Partyflock

Forumonderwerp · 652828

oli4-hardhouse events presents:friday the 20th of februar 2004! uk hardhouse grooves , line up special guest dj first-base (line up hardgroove)
u.h.g. residents dj jacky-o, alias b, dj bristol maniac. 8 dance acts with party babes, 2 partypics chicks, free champagne before 23:00, no soundlimits, free parking, sign the guestbook by the entrance and win tickets next party! only 8 euro, prijsvraag volgt op partyflock 4x2 kaarten+flyer for tickets mail to oli4harddance@hotmai­l.com(also for the digiflyer), also at the door temptation tuinstraat veenendaal, or call olivier 06-46033482 extra presale adresses will follow in tiel,wageningen. flyer will also follow on the temptation-veenendaal.nl in one week
je komt maar gewoon raven of je wilt of niet...daanez komt ook :yes:
Artiest Raven
Mjaw, ben er achter gekomen dat ik 92 euro op me bank had staan (weet echt niet waarvan :P). Dus even kijken naar welke feestjes ik wel ga en niet ga :X
als je niet komt ... dan spankiespank heh :yes:
I love spanky, so that won't be any problem ;P

Mjaw, ben er achter gekomen dat ik 92 euro op me bank had staan

nou raven nu geen smoesjes meer gewoon komen! hou je zelfs nog geld over voor condooms!!!!!
Je denkt echt dat ik nog 92 euro over heb 21 februari? :D :D
hey piemel!.. tis niet dat ik kom :devil: maar je moet wel even zorgen dat die gasten van temptation je feesie even in hun agenda zetten wat daar staat nog niks over in.. :D

succes
Favoriete stijlen anne : Favoriete muziekgenres: hardcore, hardstyle, industrial hardcore, oldschool

Hhm... hhmm... Ik gok op dat d'r hersencellen te dood zijn van al die drugs en dat ze daarom zo reageert... Jammer maar helaas :(

En nu oprotten uit deze topic :[
Hhm... hhmm... Ik gok op dat d'r hersencellen te dood zijn van al die drugs en dat ze daarom zo reageert... Jammer maar helaas

jammer dat jij weer van die overhaaste conclusies trekt... is het dan niet beter dat je dan zelf optyft uit deze topic?? ipv dat je je eerst eens gaat verdiepen wat er hiervoor af is gebeurt??? of doe je maar net alsof je er verstand van hebt?
laatste aanpassing
Als je zulke replies gaat tikken hier, kan me de aanleiding geen ene fuck schelen. Gewoon op rotten :D
Ja Anne...er zijn mensen die ook wat meer zien in nr's en niet zeggen "als het maar beuqt". Dus alsjeblieft hou op met die zielige posts en ga ergens anders heen de 20e.
wie zegt dat ik zo ben??? duidelijk een plaat voor jullie kop!!!!! ieder zijn muziek smaak toch??? ik ga toch ook nie lopen zeiken over jullie muziek smaak???

ik bedoel er alleen mee dat zo'n feessie hier in veenendaal niet zou werken omdat er toch niemand komt!! want iedereen in veenendaal houd van hardstyle!!
en dat de organisatie niet zo proffesioneel over komt in vorige topic!! klaar!
De organisatie is niet proffesioneel, Anders zou je wel zo groot wezen als ID-T/UDC/Q-dance/B2S :)

Dus om te zeggen dat ze niet prffesioneel over komen, Is echt te dom voor woorden.

Gewoon op rotten... punt :D
last van mij??? rot je toch lekker zelf op!!!
Dat komt wel goed Anne .. zijn al een boel feiten binnen ;) We spreken elkaar wel de 21e...bedankt voor je bezorgdheid (K)
Nee First Base, Ze komt natuurlijk niet, want ze is zo'n hardcore lover. Uk hh is slecht enzow... :P

Maar goed, Ze zou het verschil toch niet horen prolly, Al die pillen die tasten je hersenen aan :(
Mensen mensen moet dit nou weer?
Laten we elkaar een beetje in hun waarde laten

Punt 1:
Ik snap sowieso niet dat als je alleen maar een negatieve opmerking gaat maken waarom je dan uberhaupt reageert

Dat is iets wat ik sowieso hier niet bij partyflock snap, ik steek liever mijn energie in topics die ik wel leuk vind

Maar Anne heeft wel gelijk dat het nergens op slaat om over muzieksmaak te beginnen, als we vooroordelen gaan rondsmijten dan slikken we dus allemaal pillen en snuiven speed en coke want we luisteren allemaal naar ELECTRONISCHE muziek

En wat maakt het verder uit, we zien wel hoe het gaat, ik ga er in elk geval heen en hoop dat het lekker druk wordt.
Ik kom wel ff vanuit Amsterdam kijken....

C U The 20th

ennuh wel allemaal de 21e naar Club 020 he, dat wordt en hard trance en hard house en een beetje hard style, zijn wel allemaal gelukkig :lief:
Voor-oordelen is lekker makkelijk, Gaan ze enorm moeilijk over doen en dan gaan ze nog dommere dingen tikken. Vandaar :)

maar zo slim is anne niet echt he? :[
Why cant we just all get along???

En ik ken Anne toevallig en bij mijn weten is ze gewoon slim hoor, maar ik zei net zo goed over haar iets als over jullie

Ik word zo moe van die onverdraagzaamheid en vooroordelen
MUSIC NEVER SEPERATED PEOPLE

Couldn't say it better Daanuz (L)
Ach, Als anne zich maar gedeisd houd verder hoor je mij niet hoor :P
hey piemel!.. Sorry?? waar bemoei jij je mee man lelijke rode clown!

die staat er al lang op pikkie!
Favoriete stijlen anne : Favoriete muziekgenres: hardcore, hardstyle, industrial hardcore, oldschool

Hhm... hhmm... Ik gok op dat d'r hersencellen te dood zijn van al die drugs en dat ze daarom zo reageert... Jammer maar helaas

raven je hebt helemaal gelijk! haar hoofd is te leeg voor woorden....
poeh he wat een opkomst!!!

anne wat ben jij toch triest je bent zelf gedoemd te mislukken! wees maar niet bang lelijke wijfen komen niet binnen, dus waar maak jij je druk om? je komt niet eens binnen!
ik bedoel er alleen mee dat zo'n feessie hier in veenendaal niet zou werken omdat er toch niemand komt!! want iedereen in veenendaal houd van hardstyle!!

wat een muts die anne! iedereen houdt van hardstyle zegt ze! duhh! wij hielden al feestjes toen zat zij in groep 6 (ze was toen dus 10 jaar oud) waarschijnlijk zit ze achter de kassa bij de konmar! ik heb je trouwens van '93 tot '99 nooit in de Energiehal gezien? was zeker te hard voor je! je hebt niet eens kennis van engelse hardhouse wan dat kan nog veel harder zijn dan hardstyle! Doe eens wijs en ga morgen naar Mindcontroller dat is pas lekker hard!
laatste kermit nieuws!
Anne gaat niet naar mindcontroller!!!

ze vindt het TE HARD! ze heeft al last van stemmen...

want iedereen in veenendaal houd van hardstyle!!

zegt Anne uit Zwolle! anne gaat al 3 jaar uit! en weet alles van Veenendaal kent iedereen uit veenendaal en dat terwijl veenendaal 70000 inwoners telt!

en Anne als je serieus genomen wilt worden typ dan met spellingscontrole want is houd met dt op het eind! stam+T ik houd , iedereen houdt , wij houden suc6!

Yeh kunnen jullie niet tegen een negatieve opmerking ofzo!

Gelijk iemands muziek voorkeur afkraken en het in verband stellen met drugs *fout*

moet zeggen dat de mensen die naar uk luisteren over het algemeen vrij veel drinken

Dat is leuk allemaal lastige mensen!

En in Veenendaal kun je idd 10x beter een hartstyle feest organiseren want daar is veel meer belangstelling voor!
Daarom worden elke laatste vrijdag vd maand ook hartstyle feestjes georganiseerd omdat DAAR vraag naar is!
Je zult Temptation niet vol krijgen met Veenendalers!

Zal van buitenaf wel belangstelling voor zijn dus succes!
Wij hebben de week erop weer een feestje daar wat ons wel bevalt.

laatste kermit nieuws!
Anne gaat niet naar mindcontroller!!!

ze vindt het TE HARD! ze heeft al last van stemmen...

Beetje triest om als 26 jarige dat te zeggen over iemand die jij totaal niet ken!!!!!

WENDY! sinds ik met het feest naar buiten ben gekomen zijn er bepaalde veenendalers met alleeen maar negatieve opmerkingen! ik he dat even zo laten gaan. maar op een geven moment is het genoeg!
Dus wat je uitdraagt kan je op je bord verwachten!
Vandaar dat we zo reageren ze zijn al een maand zo bezig! als jullie ons in onze waarden laten doen wij dat ook! en doe de groeten aan je broer , die komt wel gezellig langs en je weet dat hij van harde muziek houdt! ik kom hem al 10 jaar tegen op feessies en hij kan je vertellen dat er wel degelijk groffe vette uk hardhouse wordt gedraaid, want volgens mij weet je niet hoe hard UK hardhouse kan zijn! ik hoop dat je ons het voordeel van de twijfel en kan knallen op UK HARDHOUSE GROOVES ! tot de 30ste! dan kom ik de danseressen brengen op ''JULLIE HARDSTYLE FEEST'' mzzl olivier

doe de groeten aan PINUT!

Je zult vast wel gelijk hebben maar vond de opmerkingen UK HARDHOUSE GROOVES PART 1 beetje belachelijk!
Gewoon niet oordelen over een ander als je er geen zak van weet!
Negatieve opmerkingen zijn kut maar wel de mening van een ander! Komt meestal weinig man op zo`n feest af in veenendaal en bij hardstyle/hardcore kom je er op een gegeven ogenblik niet meer in omdat het te druk is. ma hoop voor jullie dat het (Y) wordt!
Blijkbaar weet ik idd niet hoe hard het kan zijn ma het krijgt zeker mijn voorkeur niet!

Laat jullie zeker in jullie waarden geef alleen mijn mening hierop.
Geen aanval maar mijn mening!
Zal mijn mannen de groeten doen en wie weet tot de 30e of de 24e... We zullen zien!

:Yes:

Blijkbaar weet ik idd niet hoe hard het kan zijn ma het krijgt zeker mijn voorkeur niet!

Waarom probeer je niet een keer iets "anders" dan ... afwisseling is goed voor de geest ;)

oke! laten we het rusten!
we zullen er echt een top feest van maken! het is ook de bedoeling om de temptation buiten veenendaal op de kaart te zetten. Dat is al zeker gelukt persbericht is in dagen 29445x bekeken! Onze doelgroep is binnen een straal van 25 km buiten veenendaal! en 18-30jaar! Ik heb al 131 reserveringen via mijn email binnen. dus die tent komt echt wel vol! ik heb nog vier hele weken om te flyeren !

hoop voor jullie dat het wordt!
thanks!~

mzzl

olivier
OLI4-HARDHOUSE EVENTS

Dat is zekers toppie voor jullie!!
Misschien kom ik wel met mijn broer mee idd ff een kijkje nemen!

Zullen zien!

iig veel succes met jullie feestje!
Yo Wendy,

Ik heb veel vrienden waarvan hun favoriete muziekstijl hardcore/hardstyle enz is, maarrr ze zijn ook helemaal wild van mijn stijl, dus weet zeker dat je het geen saaie avond zal vinden ;)

Yo Wendy,

Ik heb veel vrienden waarvan hun favoriete muziekstijl hardcore/hardstyle

ikzelf ben 8 jaar zwaar gabber geweest! en ga nu nog naar hardcore en hardstyle party's! Dus gelooof me het wordt echt beuken! plus voor 23:00 uur binnen gratis champagne, 4 dj's , 6 dance acts o.a. van the bridge in Meppen (D) en qlimax dvd! verder 2 party pic chicks! gaat echt relaxed worden.

Yo Wendy,

plus dat ik het organiseer vind je het niks krijg je van mij je 8 euro terug!

give it a try before i die!

mzzl
OLI4-HARDHOUSE EVENTS
zegt Anne uit Zwolle! anne gaat al 3 jaar uit! en weet alles van Veenendaal kent iedereen uit veenendaal en dat terwijl veenendaal 70000 inwoners telt!

ik woon, werk en leef in veenendaal dus ik heb er totaaaaaaaaaaaaaaaaal geen verstand van nee...:S:S yeah right!!!

thx wendy voor je reacties :D :respect: :bloem:

maar die opmerkingen van UK HARDHOUSE GROOVES PART 1 zijn net zo zielig als dat feestje die hij organiseerd!! dus daar gaan we maar verder niet op in... UK HARDHOUSE GROOVES PART 1 succes met het verwerken van een enorme FLOP!!!

ik woon, werk en leef in veenendaal dus ik heb er totaaaaaaaaaaaaaaaaal geen verstand van nee...:S:S yeah right!!!

thx wendy voor je reacties :D :respect: :bloem:

maar die opmerkingen van UK HARDHOUSE GROOVES PART 1 zijn net zo zielig als dat feestje die hij organiseerd!! dus daar gaan we maar verder niet op in... UK HARDHOUSE GROOVES PART 1 succes met het verwerken van een enorme FLOP!!!
(L) Meidje die Anne :yes:
laatste aanpassing

je bent gewoon jaloers Anne dat jij niets durft en met deflow meegaat! maar wees gerust je komt toch niet binnen! is voor meiden met stijl.En zeg dat dan even recht in mijn gezicht dat je mijn feestje niks vindt! Eens kijken hoe mijn danseressen reageren die ik de 30ste kom brengen voor een act op jouw Tempovision! ik denk dat we jou hard gaan uitlachen!je weet niet waar je over praat. en ik ben benieuwd hoe jij het allemaal beter kan organiseren ik neem mijn pen en papier mee. En mag jij laten zien dat jij beter kan dansen!ik vind het trouwens knap dat jij al weet hoe het eerste feest wordt! dat weet alleen ik en de dj's en de danseressen pas volgende week.. jij bent echt goed! applause voor 007!
whahahahaha wat heeft dansen er nou weer mee te maken???

t moet niet gekker worden!! :[
~God's gift to 1 special man~

Wel een beetje een arrogant onderschrift van je profielpic Anne :D ;)

whahahahaha wat heeft dansen er nou weer mee te maken???

t moet niet gekker worden!!

jij weet en kan alles beter toch? laat maar zien of je echt zo veel lef hebt als praatjes en organiseer zelf wat een x dan kan ik je ook lekker afzeiken triest figuur. zoek een hobby!
Anne die een feest organiseerd, Kom op olivier... Nu niet onzin dingen gaan zeggen he ;)

de flyers zijn binnen !!!!! 5000stuks!
uhmmmmm whahahahahahahahahahhahahahahahaha

er is al zovaak zoiets geprobeerd in Veenendaal maar dat is dus op niks uitgelopen... maar goed ik ben dus duidelijk niet de enige (veenendaler)die daar zo over denkt maar goed... doe wat jullie niet laten kunnen... sterkte ermee!!!

Wel een beetje een arrogant onderschrift van je profielpic Anne :D ;)

whehehe der is er dus zowieso 1 die er niet zo over denkt :D (K)
whehehe der is er dus zowieso 1 die er niet zo over denkt

Cute, Wat is de naam van je huisdier?