Partyflock

Forumonderwerp · 653521

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Als het hier zo lang door gaat in nl..ben ik bang dat het straks een x mis gaat..
straks worden de buitenlanders hier langzamerhand de baas (beetje bij beetje)
weet nou al hoe het gaat..ons kleine prinssesje gaat trouwen met een of andere turk of zoiets..en die gaat koning worden..en pats boem..weg is nl!
(en dit is verder niet rasistisch bedoeld)

morky :kots:
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Dat was morky, het spijt me maar je hebt nu jezelf duidelijk gesteld. Direct reageren zonder uit gezocht te hebben of er een rasistische opmerking gemaakt is. Direct spreken over een BAN ? Dat is een teken van zwakte. Ik kan nu concluderen dat je in deze discussie de zwakste schakel bent, dag en tot ziens.
laatste aanpassing
WAT EEN TRIESTE DISCUSSIE!!

totaal niet onderbouwd
echt te slecht voor woorden :kots:

niet onderbouwd?
Een vergeleiking van debielie opvatting van iemands mening. Deden de kranten ook met Pim zijn idealen.

Mwhaha, als je er geen verstand van hebt, hou dan in godsnaam je mond. Voor de allerlaatste keer het verhaal waarom dit onzin is:

Vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen wilde het Rotterdams Dagblad een interview met Fortuyn hebben. Fortuyn wilde wel, maar alleen als het groot op de voorpagina kwam en (niet zoals het RD wilde) ergens anoniem in het midden of achterop. Het RD wilde daar in eerste instantie niet aan. Fortuyn heeft toen het Algemeen Dagblad hetzelfde aangeboden, een interview op de voorpagina dus, maar het RD is toen maar meteen akkoord gegaan (Het RD en AD zijn de twee grootste kranten in omgeving Rotterdam, en daarmee ook elkaars concurrenten). Dit laat zien dat Fortuyn toch een bepaalde macht had, en eigenlijk de media ook naar zijn hand kon zetten. Immers, een negatief stuk zzou hij nooit van zijn leven erin laten zetten, het interview wat in de krant zou komen zou pure reclame voor hem zijn. Hoe verklaar je dan, dat dezelfde media, die Fortuyn maar al te graag in hun krant/tijdschrift/programma wilden, Fortuyn konden demoniseren?

JIj bent er zeker zo een die zich pas ging interesseren in politiek omdat iemand iets riep van buitenlanders eruit, hé? :bah:

Check die andere fucking 5 topics eens voor de gein :@ en dan hebben we het over een BURGEROORLOG in nederland haha kom hup terug onder je steen.
zie jij cijfertjes?? feiten???

der wordt hier heel hard geschreeuwd zonder dat er ook maar enig idee is waar het over gaat
en dat is in mijn ogen een slechte start voor een discussie [en neej een aardrijkskunde leraar aanhalen of je persoonlijke dagboek met all your worst fears tellen niet als feiten]
Nee, ik heb me verdiept in alle programma's van alle politieke partijen, het is wel erg sneu om in Buisness Class met Hary Mensh een onderboud programma stuk van Pim Fortuin te beluisteren en de maandag er na te kunnen concluderen dat de tekst veranderd is en dat de krant alleen maar heeft genoteerd wat zei noodzakelijk achte.

De discussie tussen Hazelhoef en Pim Gezien ?
Alle radio uitzending gevolgd ?
Ik weet precies wat deze Meneer als visie had.

Arie je noemde net zelf een aantal cijfers, en feiten:S
Morky zei spreekt over een gevoel een voorspelling, jij maakt het alleen maar belachelijk. Jij hebt nu duidelijk geen respect voor iemands mening. Nog een teken van zwakte !
ikke wel ja, niet dat er ook maar iemand op inging :S
*edit dubbele post*
laatste aanpassing
PS Dit is de volgende generatie:

Die zullen hun belangen gaan opeisen, dit is de reactie op de daad van Murad, goed bezig of niet. Alleen omdat Murad zijn zin niet kreeg. En hoe meer van dit soort gekken er binnen een bevolkings groep zitten, hoe meer rechten er worden opgeeist. PS Waarom hebben Duitsland en Frankrijk niet meegedaan aan de oorlog tegen Iraq ?

gevoel een voorspelling, jij maakt het alleen maar belachelijk

Kerel doe niet zo dom.. voorspelling :D

Dus alles wat jij denkt wat er in de toekomst zou kunnen gebeuren mag je zomaar op het forum zetten?
mensen MAZZELS
enne morky, laat ze lekker man :P
Het was niet eens mijn voorspelling vriend, jess kaarte het aan, maar zo ontopic ben je al. En tegen argumenteren is ook niet je sterkste punt. Nog 0
Het was niet eens mijn voorspelling vriend, jess kaarte het aan, maar zo ontopic ben je al. En tegen argumenteren is ook niet je sterkste punt. Nog 0

waarom niet?
der word toch niemand beledigd?
NW_DJW 16 januari 2004 14:04
PS Dit is de volgende generatie:

En nog meer onzin

Pffff, alsof dit representaief is voor de gehele allochtone bevolking. Ik denk dat je beter naar het forum van het Stormfront kan gaan, daar strookt het meer met jouw visie met "buitenlanders oprotten":bah:

Over ongeveer 10 jaar is er echt wel kans op een burgeroorlog, dan zijn er ongeveer meer moslims (en ja de nadruk op moslims) dan Nederlanders. Ze weigeren zich aantepasse en hebben het liefst dat Nederland een islamitisch land word, het is trouwens al in het jaar 1500 voorspeld, niet dat je dat serieus hoeft te nemen maar het begint er wel verdomd veel op te lijken.
Dat bedoel ik, alleen hebben ze de ogen half dicht zitten denk ik. Ze fantaseren ook door en zien dingen die er niet staan. Op zich leuk, van de kaart zijn, maar niet tijdens een discussie.
Hey sineesje, heb ik hier geuit dat ik wil dat ze oprotten ?

ben er ook bang voor, maar weet niet of het ECHT zo VER kan komen

PS Waarom hebben Duitsland en Frankrijk niet meegedaan aan de oorlog tegen Iraq ?

Omdatdat de inspecteurs van de Verenigde Naties meer tijd moesten krijgen om naar wapens te zoeken.

Het was niet eens mijn voorspelling vriend, jess kaarte het aan,

Zeg ik ook niet maar als jij dat een voorspelling vind? gaat toch nergens over of wel soms? een burgeroorlog *proest*

PS Waarom hebben Duitsland en Frankrijk niet meegedaan aan de oorlog tegen Iraq ?

Omdatdat de inspecteurs van de Verenigde Naties meer tijd moesten krijgen om naar wapens te zoeken.

Het was niet eens mijn voorspelling vriend, jess kaarte het aan,

Zeg ik ook niet maar als jij dat een voorspelling vind? gaat toch nergens over of wel soms? een burgeroorlog *proest*
weer wordt een stelling belachelijk gemaakt, zonder enige tegen argumentatie. Je hebt jezelf allang bewezen morky, duidelijk een vorm van het iq van een klaphek.

Hoezo is het zo lachwekkend dat er een burgeroorlog zou kunne komen? Ze voelen zich toch onderdrukt door de 'blanke' regering?
Op dat antwoord w8 ik al een tijd Dr.Sos of iets wat met tegen argumentatie te maken heeft.

ik vind het zeker geen gek idee,
Nederland zit gewoon overvol, met mensen met allemaal verschillende culturen en verschillende meningen, dit kan nooit goed blijven gaan!
dat is wat ik denk...
maar of het ECHT zo ver komt..?
Burgeroorlogen komen in de regel alleen voor in landen met een zeer zwakke economie (De kwestie in Noord Ierland daargelaten, dat komt voort uit generatie lange haat)

In Nederland hebben we het simpelweg te goed om oorlog te gaan voeren, wees nou eerlijk: wie heeft er nou zin om elkaar kapot te schieten terwijl je een mooie toekomst tegemoed kan gaan?

Ik ben er wel van overtuigd dat bepaalde bevolkingsgroepen elkaar zullen opzoeken om zelf een strijd te beslechten, maar het gros van de bevolking zal écht niet zijn leven in de waagschaal willen zetten.

Edit:

Nederland zit gewoon overvol, met mensen met allemaal verschillende culturen en verschillende meningen, dit kan nooit goed blijven gaan!

Pak eens de auto en rij door Nederland heen. Ga eens door de provincie... Overal open vlaktes! Het probleem is momenteel alleen dat de concentraties van bevolkingsgroepen niet in verhouding zijn, daardoor lijken het er meer dan het er zijn..
laatste aanpassing
Hey sineesje, heb ik hier geuit dat ik wil dat ze oprotten ?

Jouw posts (ook in een andere topic) laten niets aan de verbeelding over, dus je hoeft niet zo schijnheilig te doen.
dat zal de toekomst gaan uitwijzen, ik laat het in elk geval niet gebeueren.
Oke, dat is duidelijk een vorm van de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt. Gelieve een rasistishe uitspraak van mij hier te citeren ?

word link:)

Volgens mij worden hier gewoon meningen gegeven, en sommige mensen komen met een argument...

Er is een grote kans dat het zover komt!! weet je wel hoeveel moslims er zijn in nl..en in europa..ontzettend veel! zij willen dat iedereen moslims word! hoeveel hoor je daar wel niet over! en idd..kijk die foto! dat zijn wel lui..die hier het baasje willen worden
*NW w8 op een geciteerde opmerking*

(en dit is verder niet rasistisch bedoeld)

Hier zeg je het zelf al :)

edit: oops, ander persoon :)
laatste aanpassing

Waarom hebben Duitsland en Frankrijk niet meegedaan aan de oorlog tegen Iraq ?

Omdat Frankrijk waarschijnlijk zelf nucleare shit heeft geleverd aan Irak..
Dat was paar maanden geleden nog op het journaal.

En Duitsland is weer het vriendje van frankrijk bla bla bla
Dat zul je namelijk wel moeten, anders komt 3 kwar van de bevolking op je hals zeuren, en dan heb je nog niks racistisch gezegd.

kijk,
nog een mening:
de mensen die uit andere landen hierheen komen, zijn hier te GAST, ja?
dan vind ik het heel onbeschoft als ze zich gaan misdragen, of zelfs dus leraren doodschieten:S
je bent hier te gast man!

:gaap:
Beide landen hebben ook een enorme hoeveelheid Moslims in hun maatschappij. Dit is nooit de hoofdfactor geweest om niet mee te doen maar het heeft zeker een rol gespeeld.

zeg dan niks cebas, als je toch niets nuttigs neerzet
laatste aanpassing

"En Duitsland is weer het vriendje van frankrijk bla bla bla"

Wij zijn toch ook vriendjes met o.a Amerika?

heb meer nuttige dingen te zeggen dan jouw koppie aan kan :jaja:

:gaap:

je hebt gelijk weird shit!
ze zijn hier te gast..en moeten zich aan onze regels en wetten houden.
Maar zij gebruiken hier gewoon hun eigen regels.
ZIJ MOETEN ZICH AAN ONS AANPASSEN..WIJ NIET AAN HUN!
Als jij nr mensen op visite gaat, pas jij je toch ook aan hun regels..als je niet in huis mag roken bv..dan doe je het toch ook niet..want dat zijn hun regels..in hun eigen huis!
weer zoiets, (Cebas) gelijk iemand belachelijk maken zonder tegen argumentatie, teken van zwakte :kots:
laatste aanpassing
D E T E L E G R A A F B I N N E N L A N D

In 2050 telt ons land
6 miljoen allochtonen

door Annemiek Paping

AMSTERDAM - Over 50 jaar zal één op de drie inwoners van Nederland van allochtone afkomst zijn. Ontwikkelingen als gezinshereniging, gezinsvorming, arbeidsmigratie en asielzoekers maken dat het aantal allochtonen nu 2,8 miljoen in 2050 tot 6 miljoen zal zijn toegenomen. Tegelijkertijd krimpt de oorspronkelijke autochtone bevolking van 13,1 naar 12,1 miljoen. Over een halve eeuw telt ons land 18 miljoen inwoners.

dit is ons land..onze regels
JA JIJ BENT ZWAK!

er komen steeds meer
ze planten zich voor!
gewoon neukverbod ;-)
laatste aanpassing