Partyflock

Forumonderwerp · 653521

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Als het hier zo lang door gaat in nl..ben ik bang dat het straks een x mis gaat..
straks worden de buitenlanders hier langzamerhand de baas (beetje bij beetje)
weet nou al hoe het gaat..ons kleine prinssesje gaat trouwen met een of andere turk of zoiets..en die gaat koning worden..en pats boem..weg is nl!
(en dit is verder niet rasistisch bedoeld)

Fuck off! :@

haha zo ver komt het niet;)

fuck off? doe het lekker zelf..als het jou niet boeit..moet je hier ook niet komen te zeiken..
ik hoop dat je gelijk hebt weird shit!

Ziek dit.. als je zo denkt :S
Burgeroorlog? Kom op zeg...

let niet op morky, hij heeft altyd wel wat te zeiken ;D;D;D

mocht het zover komen dan offer ik mijzelf op voor het nederlandse volk met een zelfmoord actie..(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
4 jaar geleden uitte een adrijkskunde leraar van mij precies hetzelfde, hij onderbouwde zijn mening tevens met zeer goede argumentatie. Het is namelijk een feit dat de islamitishe cultuur altijd de bovenhand wilt nemen, dit komt nadrukkelijk tot uiting in het oostblok. tevens is het zo dat bij een bepaalde populatie van dergelijke geloofsovertuiging er ongeregeldheden ontstaan en dat er bij het in gevaar komen van de godsdienst telkens andere manieren worden gezocht om de godsdienst tot uiting te brengen. Wees voorbereid europeanen. De islamtishe cultuur verspreid zich snel en vermenigvuldigd zich met de dag, en wanneer het moment daar is zal men overrompeld worden met moslims uit Frankrijk, Spanje, Duitsland, België, Nederland en Engeland.

Je hebt gelijk Jess !~!!!~!!!~!
Of we moeten ingrijpen.

ja idd..hij zeikt ALTIJD..ach ja..als je je verveeld! maar ik zeg niet dat het al over 5 jaar zo is..maar in de toekomst..want moet je zien..loop je door amsterdam, rotterdam, groningen, lwd, waar ook maar...allemaal buitenlanders..dat beangstigd mij wel. voel me niet veilig.. want ze zijn vaak erg agressief

Ban komt eraan hoor :)

Nee :frusty:

Weet meteen weer waarom het hier niet leuk meer is! :(

maar ik ben het niet met je eens, weet wel cker dat het niet zo ver ken komen

ban = (L)

:9
Dat je nog durft te zeggen dat het niet racistisch bedoeld is...

En een cursus spelling (prinssesje, rasistisch, jeetje, leer eerst Nederlands zou ik zeggen) zou je goed van pas komen.
Dat je nog durft te zeggen dat het niet racistisch bedoeld is...

En een cursus spelling (prinssesje, rasistisch, jeetje, leer eerst Nederlands zou ik zeggen) zou je goed van pas komen.
sja.. enne dan worden we een moslimland met een dictator en dan en dan...

come on heej.. heb je enig idee over wat voor cijfers je praat? 1,6 miljoen allochtonen op 16 miljoen mensen.. en 2 miljoen in 2010 BRRRRRRRRR

tegen die tijd zitten we wel op de 20 miljoen totaal, is et alsnog maar 10 % nou nou nou nou nou...

[bron CBS]

hmmm ingrijpen?
hoe? een massacre:)
Morky het is hier toch vrij ? Iedereen is vrij om te zeggen wat zei of hij wilt. En zeker in dit verband. Er wordt geen enkel ras belachelijk gemaakt, er wordt alleen maar uiting gegeven aan gevoel. Jij bent één van de vele verantwoordelijke voor de debiele opvattingen van dergelijke uitlatingen. Hierdoor is Pim ook kapot gemaakt. !!!!

Ga door mensen!! de lijst wordt steeds groter!

Ik niet mb master..we zullen terug vechten ;-)
en wat nw-djw zegt..is absoluut waar! hun zijn erg gesteld op hun cultuur..ze zijn voor hun gewoon de baas..en dat willen ze langzamerhand ook hier invoeren..er komen steeds meer..ze planten zich voort..ook bij hun word het er in gegoten.
Tegen iedereen die ik het zeg..verklaart me voor gek! maar over 10 jaar zullen veel mensen zeggen...JE HEBT GELIJK JESSICA!
ze zijn echt bezig om hun geloof wereldwijd te maken.

Er wordt geen enkel ras belachelijk gemaakt

Ik vind anders dat jij het zogenaamde Nederlandse ras behoorlijk belachelijk maakt met je uitspraken.

ach wel ja begin anders over pim :S:S:S dat hebben we nog niet gehad

Vrij? :D fuck off.. vallen altijd weer terug op 'vrijheid van meningsuiting' hititututuiututituti :cry::cry: lees eerst het beleid maar eens goed door!
Een vergeleiking van debielie opvatting van iemands mening. Deden de kranten ook met Pim zijn idealen.
laatste aanpassing
burgeroorlog?????

wij zijn geen ontwikkelingsland meer.
dat gebeurt hier niet!!!!

maar der zijn altijd tegenstanders, en dat is denk ik toch wel een meerderheid, net als hun op komen voor hun vaderland, komen wij dat ook:)
togg?

ban..doe ff zielig..ik vertel gewoon wat mij dwarszit..en wil er graag over praten.
Wordt hier een ras belachelijk gemaakt Morky ???

Wat jou dwars zit? :D haha je weet niet eens waar je het over hebt man

morky zeikt dan wel maar hij heeft wel gelijk;):P
Of wordt hier gewoon uiting gegeven aan iemands zijn voorgevoel ?
Geef gewoon antwoord op mijn vraag Morky en dan zal ook jij inzien dat hier geen enkel ras belachelijk wordt gemaakt. Er wordt alleen uiting gegeven aan iemands gevoel, wanneer iemand dat binnen de Nederlandse gemeenschap doet zal men direct met feiten moeten komen. ik heb je hier een paar gegeven. Lees ze is goed door en relativeer ze.

er word hier niemand beledigd hoor?!
mensen geven alleen hun mening, zonder daar andere mee te kwetse!
ksnap niet wat het probleem is:S

nee dat doen vele van jullie niet, iets niet snappen :frusty:
Kom dan gewoon met een tegen argument, alleen dan is er discussie, degene die het hier niet mee eens zijn hebben nog amper tegen gesproken. Alleen weird shit kwam met een tegen argument. Spreek mensen ?

er word hier niemand beledigd hoor?!
mensen geven alleen hun mening, zonder daar andere mee te kwetse!
ksnap niet wat het probleem is:S
..ons kleine prinssesje gaat trouwen met een of andere turk of zoiets..en die gaat koning worden..en pats boem..weg is nl!

Die turk wordt dan prins; we hebben een Duitse prins gehad en nu een Argentijnse prinses dus daar zie ik het probleem niet zo...

Maar zie d'r toch liever met een Hollander trouwen:P

morky moet niet zo zeuren..

ieder heeft recht op zn mening! maar ik snap zeker wel waar ik over praat! kijk eens om je heen! En beledig hier geen 1 ras..ik vertel gewoon mijn voorgevoel..en jouwn mening is misschien anders...klaar..dat recht heb je..maar loop zelf niet zo op mij te zeiken. doe ik toch ook niet

weet nou al hoe het gaat..ons kleine prinssesje gaat trouwen met een of andere turk of zoiets..en die gaat koning worden..en pats boem..weg is nl!

hahaha
Morky moet zich niet zwak opstellen en gewoon tegen argumenteren, alleen kunnen de meeste linkse ballen dat niet.

2 NW_DJW
deze discussies zijn al zoooo vaak gevoert hier, in ontelbare topic

2 NW_DJW
deze discussies zijn al zoooo vaak gevoert hier, in ontelbare topic's

2 NW_DJW
deze discussies zijn al zoooo vaak gevoert hier, in ontelbare topic's

ok dat was niet de bedoeling 3x :$
Jah en er wordt altijd direct verwezen naar het feit dat iemand discrimineert, en dat is hier dus niet aan de orde.
laatste aanpassing

Geef gewoon antwoord op mijn vraag Morky en dan zal ook jij inzien dat hier geen enkel ras belachelijk wordt gemaakt

Heb ik gezegd dat er een ras belachelijk wordt gemaakt? NEE

Dit stukje: :kots:

(en dit is verder niet rasistisch bedoeld)

-edit-
laatste aanpassing

hahaha(Y)
Jessica heeft gewoon gelijk
klaar.
benje er niet mee eens?
argumenten graag:D
Is het rasistich dan ?
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Als we nou eens met z'n alleen een vegetarische BBQ doen dan is iedereen blij, niemand wordt buitengesteld vanwegen zijn geloofsovertuiging, en na wat drankjes gaat iedereen om 04:00 naar zijn eigen bedje. Nix geen oorlog, en iedereen de volgende ochtend gezellig thuis met een kater :)