Partyflock
 
­ Nederland
nou brand maar los. mijn vriendin heeft nog geen 1, maar veel vriendinnen van haar wel ik wil r s eentje kopen maar welke moet ik nemen dan? geef me s advies dames en wees s openhartig dan.

thnx
ik vind rando een dildo
Artiest Sjeez
Ik ga jullie even verlaten, maar ik ben er van overtuigd dat tegen de tijd dat ik terug kom dit topic nog steeds frequent wordt volgezet met onzin van "heer rando".

Bij deze gegroet en voor de dames onder ons een (K)
hij durft niet meer? wat valt hier op het PF in godsnaam te durven?

Durven jullie maar eens wat meer intelligentie te tonen
Je bent een scheetje Sjeez! (K) terug!
want Muffd. ?

hij past zo lekker in je Hol ?

:-D

ontopic en on target !!
Muff: waarom zouden we? het is niet op niveau hierro!
@ muff;

klopt, je kan nu ook afgietsels van me bestellen.
dat niveau bepalen jullie(meerderen) zelf, niet een retarded persoon
Juist ontopic!!!

Ik heb er 5 en m'n balletjes en nog een vlinder!
M'n vlindertje in combi met m'n buigzame dildo is het lekkerst! :kwijl:
Ik zie em wel IRL rando, strandmeeting ;D

;)
2 Maggie;

Actie - Foto??
2 saaiberfriek;

De tent met airco die ik besteld heb is in de maak. Kunnen we dus binnenkort het strand mee op. Hoeven de andere mensen tenminste niet te schrikken.
eh die maggy is niet verkeerd moet ik zeggen en in het bezit van ...kwijl

cool !!
Artiest R2B
Volgens mij ben jij gewoon een lopend afgietsel:P
zo he he !! eindelijk

iemand die niet zo hapt

de koelkast is vooooooooooooooooooooooooooor



















niemand :-D
2 R2B;

Volgens mij ben jij een Dj/Producer ..
2Mad'R:
Ik ben gewoon altijd geil en vrijgezel, dus dan moet ik maar op die manier aan m'n behoeftes toegeven!
2Rando: Aktie foto's kan ik dus niet maken, als ik het in m'n eentje moet doen!
Maggie,

Je hebt anders toch wel een webcam?
Ik vind het geweldig voor je echt waar zo blij kwispel kwispel:P:P:P
Nope, no webcam! Helaas voor jou, want ik ga hem ook niet aanschaffen! Kijk maar naar m'n foto's en gebruik je fantasie maar!
Maggie,

Er is al flink wat zaad geloost terwijl ik naar jouw plaatjes keek.
Ooow dat heeft ie genoeg!
Praatjes vullen geen gaatjes
2Rando:
Waarom zou ik dan een webcam aanschaffen? Op deze manier lukt het je toch ook!
2 maggy :

oh leuk !! ikke niet !
Beter gezgd Ik ben niet altijd zo'n geilbak ! maar wel vrijgezel !
en ik kan een beetje dansen !

maar ik heb je foto's nog een bekeken
en je weet zeker dat je geen kralenkettig wil verdienen ? zal je leuk staan denk ik !!

kuss
2Mad'R: Wat bedoel je met die kralen ketting?
2 maggy

ik probeer Rando tevreden te houden !!
maar komt van spring break met de wel bekende amerikaanse college girls !

je hebt een leuk karakter en dat was Rando ook al niet ontgaan !!

:-)
Loop je nou hier de dames weer te paaien Mad...
MadR,

jij komt met je heerlijk cynische postings in aanmerking voor de gerse gasten trofee van deze week!!

heheheheh
Jongens!!! Ik kom uit Utrecht, dus even ABN a.u.b.

Een leuk karakter of ben ik geil?
allebei?
Hahahaha, altijd liev als iemand bloost ;)
2 maggy;





Keertje neuken?
Ik zat echt gewoon te wachten op zo een platvloerse opmerking van jouw kant. Heb je nou nooit geleerd hoe je je gedraagt tegenover een vrouw?
Laten we eerst maar eens rustig de dame in kwestie haar reactie afwachten. Dat zoetsappige bloos geslijm van jou is natuurlijk ook alweer zwaar achterhaald.

Vrouwen willen mannen met pit, geen kinderjongens die zich verstoppen achter zonnebrillen die vertellen hoe erg lief ze het wel niet vinden als er iemand moet blozen.
2Rando: NEE

Ik bedrijf alleen de liefde, ik neuk niet!!! En aangezien ik niet verliefd kan worden op jou, zal je dus NOOIT, maar dan ook NOOIT, de liefde met mij bedrijven!
Sorry, ik val niet op jongens die denken dat ze stoer zijn! Want dat zijn ze NOOIT!!!!!!
2 rando: ten eerste verstop ik mij niet achter mijn zonnebril, maar mede door mijn gevoeligheid voor migraine kan ik nou eenmaal niet goed tegen de hele avond felle flitsen in mijn ogen, ten tweede zie ik mijzelf niet als een kind en ten derde heb ik in de jaren geleerd dat een meisje het niet erg vind als iemand een keer lief doet in plaats van dat eeuwige macho gedoe van jou.
Sjeez: JIJ SNAPT HET!!!!!!
hmmm sjeez,

Ik zie in mijn mailbox dat je een afgietsel van me hebt besteld. Wat ga je daarmee doen als ik vragen mag?



2 Maggie

Liefde bedrijven?? Godver zeg. Ik hoor het mijn Nellie al zeggen; ''schat gaan we vandaag weer gezellig de liefde bedrijven?'' hehehehe
2 rando: ik vind het wel heel erg kinderachtig dat jij mensen gaat wijsmaken dat ik zoiets bestel, maar voor de duidelijkheid, kun je mij bij deze dan mijn e-mail adres, de inhoud van het mailtje en de exacte tijd dat het verstuurd is geven?
Rando:

Jochie, je kan het gewoon niet hebben dat je je zin niet krijgt! En het laatste wat ik ooit van jou zal zijn is je Nellie!

Ik heb zin in sex en niet in neuken!
rando als je nu bezig bent met mijn e-mail adres te zoeken vind ik het wel erg zielig, want iedereen hier snapt wel dat ik nog liever doodga dan een afgietsel van jou bestel.
2 maggy :

waarom hap je nou op eens weer ?
je zegt dat je altijd geil bent en vrijgezel. Dan kan je natuurlijk die Rando opmerkingen verwachten !

alleen waarom jullie hem keer op keer zoooo serieus nemen snap ik niet hoor.

:-)

Now Playing : Shy FX - Move UR Body
Sjeez: Ik ben echt onwijs geil aan het worden!!! Kan jij me niet even lekker komen likken?
Dan zal de rest wel vanzelf gaan!
Waar woon je ook alweer? (stuur maar even een prive berichtje)en dan komt het cker allemaal goed :)
Komt ie!
thnx