Partyflock

Forumonderwerp · 653521

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Als het hier zo lang door gaat in nl..ben ik bang dat het straks een x mis gaat..
straks worden de buitenlanders hier langzamerhand de baas (beetje bij beetje)
weet nou al hoe het gaat..ons kleine prinssesje gaat trouwen met een of andere turk of zoiets..en die gaat koning worden..en pats boem..weg is nl!
(en dit is verder niet rasistisch bedoeld)
http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010707/teksten/bin.land.cbs.allochtonen.html

"Beide landen hebben ook een enorme hoeveelheid Moslims in hun maatschappij. Dit is nooit de hoofdfactor geweest om niet mee te doen maar het heeft zeker een rol gespeeld."

Wat een hoop onzin.
Jij hebt toch het idee dat het er hier te veel zijn?
Ik weet niet precies hoe het in elkaar steekt, Nederland of frankrijk heeft de meeste moslims.
Nederland heeft toch echt wel meegedaan.

Als Frankrijk er meer zou hebben wat loop je dan te zeiken met dit topic?

jij weet het jessica:D
Cebas jij bent zwak, geen een argument gehoort vanje..
http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010707/teksten/bin.land.cbs.allochtonen.html

dat zeg ik ben zwak :D
:bounce:

(Y)

"je hebt gelijk weird shit!
ze zijn hier te gast..en moeten zich aan onze regels en wetten houden.
Maar zij gebruiken hier gewoon hun eigen regels.
ZIJ MOETEN ZICH AAN ONS AANPASSEN..WIJ NIET AAN HUN!
Als jij nr mensen op visite gaat, pas jij je toch ook aan hun regels..als je niet in huis mag roken bv..dan doe je het toch ook niet..want dat zijn hun regels..in hun eigen huis!"

Op wat voor een manier heb jij je persoonlijkaangepast dan?
Ik weet niet, maar ik doe nog steeds altijd wat ik juist vind hoor.

ik loop hier niet de boel te terroriseren!

de maatschappij, dat ben jij ( en ik )

"ik loop hier niet de boel te terroriseren!"

Nou goed hoor! applaus voor jezelf.
De gemiddelde buitenlander ook niet.

Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat de Nederlandse cultuur inhoud, dat je je niet mag misdragen.

nee de gemiddelde buitenlander nog niet..maar dat komt nog wel..kijk es nr al die jeugd dan! wil jij zeggen dat daar veel goeds uit komt? hun cultuur is gewoon zo vreemd

de gemiddelde buitenlander ook niet?
zijn er dus wel een aantal die het wel doen, en dit hoort niet als je ergens te gast bent.
tuurlijk misdragen sommigen Nederlanders zich ook, maar ik niet!
en dus mag ik dit allemaal gerust zeggen:D

ennuh ze nemen al onze vrouwen in bezit, want ehh volgens hun cultuur moet de man 10 vrouwkes hebbe:D
benje daar blij mee:D:P

Je hoort niks over de goede jeugd op het nieuws.
Je hoort ook niks over de goede Nederlandse jeugd op het nieuws.

Ik zie alleen iemand die bang is voor wat er waarschijnlijk niet eens gaat komen.

jongens jullie zijn niet goed

klopt:vaag:

:P
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Jah ik vind Ajaxieden vaag, maar jah

wie wil dan wel moslims worden.? nou mij niet gezien..elke dag met je vloerkleedje nr werk
:bah:

Iemand trouwens wel eens een kerk gezien in een islamitisch land?
wie wil dan wel moslims worden.?

waarom niet, mag je meisjes als honden behandelen. En zeg nou niet dat ik lul want dit gebeurt meer dan vaak!
Je hoort niks over de goede jeugd op het nieuws.
Je hoort ook niks over de goede Nederlandse jeugd op het nieuws.

je antwoord zelf eigenlijk al he...

hahaha ja..je mag een meisje al hond behandelen..moet je kijken, wat een respect hebben die mensen! HIERRRRRRRRRRRRRRRRR­RRRRRRR
woef woef!

maar nog nooit zo'n kerk van binnen gezien, jij wel?

hahaahaha
jessica(Y)
Das ook geen kerk :S hehehehe niet dat ik kerken interesant vind hoor. Maar daar hebben ze van dat vreemde beleid, je moet je schoenen uit enzo :S en naar het oosten gaan zitten en doen als of je een geit bent.

die cultuur deugd gewoon voor geen meter. je word echt als een hond behandeld..vrouwen worden geslagen..ze hebben totaal geen respect voor elkaar..kom op..dat kan toch niet meer!

Wij zijn toch ook vriendjes met o.a Amerika?

Zulke dikke vrienden zijn we ook weer niet.
Denk maar ff aan het internationale strafhof van Den-Haag

HAHAHHAHA......beeee­eeeeeeeeeeeeeeh beeeeeeeeeeh
*NW w8 op een geciteerde opmerking*

Excuus, ik dacht dat de allereerste opmerking van jou was. Niettemin heb ik je posts gelezen en het is wel duidelijk waar je voor bent.

Ik hoop dat ze van werken gaan horen en dat ze dan wat centjes sparen om een groot hutje op de hei in het land van herkomst te kopen.

Denk dat dit duidelijk zat is. Voorts heb ik meerdere opmerkingen van je gelezen waarin je denigrerend over andere culturen doet.

Iemand trouwens wel eens een kerk gezien in een islamitisch land?

Ja, in Turkije en Marokko staan gewoon kerken. Dat je het niet eens weet, en het probeert als argument te gebruiken is nogal dom.
nou sorry ik ben het toch echt wel met de topicstarter heen en jullie zijn allemaal naief, en daardoor zal het ook gaan gebeuren denk ik, het is typisch nederland om de ogen te sluioten en maar naief denken dat het wel weer goe dzou komen, maar ik zie ook echt wel binnnen een een jaar of 50 een burgeroorlog komen, zoiezo zie je al steeds meer haat bij de jongerengroepen t.ov. elkaar;)
nee zo gek idee vind ik het nog niet, ik zie zoiets ook wel aankomen eigenlijk!

wat de producer zegt..is idd waar! er is al veel vijandigheid! maarjah..wat doen we der aan?
Ja, pas als het te laat is roepen ze dat er wat moet gebeuren. Maar ach nu er zo nu en dan wat gebeurt is er geen probleem? Toe dan,
Dinsdag 13 januari 2004, de dag die de geschiedenis in zal gaan als de eerste keer dat in Nederland op een leraar werd geschoten en deze is overleden. Over een jaar praten we over het aantal schoten op leraren en over tien jaar is Nederland afgegleden naar een situatie als in de Verenigde Staten

Zou me nix verbazen als er een rassenhaat komt zoals in engeland 2 jaar geleden...

Het was een vraag sjinees:D Het was geen argument:)

Wat een onzin.. hoe verzin je het? Een burgeroorlog?

Bwahahahahahahaha

Het was een vraag sjinees:D Het was geen argument:)

hoe ik het verzin??? kijk eens om je heen nook! vind jij het normaal hoe er met elkaar om word gegaan...en hoe die mensen hier in NL leven!

'die mensen'? welke mensen?
Daar krijg ik echt kippenvel van van zulke uitspraken.

Het overgrote gedeelte van de jonge turken in Nederland is westers georienteerd. Toegegeven.. er is een probleem met criminele Marokkaantjes en Antilliaantjes, maar die gassies moeten gewoon hard aangepakt worden.

Dus omdat er criminele allochtone jongeren zijn, denk jij dat er een burgeroorlog komt? Sorry, maar dat is van een mug een olifant maken.. je vergroot een probleem zo enorm uit en je maakt jezelf en andere mensen daar bang mee..
'die mensen'? welke mensen?
Daar krijg ik echt kippenvel van van zulke uitspraken.

dan zal je flauwvallen als je wist hoeveel mensen zo denken als wij

en dan heb ik het niet zo zeer over die burgeroorlog maar wel over de rassenhaat.
laatste aanpassing

Tja.. dan blijkt maar weer dat de meeste mensen geen enkel relativeringsvermoge­n hebben, alleen maar in zwart-wit termen kunnen denken en zich laten leiden door hun angsten.

Dat is heel treurig..

maak kennis met de realiteit nook..
het kan niet beter meer worden alleen erger,maar daarin tegen kan het wel gelijk blijven..

en dat is wat de regering aan zal moeten pakken..

maar het probleem ligt hem erin dat de regering zich alleen bezig kan houden met het geld en niet met de gevoelens van een ieder ander!!
NOOK--->noem je zelf voortaan ff lekker nooB:p

je kan toch echt wel duidelijk merken dat er een bepaalde rassenhaat aan het ontstaan is, dem allochtoonse jongergeneratie zet zich hevig af tegen de nederlandse generatie en dat gaat ook later mee in de opvoeding als hun weer kinderen krijgen en dat word alleen maar erger en erger, en zo zal het politiek ook best in de toekomst wel eens goed mis kunnen gaan denken ik!
het is voorlopig nog lang niet te verw88 want er is veel nodig voor een burgeroorlog, maar ooit gaat het gebeuren ik heb het allang in mijn glazenbol gezien!!!!

die mensen (mensen die hier na toe komen) wie zegt dat ik het heb over criminele jeugd? ik heb het over het geheel..hoe het hier gaat in nederland..en over de moslims,.,
we relativeren juist wel. En ja ik weet ook wel dat ze niet allemaal zo zijn, maar een groot gedeelte is wel zo. En ja ik laat me leiden door mijn angsten omdat ik steeds weer bevestiging krijg dat ze gegrond zijn.
Je mag er van vinden wat je vind maar hij heeft gelijk
Nederlanders zijn het uitstervende ras in dit land en er komt een keer een dag dat het goed fout gaat lopen teveel mensen pikken het niet meer.

Die bekende druppel komt eraan...

ja en ze/wij moeten die druppel juist voor zijn..
laatste aanpassing

ja..ooit gaat het ook gebeuren..ook door rassen haat jah..ik heb niks tegen mensen met een kleurtje..maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren..ze moeten wel aangepakt worden..we willen toch een vrij land blijven..en echt...het komt langzamerhand wel in gevaar