Partyflock

Forumonderwerp · 652731
Tja mensen nou vroeg ik me af, wat hebben jullie nou liever??
Ga je voor drinkvla of toch liever voor schepvla??

Persoonlijk ga ik voor schepvla want daaro zie ik meer toekomst in.

Nu is mijn tweede vraag : Blijven cavia's beter drijven in schepvla of drinkvla?
Ik ben er namelijk nog steeds niet over uit samen met de heer jurry

Ik dank u voor uw aandacht

gisteren avond naar Tiesto gewest met dochter,was super!!!! mooi show,goede muziek en sfeer,toppie!!! heb genoten (Y) :bounce:
gelukkig ben ik vroeg thuis.....

shakira*droomt even weg* ze is wel leuk ja.....:P en kan goed dansen...

tiesto...niet in gelredome toch ?

top dat je naar je zin hebt gehad,ga ik ook zeker doen vanavond...:P

Uitspraak van Mr.Qlubtempo op zaterdag 17 maart 2007 om 12:52:
tiesto...niet in gelredome toch ?

nee,was een geheime locatie,in schiphol,met allen maar 335 man.
Uitspraak van Mr.Qlubtempo op zaterdag 17 maart 2007 om 12:52:
top dat je naar je zin hebt gehad,ga ik ook zeker doen vanavond...

veel plezier!!!(K)
en het was top..wat een stem heeft ze..super gehad daar...

Uitspraak van Mr.Qlubtempo op zondag 18 maart 2007 om 08:50:
en het was top..wat een stem heeft ze..super gehad daar...

(Y) ze heb zeker ook in spaans gezongen???
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 10:55:
ze heb zeker ook in spaans gezongen???

:jaja: :P

mooi! kon je haar wel volgen met de texten van de liedjes??? :)
mijn spaans is ook weer niet zo goed...mijn italiaans is zelfs nog beter,en daar spreek ik een paar woorden van.

zoals????? ciao???? of veto da prendere dall'asino????? :lol:
he he he niet zo grapppig he...

Ben grappig,kan nixs aan doen :P
das waar...:D

nou je bent nog wel meer ook,maar daar zal ik even niet over beginnen :P
zo vroeg thuis,eerst maar eens slapen ...
morgen lekker rondje ijselmeer met de motor..kijk er nu al naar uit...hoe meer we rijden,des te warmer wordt het op de aarde..te gek...
ken je dat verhaal van die baksteen....
en nu laat ze nooit meer wat van haar horen...
Jah lekker :x
ik heb defqon kaartjes.......:woeptiedoe:
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 16:37:
hoest nou Beer?

best best.. en met jou??

hoe was het wkend?
Steef hoe was IQ??
MOest zondag 10.30u verzamelen voor de 1e compwedstrijd dus kon niet :( baalde wel!
Maar ja, ff de tegenstander opgerold met 6-21 :woepwoep:
Uitspraak van The Dark Prince op dinsdag 17 april 2007 om 11:26:
best best.. en met jou??

gaat ze gangetje :)
af en toe een feessie hier en daar.
en werk zoekende. werk nog wel steeds bij de post maar dat is geen vast aantal uren per week en ik wil eigenlijk wel minimaal 32u p/w werken
Het weekend??? Goed tot zeer goed. In Qontrol was meesterlijk, al die oude hits, gekkenhuis. Blijft de beste muziek die er is. Ben alleen op zoek naar livesetjes :s

Zozo 1e competitiewedstrijd met het eerste was het toch??? Wel netjes. Weten ze gelijk wie de baas is :P

Werk je nog steeds bij de post os??? Dats wel te merken, me post komt steeds te laat, jij luie hufter :x :x ;)
Uitspraak van Credo op dinsdag 17 april 2007 om 16:47:
Werk je nog steeds bij de post os??? Dats wel te merken, me post komt steeds te laat, jij luie hufter

:roflol:

ik bezorg alleen nog op zaterdag de post en dan in het dorp B)
voor de rest doe ik alleen maar chauffeursdiensten, buslichting enzo.

was trouwens vandaag bij de Mac, weet je wie daar nog steeds werkt? Dominic van Beckhoven :lol: hoelang moet dat inmiddels zijn? een jaartje of 8/9? :X :roflol:
Uitspraak van Credo op dinsdag 17 april 2007 om 16:47:
Het weekend??? Goed tot zeer goed. In Qontrol was meesterlijk, al die oude hits, gekkenhuis. Blijft de beste muziek die er is. Ben alleen op zoek naar livesetjes

hmm.. vaag, vriend van me was ook geweest en die vond het teleurstellend kwa muziek.. te weinig early.. :S miss verkeerde zaal gestaan :9 hehehe

jeps, was de 1e competitiewedstrijd :D 8) tegenpartij had het na 6 innings ook wel gezien ;) ze vroege of we het erg vonden om de wedstrijd te stoppen: hahaha
Dominic van Beckhoven

Hahahah serieus?? Ik dacht dat hij ondertussen al directeur Mac Nederland was geworden. Issie nog steeds hamburger omdraaier of is hij nu zo'n stoer mannetje met z'n headset op?? :x :x

te weinig early.. :S

Te weinig early ??? :o :o Ik heb alleen maar oude nummers gehoord. Vooral bij luna. Stond ie niet in de jump zaal ??? :x

ze vroege of we het erg vonden om de wedstrijd te stoppen

Lekkere instelling. Was cker te mooi weer :P
Uitspraak van Credo op woensdag 18 april 2007 om 18:24:
Hahahah serieus??

ja :lol:

Issie nog steeds hamburger omdraaier of is hij nu zo'n stoer mannetje met z'n headset op?? :x :x

ik zag em nog met handschoenen aan heel vuil werk doen en soms loopt ie met zo'n headset :X
Te weinig early ??? Ik heb alleen maar oude nummers gehoord. Vooral bij luna. Stond ie niet in de jump zaal ???

Hij zei ook dat Luna zich wel aan het concept hield maar de rest niet echt.. ach ja.. ben er niet bij geweest dus kan niet oordelen. En nee, je zal hem echt niet in de Jumpzaal vinden, daat heeft hij echt een schijthekel aan!

ze vroege of we het erg vonden om de wedstrijd te stoppen

Lekkere instelling. Was cker te mooi weer

dat zowiezo.. nergens schaduw te vinden.. de dug-out was ook van plexiglas :S heerlijk zo'n kas.
Bij de line-up (handje geven) na de wedstrijd werden we ook bedankt voor de honkballes 8) hehehe :cheer:

Hallooooooooooo!!!! :cheer:

Ja ja, ik weet het, ben msch tijdje afwezig geweest. Maar... heb des te meer aan jullie gedacht ;)

Martin!!! :knuffel: Hoe is het dan??? Ik voel me aangesproken, baksteenverhaal is duidelijk ;)
Uitspraak van Mr.Qlubtempo op zondag 15 april 2007 om 09:38:
ik heb defqon kaartjes.......

wij niet :'( teringjantje wat is het snel gegaan dit x.. en wilde dit jaar toch maar weer es gaan als het kon...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 16:15:
Martin!!! Hoe is het dan??? Ik voel me aangesproken, baksteenverhaal is duidelijk

nee jij zeker niet lieverd,dan had ik je wel direkt gemaild...

tis iemand anders...
Uitspraak van The Dark Prince op donderdag 19 april 2007 om 16:49:
wij niet teringjantje wat is het snel gegaan dit x.. en wilde dit jaar toch maar weer es gaan als het kon...

hou het in de gaten,want er gaan er weer een zooi in de verkoop las ik op Q-dance
oja de line up van sensatie black gezien..avondje knallen....
Uitspraak van Mr.Qlubtempo op vrijdag 20 april 2007 om 17:37:
hou het in de gaten,want er gaan er weer een zooi in de verkoop las ik op Q-dance

ja ok.. zal het wel es een x gaan proberen dan. maar heb liever via ticketbox dat ik mn kaartjes kan kopen.. heb ik ze tenminste gelijk in de hand ;)

Uitspraak van Mr.Qlubtempo op vrijdag 20 april 2007 om 17:38:
oja de line up van sensatie black gezien..avondje knallen....

hmmm.. weet niet of ik daar nog heen zou gaan.. jammer dat het nou echt meer een hardstyle-> hardcorefeest is geworden. Vond 1 vd eerste echt goed, lekkere techno en hardstyle..
zooww.. jullie nog plannen met Koninginnenach??
wij gaan misschien naar de Hemkade, ohnee. North Sea Venue hhehee. Audio Attack.
denk dat wij alkmaarders niet meer in staat zijn om in de hemkade te komen na de winst met voetbal,je weet wel wat er dan gaat gebeuren hier denk ik...holadieeee
afin,ga dus wel naar audio attack,want ik won vanmorgen vrijkaarten op de radio bij fresh fm..:cheer:

tot zondag...
mazzelpik! :P heheh
maarre... tot zondag dan! :D :bounce: