Partyflock

Forumonderwerp · 652828

oli4-hardhouse events presents:friday the 20th of februar 2004! uk hardhouse grooves , line up special guest dj first-base (line up hardgroove)
u.h.g. residents dj jacky-o, alias b, dj bristol maniac. 8 dance acts with party babes, 2 partypics chicks, free champagne before 23:00, no soundlimits, free parking, sign the guestbook by the entrance and win tickets next party! only 8 euro, prijsvraag volgt op partyflock 4x2 kaarten+flyer for tickets mail to oli4harddance@hotmai­l.com(also for the digiflyer), also at the door temptation tuinstraat veenendaal, or call olivier 06-46033482 extra presale adresses will follow in tiel,wageningen. flyer will also follow on the temptation-veenendaal.nl in one week

leuk, maar veenendaal is 'een beetje lastig' voor mij

ff de digiflyer opvragen.
Zo dus we hadden toch gelijk dat het in Temptation gaat plaatsvinden!..

Ik wens je HEEL VEEL succes.. echt waar! maar het zal waarschijnlijk niks worden.. het spijt me dat om te zeggen..
Maar als het wel lukt zal je het van me horen!

wel mooi van die free-parking :devil:

maar
00:30-03:00 UUR guest dj tom harding

hoe zit het daar dan mee?? was die te duur???

succes dermee hoop het lukt voor je..
Heb je trouwens al kaarten in de voorverkoop verkocht? gewoon nieuwsgierig
laatste aanpassing

die vroegen 1500 pond +vliegtuig+hotel ja daag! nu komt rossi draaien in april! die is wel te betalen!

er zijn nu 58 kaarten van de 350 verkocht! en ik de presale adressen moeten nog starten. maar aan de deur kan je ze ook gewoon kopen. ik heb nu nog 6 weken dus dat komt goed!
on this night it will be a duel between uk hardhouse and harddance sets!
it's the beginning of a new start!

every two months 6 times a year!
Artiest Philae
ik wil ook!!!

alleen ligt veenendaal aan de andere kant van het land :-s

dj-philae ! anders kom je toch een keer draaien man! waar heb je al gedraait?
Veenendaal ligt een 20 minuten van Utrecht met de auto!

pak die wagen man en kom ff langs! 8 euro's en gratis champagne!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
euh, als je nog dj's zoekt :D
Zeg maar waar mn demo naartoe kan, k ga volgende week een nieuwe maken.

Hey first base! ja de champagne staat voor je klaar jongen! De flyers zijn nu in de druk!!!!yes!
Er komt achterin een speciaal vip hoekje, voor de dj's , dancing girls! kan je ongestoord genieten van je champagne!
flyers worden op dit moment gedrukt! 5000 stuks lijkt me voldoende
heb je al zin om te draaien! ik heb er echt onwijs veel zin in! van die lekkere beukende uk hardhouse/harddance beats!

Hey first base! ja de champagne staat voor je klaar jongen! De flyers zijn nu in de druk!!!!yes!
Er komt achterin een speciaal vip hoekje, voor de dj's , dancing girls! kan je ongestoord genieten van je champagne!
flyers worden op dit moment gedrukt! 5000 stuks lijkt me voldoende
heb je al zin om te draaien! ik heb er echt onwijs veel zin in! van die lekkere beukende uk hardhouse/harddance beats!
Er komt achterin een speciaal vip hoekje, voor de dj's , dancing girls!
hmmm :p Zou wel dik reclame maken idd met dat mania gebeuren :yes:
Hahaha Olivier helemaal in z'n element (y) ! (k) voor jou! Maar ik kom zeker wel even kijken! Neem ik meteen m'n broertje mee, want die is op die dag jarig :) Heeft ie ook nog een leuk verjaardagsfeestje :D
laatste aanpassing

Mania is oldschool, oldschool doelgroep 16 jaar en jonger!

dit wordt exclusief en is uk hardhouse/harddance!

Maar ik ga zeker nog veel reklame maken! maandag komen de flyers van de drukkerij! En er komen nog posters en op partyflock agenda en verloting op partyflock! dus dat komt helemaal goed first base!
ook gevraagd voor een persbericht op pf Oli4 ?? Dat heeft ook altijd heel veel nut :yes:

Hey Brenda! thankx! feestbeesten zoals jij zijn er al te weinig! echt cool dat jij ook komt ! krijgt je broertje van mij een AMSTERDAMMERTJE voor zijn verjaardag plus hele vette uk hardhouse sets natuurlijk!

ik zie je voor die tijd natuurlijk erotic city trip to dreamland! e
Artiest Raven
Tis dat veenendaal tering ver ligt, anders had ik wel een reportage op partyvibes.nl gemaakt van dit feestje. Want coen ruled :respect:

he raven! coen hoort bij UK HARDHOUSE GROOVES part2 bij de residents. dus je krijgt nog 5xper jaar de kans om een reportage te maken!!!!!

gratis champagne voor jou!
Olivier > 5x per jaar? Jah maar als die 5x per jaar allemaal in veenendaal is... :vaag:

Don't get me wrong, I wanna see my biatch, maar niet als het zo ver is :'(
Naja, Als ik ff mijn diploma haal dan kan ik makkelijk die kant op, en dan rij ik gewoon mee terug met coen ofzo :P Dan kan ik hem weer fijn betasten op zolder :[

Dan kan ik hem weer fijn betasten op zolder

Coen ---> ik hoop dat hij het over je draaitafels heeft?

Eindelijk een feestje in Veenendaal, ik kom zeker langs :)
Vince > Coen is goooooood :jaja:

En Olivier, Tuurlijk heb ik het over zijn draaitafels, dat mengpaneel.. I love the echo effect... :D :P

http://server.stt-gaming.nl/reef/deejay/djm/djm1.avi

:P :P
laatste aanpassing
Ey Reef...grappig dat je dat filmpie nog hebt :) je trekt zowat de effecten potmeter uit m'n mixer :D
:P Ik heb nog veel meer filmpjes hoor. Heb ze allemaal nog die we toen gemaakt hadden :)

raven kom nou maar ff een report maken voor partyvibes
Jah, Dat gaat me echt teveel kosten atm :[

Anders had ik het wel gedaan :(

kom jij gratis binnen raven+gratis champagne jij een report ik reklame!!!!! haha
Nou over binnen komen maak ik me niet druk hoor, Persaanvraag doet wonderen tegenwoordig ;P

Het gaat mij om het er heen komen en terug :X
*First Base Recorded 11-29-03 staat nu op :jaja:*
Er zal wel een mogelijkheid zijn dat je op de zolder weg kunt rotten reef :)
of that, I'm sure. Of my money, I'm not.
Wat heb ik nou aan een duitse site? :X
Heee Coen, je moet me wel ff vertellen waar het hier over gaat....
Hierover schoonheid :

laatste aanpassing
hee daar wonen me tante en oom. in veenendaal
stom dorp!
:D Maastricht is alles ;)
Ja maastricht is heel leuk. En als het me teveel word, zit ik lekker in Amsterdam in het weekend! :D
dj-philae ! anders kom je toch een keer draaien man! waar heb je al gedraait?
Veenendaal ligt een 20 minuten van Utrecht met de auto!

dat waar ik heb gedraaid is een hele waslijst die een beetje te groot is om hier
op te schrijven.
ik kan je wel een demo of wat referenties sturen
als je daar geinterresseerd in bent.

ennu mijn meisje heeft twee weken geleden mijn auto in de prak gereden :-s

dat waar ik heb gedraaid is een hele waslijst die een beetje te groot is om hier
op te schrijven.
ik kan je wel een demo of wat referenties sturen
als je daar geinterresseerd in bent.

ennu mijn meisje heeft twee weken geleden mijn auto in de prak gereden

klinkt goed! ik zal je naam ff opslaan en je hoort het van me. dat is mooi kut van je wagen gewoon je vriendin een nieuwe laten dokken!mzzl
is goed!!

ennu als het goed is komt de verzekering volgende week over de brug.
hoop ik :-s