Partyflock

Forumonderwerp · 652823

Artiest Sledgehammer
heey
zijn er nog mensen die deze zomer naar Lloret gaan?? laat ut ff weten!

ik ben er van 2 aug t/m 15 aug
in hotel helios
300 meter verwijderd van the cave of rave :-D

mzzl
laatste aanpassing

Gewoon clubcard nemen dan kost het je geen donder :)

Ennuh wil je goedkoop indrinken ergens moet je in het straatje naar st. Trop vlak daarvoor de Fusion induiken.. :yes:

Liter tequila sunrise 5 euro, liter wodka red bull 6 euro.. voor 10 a 12 euro helemaal lam :9
ehm als je met die propper praat, kun je als er een bekende draaid voor 20 euro naar binnen en krijg je gratis 1 drankje

praat je niet met hem heb je kans dat je 30 euro moet dokken !

Tis voor 1 keer gaan 15 euro en voor een weekkaart 30 euro (weekkaart kopen dus).
Rooiuh! Muts, lekker bezig geweest weer...
Neophyte was in Colossos en jullie waren er vroeg vandoor!

Was weer super daar :bounce:

Inderdaad wel duur drinken, maar gelukkig krijg ik na t werk altijd eerst vier gratis drankjes bij St.Trop :P

Stop na vanavond met werken, dus ken ook eindelijk weer wat vaker naar de cave!
Ik zit er nu 8)

Vanavond ff langs Dana :bounce:
RogieR! 4 augustus 2004 14:10
Tis voor 1 keer gaan 15 euro en voor een weekkaart 30 euro (weekkaart kopen dus).

Hier even op ingaande:

* Koop voor 15 euro een Holidayclubcard bij je reisorganisatie of op http://www.holidayclubcard.nl/

Je betaald bij Colossos dan 5 euro entree, en krijgt er dan één drankje bij. Dit is telkens zo, dus wanneer je alleen op avonden wilt gaan wanneer er bekende namen komen, is het erg handig.

En met die Holidayclubcard krijg je verder bij 4 andere discotheken ook nog korting (ik weet ze niet precies zo uit mijn hoofd maar in ieder geval bij St. Trop ook nog), en ook nog diverse kortingen zoals bijv. op een bepaald internetcafé.

Bij Tropics kan je een clubcard kopen aan de deur, dan betaal je 20 euro en krijg je er 4 drankjes bij. Dan kan je de rest van de dagen gratis naar binnen op vertoon van je clubcard en hoef je niet te wachten in de rij.
laatste aanpassing

Morgen nacht vertrekken we :P:P

lkkr stampen in The Cave net als vorig jaar !!

ben net naar blanes geweest elke zondag in discoteca ARENA draait de DARKRAVER er
echt een toptent
Idd bij tropics zou ik het ook zeker doen... altijd druk voor de deurr.

Wat ook een leuke tent is is Sint Trop. Alleen maar Nederlanders, mooie tent. Prima vermaakt daar.

Valt er in lloret ook wat techno/ schranz te vinden of zit dat alleen op duistere locaties ;)?

Ik ga trouwens van 16 aug tot en met 26 aug en wens iedereen een gruwelijk gave vakantie:)

Gegroet Jerome
laatste aanpassing
Ik zoek eigenlijk ook de techno tenten, wie helpt ons?

als je eenmaal in lloret bent heb je geen hulp nodig, je word daar helemaal gek van die proppers. Ze hebben daar ook techno tenten geloof ik

techno in Lloret??? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :D:D:D:D:D

svp alle info is welkom!! ;p;p;p

Cave of Rave!!!!!!!!!!
Natjuh gaat over precies 2 weekjes weg :P
K denk wel dat k me wel ga vermaken jah ;)
Heb er zin aaaan :D

k vertrek misschien vrijdag (de 13e :s) hoor vanavond of het door gaat ...
zou wel even chill zijn nog ff op vakantie :D
maar euhm....techno?! :D WAAR?!!!
In de X-tra draaien ze meestal wel Techno, zit naast Colossos.Maar dat kan ook net zo goed niet meer zo zijn.Praat over 4 jaar geleden dat ik voor het laatst in dat badplaatsie geweest ben.
laatste aanpassing
ThnX voor de info, wij gaan ook vrijdag de 13e :D

ik zit nu in Lloret en het is hendig hot hier haha maar wel vet zo ben weer pleite ga alvast zuipen!!!!
Zo, gister bij Luna & the Abyss geweest in de Colossos.. :bounce: 8)
zow vandaag vertrekken we naar Lloret voor 17 dagen.
lekker feesten en zuipen daar.
hehehe over 20 minuten vertrek k ook :D
Wie vliegen er morgen nog meer om 12.25uur richting Barcelona?? :)
kben gister middag om half 3 weer terug gekomen uit Lloret. en t was zkr een geslaagde vakantie:D

ben er nu een week
en het is echt super strak
en stront verkouwde
en ik heb juh gewoon ni gesien :( oww ging ook zo snel ineens :s ineens was k alweah thuis :s
>> sledgehammer:
ik ben nu alweer 10 dagen thuis en ben nog steeds zo verkouden als een gek ... hele dag hoesten enzo .. echt niet kicke word er zwaaaar gestoord van :(:(
Artiest {SHOWLIST artist 50574, 93203}
ben er nu ook,ga vannacht weer terug vliege, maar ben ook echt focked op verkouden, hoest me ook helemaal de....!!nie rlxd, maar wel geslaagde vakantie!!:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
ben ook al 10 dagen terug en ook focked op verkouden het begint trouwens te minderen de eerste dagen waren erger
Artiest BeeVee
ik ben nou voor de 5e dag in Lloret en ik ben er nog tot volgende week zondag!

het is hier echt super vet, mooi weer en de discotheken zijn ook vet!

gister naar Colossos geweest en Rob en Panic draaide echt SUPER VET!

vanavond Marco V in de Bumpers en Dana en Zany in de Colossos, dus dat wordt ff naar allebei gaan!

Later
BeeVee
Werkzaam bij Techno Humanity
Artiest Rick Vio
Ben vandaag weer thuis gekomen en gelijk gestoken door een k*t wesp die vind je in lloret niet :D maare ben na colossos, the cave, arena enz geweest een beetje waar de stamp herrie wordt gedraaid vond het zwaar vetjes leuke picca's gemaakt!!!vanaaf dana en zany cker de moeite, colossos is super mooi alleen beetje duur maar naar geld hoef je niet te kijken op vakantie ;) !!!
gestoken door een k*t wesp die vind je in lloret niet

Ik heb wespen en bijen zien rondvliegen in llorret met angels .... daaan.. die prikken je 1keer en je hebt een kijkgat in je lichaam !!

nou ik heb eerlijk gezegd ook geen wesp gezien in lloret hoor

Ben net terug uit Lloret en t was daar echt super :D! Heb echt een top vakantie gehad! Bijna iedere avond naar Colossos geweest en als het daar niks was kon je je op straat ook prima vermaken. Was echt (Y)
Ook geen wespen in Lloret gezien hoor wel samen met Q-freak die is gestoken lopen freaken in Lloret en Blanes......Colossos=zwaar vet. Blijkbaar waren daar ook meerdere zalen.. heb er maar een gezien eigenlijk
daar draaide ook Luna and Dana
Was zwaar rlxt, volgend jaar wil ik met een hele groep een party villa in Lloret... Dus dan weten jullie waar de afterparty's te doen zijn. Hotel doe ik niet meer. Allemaal gejank van de buren en receptie. See ya next year
laatste aanpassing
Ben sinds vanmiddag thuis, mis het hele vakantieleventje nu al :'(

Bijna 2 maanden lekker elke dag naar het strand, uit eten, je nooit vervelen en na het werk nog stappen, beviel me toch wel heel erg goed...

Nu moet ik mezelf weer zien te vermaken :(
Ik zit nu in Lloret, weer is prima en Rob en Panic waren leuk bezig. Jammer dat ik al bijna niet meer kon lopen toen we Colossos binnenkwamen

We vermaken ons hier prima!!

Ben nu ook terug uit Lloret. Was echt gewoon te vet daar, Dana, DJ Rob, Luna en natuurlijk de Cave of Rave. Mizzar :respect: Vond het alleen niet echt druk in de Cave, maar misschien kwam ik telaat binnen vallen.

Iemand trouwens nog witte kersjes op van die Amerikaan in de Colossos :vaag:
hehehe zit nu ook in Lloret en de cave is echt super, tis idd een beetje rustig maar het feestje moet je zelf maken heh!!!!

en vanavond word het dus echt wel druk in de cave!! want vanavond is I hate trance in spain :D:D:D ik heb er zin aan!!!!
Als ik vrijdag vertrek tot 30 aug,
is er geen party ofzo... :(
maarjah als er geen party is en zo er is toch wel doordeweeks hardcore??
Want ik moet sowieso elke dag hardcore horen :-p
Maarjah k denk wel dat ik me ga vermaken daar...
Ik zit in Hotel/App Samba... :D

In The Cave wordt gewoon elke dag hardcore gedraait :D Dus je zal je er best wel vermaken :D
Dan is het jah goed :D

En hoe was I hate trance in spain & Proud to be hardcore???

Ik ben ook weer thuis van Lloret, was echt super :D alleen mijn duim gebroken daar :(
Verder goed vermaakt :D
Ik ben sinds gisteren weer terug uit Lloret, 8dagen was lang genoeg want ik ben helemaal naar de kloten :)

De laatste dagen waren wat minder want Lloret werd overspoeld door vreselijk irritante Italianen :(
Ik ben ook gisteren terug gekomen (was er ook 8 dgn) en je hebt helemaal gelijk Nikos ik begon me er ook aan te irriteren (arrogant volk/ kijken je aan alsof ze water zien branden/ gaan achter iedere vrouw aan of fluiten ze na). En dan zeggen ze weleens wat van nederlanders :$
De eerste avond dat ik aankwam (10 aug) hebben we onze koffers gedropt (midden in de nacht) en zijn we de stad in gegaan om vervolgens opstap te gaan. Kom je uit een discotheek (St. Trop) komen er ineens honderden mensen op je afgerend in een smal straatje, AARDIG GEK! Later hoorde ik nog wat pistoolschoten. Uiteindelijk bleek dat er 500 italianen aan het rellen waren en dat er 200 uit het land zijn gezet. Tijdens de kroegentocht hoorde we zelfs dat er afgelopen week 10.000 italianen gearriveerd waren en dat was de afgelopen dagen dan ook wel te merken in lloret dus Nikos dat verklaard het ;-)

Maar al met al hebben we ons prima vermaakt en het was een super vakantie.
laatste aanpassing
Er is 10 augustus inderdaad flink gevochten, politie schoot met rubberen kogels op Italianen (en alles wat daar in de buurt stond)

Wat me ook opviel is dat wanneer ze weer eens aan het schreeuwen waren op straat regelmatig de naam Mussolini viel.

Leuk hoor, politiek op vakantie :S
laatste aanpassing

Ben vandaag terug gekomen uit Lloret, heb echt een super vakantie gehad, eigenlijk elke avond in Colossos geweest! Die rellen met die italianen waren echt grof, en die schoten hoorden wij ook! Toen ik 's ochtends rond een uur of 8 terug ging naar het hotel waren ze alles aan het opruimen, complete glasbakken en frisdrankautomaten omver gegooid echt een bende. Maar die italianen zijn zeker irritant! Ze hebben echt geen respect voor vrouwen, het zijn een stelletje viespeuken

Die rellen waren zeker gek....week daarvoor al blauwe oog opgelopen in Colossos maaarjah
Die rellen waren zeker gek

Idd..

Heb in die 15 nachten weer gekke dingen gezien..
Vrouwen die langs de kant zitten, en vanuit 't niets worden weg geslagen met die fijne knuppels ( hoe groot zijn ze eigenlijk?? :| ) :frusty:
Daar werden wij van tevoren ook voor gewaarschuwd dat die mossos gewoon mept zonder dat je er iets mee te maken hebt dus vandaar dat we er ver vandaan zijn gebleven.
Blijkt dat er vorige week 200 man aan het rellen geweest is (eerst met elkaar later met de politie op de vuist). Er voor € 8.000,00 aan schade aangericht is. Er totaal 14 zijn opgepakt en er momenteel nog 7 vastzitten omdat ze de boete niet kunnen betalen (€3.500,00 p.p.). Overigens waren er onder de arrestanten geen nederlanders bij betrokken. Lijkt me het meest voor de hand liggend dat het allemaal italianen waren en over de totale groep kan ik er geen uitspraak over doen maar ik vermoed dat het allemaal italianen waren.