Partyflock

Forumonderwerp · 652823

Artiest Sledgehammer
heey
zijn er nog mensen die deze zomer naar Lloret gaan?? laat ut ff weten!

ik ben er van 2 aug t/m 15 aug
in hotel helios
300 meter verwijderd van the cave of rave :-D

mzzl
laatste aanpassing

kutsteentjes!!!!!!!!!!!! Vind zxe nog steeds overal (is egt belachelijk0

voor de rest is Lloret (vooral The cave) zwaar ok :)

Dit jaar Rimini op z'n kop zettuh
Ik ga dit jaar voor de tweede keer naar Lloret eerste jaar in Hotel Don Juan, best leuk hotel ach jah er staat een bed en meer ook niet maar het eten was niet te vreten..buffetvorm. maar alles smaakt het zelfde en het is massaproductie ach wat wil je anders in zon groot hotel, maar voor de rest goed hotel, goed verzorgd en 3 grote zwembaden en ligt overal dicht bij, het is ongeveer 5 min lopen naar strand en 1 a 2 minuten naar tropics enz...
maar we aten elke avond ergens anders dus hebben dit jaar voor een appartement gekozen..

Ik ga dit jaar 29 juni - 14 juli en we zitten in appartement Don pedro.. heette eerst Jordi Maria Rosa is het wat??????????
hoe zijn de kamers? :)
is het Schoon?
ik wil alles weten over het appartement..

Volgens mij ligt SAMBA een eindje van de Cave want het ligt in Fanals dat is een wijk iets buiten lloret en het is ongeveer 10 minuten lopen naar nieuwe centrum en de cave ligt in het ouwe centrum van lloret, maar ach je savonds toch uit gaat is het zeker de moeite om daar heen te lopen als je in het nieuwe centrum bent bij tropics enz dan is het denk nog 10 minuten lopen, maar daar heb je weinig erg in want je komt zoveel dingen tegen en zoveel kroegjes en discotheken..maar het is best een eindje lopen wij zaten in Don juan vorig jaar en we hebben gvd 2 dagen lopen zoeken naar de cave...t was niet te vinden en haast niemand wist waar het zat, iedereen zei ergens bij de kerk...ach we hebben het gevonden en het was top!!

ik vond moef gaga opzich oo kwel heel leuk en de collosos viel mij ook zwaar tegen mooie tent maar absoluut geen sfeer..
tropics leuke tent,st.trop ook leuk..

Maar 1 tip geen discotheek flamigo!!!!
laatste aanpassing
Ik ben zeker van de partij! samen met nog wat mensen uit dedemsvaart! Word een super vakantie! we gaan 9 augustus pas weg, wel laat, maar hou je het wel de hele vakantie te goed!
heeeeeee marlies ik mag ook me je mee he? :p:D

(K)

Voor de mensen die niet weten waar de cave is??? Hier staat een plattegrondje....

http://www.ultimate-r.tk/

Klik op : info about the cave, en daarna op routebeschrijving De Grot! :)
laatste aanpassing
wij gaan 12 juli t/m 20e! Hotel Flamingo/Frigola!
Ik ben nu 2 jaar naar Salou gweest..
Eens kijken of Lloret leuker is!
Artiest {SHOWLIST artist 9612, 21423, 3461}
Als ik me niet vergis ligt hotel caribe vlak naast de cave???

Het ligt iig best afgelegen van de grotere discotheken, je loopt voorbij bumpers door de winkel straat, je komt een pleintje tegen en nog 1 gelijk erna met een kerk, je loopt rechts om de kerk heen en gaat direct de eerste straat links, loop een stukkie omhoog langs Bar-Dancing Brasillia en neemt de eerste straat rechts...

Aan het einde van de straat zie je een blauw bord met Las Cuevas... Als het goed is zit hotel Caribe er naast...

Zoals je boven op de foto ziet heet de The Cave officieel Las Cuevas (de Grotten)...
laatste aanpassing

Ja we maken er 1 groot feest van he jeanet en marlies!! :bounce: :D;p

Hardcore holland jullie waren vorig jaar toch ook in dat appartement xaiane sun ofniet jullie lagen toen bij 4 vrienden van mij peggy sabrina nicolle en daniel wij waren toen in hotel ASTORIA park en voor de mensen die naar dat hotel gaan verwacht er maar niet teveel van kijk op mijn foto hiernaast hier sta ik op het dak wel onduidelijk maar ik waarschuw alleen fftjes en kijk maarbij mijn eigen tekst het zwembad en eten vallen vies tegen of je moet de hele vakantie friet met mais willen eten dat is het enigste wat ik gegeten heb!!! maar naast het hotel ligt wel een goed restaurant!!!!

mischien dit jaar weer naar lloret wel eerst 30-31 julie en 1 augustus naar nature one zoals vorig jaar en dan de 2 de lekker verkankert in de bus zitten haha!!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Weet er al iemand of er meer bekend is over de feesten @ Colossos (B2S) & Tropics (Bitte ein Beat) ?
The Cave....ja wel lachuh jaaa....alleen we gingen eerder altijd na de Menphis !! Zwaar aso...!! Klein maar knetter hard...k weet nie als da nog bestaat na de laatste x hahahaha...izz ook weer zoveel jaar geleden en Collossos >> Holland Party !!! Zekers te weten :bounce:

Esmeralda heb ik ook gezeten :D
Is klein hotel, vies eten :P Maar wel superrrrrgezellig, kei veel Nederlanders en echt midduh int centrum, echt relaxed.

24 juli 11 dagen met vliegtuig ik ben benieuwd naar de The Cave
Ja we maken er 1 groot feest van he jeanet en marlies!!

en de rest 8)

écht wel zo :9

Kheb echt al zo'n zin in de zomer :D Nog een paar maandjes te gaan :D :bounce:

ik ga naar Blanes, maargoed zal toch wel vaak in Lloret te vinden zijn!! ben nog niet eerder naar The Cave geweest, maar ga der zeker heen dit jaar
ben er trouwes van 26 juli tot 8 aug.

Van 2 tot 11 augustus :D

ik ga dit jaar 22 dagies :) blijheid !
30 juli tm 21 aug als ik het goed heb... in xaine sun appartement. hopen dat ze dit jaar in colossos weer leuke feestjes gaan geven ( vorig jaar met dj rob was echt beter ) en natuurlijk the cave is altyd maximaal los.

ohja ff voor TAATJE, ik zat vorig jaar in don pedro (jordi maria rosa toen nog) en het was goed te doen. je moet nix van het zwembad verwachten want die is 1 bij 2 ongeveer :S, maarja als het strand 50 meter lopen is maakt dat niet uit. voordelen waren dat de kamers wel aardig groot waren (die van ons dan, die van de buren weer niet zo die met even veel mensen waren), GEEN geluidslimiet :):), en het was heel gezellig met allemaal NLers om je heen. en st trop zit om de hoek, leuk om in te drinken
nadelen waren dat er wel veel gejat werd, maar dat vooral omdat mensen alle deuren en ramen oplieten enz. en verder die huisbaas van vorig jaar was een spanjaard die geen woord engels verstond, ook wel irri.

zeker geen klote appartement vond ik, maar ook niet echt heel luxe ofzo, vond vooral de sfeer in het appartement wel leuk... have fun there ;)

vanaf 14 aug in app. Xaine sun!!
23juli.....17daagjuhs app. dalia :D:D

appartement Xaine sun, van 3 augustus tot....uhm 15 augustus ofzo...:D
vd partij ,vanaf 3aug
ik ga ook wr 17 dagen met mn liefie!! vorig jaar in caribe,boven de cave... erg top maar t eten.. jakkes!! nu een ander hotel,hoop dat dat beter word.. tropics was nix,collossos errug leuk! en idd die steentjes... auw...
Present

Vanaf 3 augustus lekker 15 daaggies los!!
:xtc: :bounce: :xtc: :bounce:
laatste aanpassing
Ik zie dat veel mensen in Xaine Sun zitten, dat zijn echt relaxede appartementen.. :d

Present

Vanaf 3 augustus lekker 15 daaggies los!!

klinkt bekend klossie;)

Ik zie dat veel mensen in Xaine Sun zitten, dat zijn echt relaxede appartementen..

ja ik ook!? zijn et relaxte appartementen dan???
Ja zijn zeker relaxed!!

Als je naar buiten loopt zit je meteen in de Burger King haha, en je zit meteen aan de hoofdstraat naast Tropics.. We hebben verder ook geen gezeik gehad met de "portier", er waren ook vaak zat mensen 's nachts die niet in t appartementencomplex zaten die mee naar binnen gingen.. Ook met geluidsoverlast enzo vrijwel geen gezeik gehad..

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Ik zit van 28 juni tot 8 juli in app. Cpsta Brava :bounce:

Kep dr zin in!!!

Vermoedelijk pas eind augustus begin september, eerder kan ik niet weg van mijn werk :-(

Wij zitten van 17-7 t/m 24-7 met 8 vrienden in Bolero park. Wilden eigenlijk ook in Xaine sun maar was helaas al volgeboekt.
Maar word feesten daar!
laatste aanpassing
Ik ben vorig jaar heengeweest, was echt onwijs!
Ik zat vlak bij jullie, echt een top lokatie, en dat die appartementjes te dicht op elkaar zitten is juist lachen, gezellig!! Uitgaan was ook lachen er is echt iedere avond van alles wat. De steentjes zijn juist relaxed op lloret, heb je tenminste geen last van dat klote zand tussen je tenen! Het enige nadeel is, als de stroming verkeerd staat, dat er dan allemaal vuiligheid in de zee komt, erg smerig!!!

Kuzzzzzzzzz
Ohw ja............. en als je lekker wil eten er zijn ook hollandse tentjes, een hollandse tent ergens achterin, die is echt heerlijk......... dus goed eten is der altijd!!!
ik ben ook van de party
26 juli t/m 12 augustus
lekker stuiteren
Ja was vorig jaar geweest. Was echt toppie dus waarschijnlijk zitten we er dit jaar weer in juli!!!
vanaf 24/juli..15 dagen los op Lloret..
met muh afgelaaie hol passeer ik de douane..

Jaaaa :D 19-29 Juli Ga k, alleen beetje jammer dat we met de bus gaan, zit in xaine sun, zijn nog meer mense daar eem x geweest? en hoe was et ??

oehhhh ik ben 1x met de bus naar Lloret geweest... daarna gelijk nooooooooit meer! damn wat haat ik dat zeg! :jaja: zoiezo de bus is kut!

Ik zit ook in Xaine Sun.... heb geen idee hoe et is maar hoor hier alleen maar goede verhalen enz! dus komt vast wel goed (Y)
Ik heb net mn vliegticket voor de heenreis geboekt. *blij*
Vertrek 23 juni vanaf Brussel en blijf waarschijnlijk tot ongeveer 20 augustus. Wel werken, maar vast ook erg veel lol!
:bounce:

Heb er zin in, maar duurt nog zo lang :(
heey, wij gaan ook naar lloret he joanne!!! Lekker feesten! zijn er nog nooit eerder geweest, we zitten er van 12 juli tot 29 juli volgensmij in hotel blanca aurora
Ik ga van 1 juli tot eind augustus! Ik ga werken als propper voor Bumpers. Maar ik ga ook 2 weken lekker vakantie vieren! Wordt Super!:bounce:
laatste aanpassing

Ik zit vlak bij in Malgrat, maar ik ga ook cker wel naar de cave of rave :D :yes:
van 9 aug tot 21 aug zitten we in app dalia in lloret is het daaro nog wat???
kuzzie
wil k ook wel wete ;)
roca i mar

20 juli 11 dagen