatste aanpassing
In 1999 geweest...3 dagen met camping...
Was zeer goed te doen... (y)

1e dag meeste tijd doorgebracht in de D&B tent...en naar optreden Atari Teenage Riot geweest...
Overige dagen verders speedy j...green velvet...cixx...
Dimmu Borgir gezien...
Chemical brothers ook...

En verders weet ik het allemaal niet meer zo goed... :p
Ja, is goed! Plek zat ;-) Althans als de voorbereidingen goed verlopen dit jaar ;-)

Moar dat mag de pret niet drukken........ :D
mooi! hou dan maar een plaatsje vrij!