Partyflock

Forumonderwerp · 652372
Heerlijk, echt iemand bij wie je helemaal weg kan dromen in een set. Vind Krekc en Electric Deluxe wel zo'n beetje z'n beste nummers
Ik zou drill weleens graag over een grote soundsystem willen horen...
Die diepe diepe bass met die melodielijnen...
En vooral dat stuk waar de melodie weer langzaam opkomt...kippenvel moment voor mij elke keer als ik die track hoor... :lief:

speedy j, technoheld :yes:
zoals eyeballz zegt, je kan helemaal opgaan in die setjes (L)

Neerlands trots! Jammer dat ie niet zo vaak in Nederland meer is laatste tijd...
Speedy j is vet :D :respect:

Ik vind pullover nou net een walgelijk nummer eigenlijk...three o three vind ik persoonlijk zowieso stukken beter...

Maar Jochem Paap staat niet enkel voor zun pullover tijdperk en ook niet enkel als grootheid in de technoscene...
Hij is namelijk 1 van de Nederlandse mensen die zun steentje heeft bijgedragen aan het verkennen van grenzen op electronische muziek in het algemeen...
Public_NME noemt al een ni go snix...al vind ik de snix en like a tim mix beter als origineel maar smaken verschillen...
Zo noem ik nog ff nummers als Borax en Drill (1 van mijn favorieten allertijde) als zun experimentele uitstapjes...
Voor dit soort dingen word hij in de scene waar mensen als squarepusher,aphex twin en dergelijke ook in zitten alom gewaardeerd net als zun live act die een combinatie maakt tussen beeld en geluid...
Jochem Paap =

Niks aan toe te voegen, die Loudboxer shit is leuk, maar lang niet zo baanbrekend als zijn experimentelere albums... Hij heeft nu ook een (nieuw?) album gemaakt met Pete Namlook, de ambient goeroe...

:)
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
paap is :respect:
laatste aanpassing
op q base horen we hem weer hihaaaa dat wordt ook een feestjuh :P:P:P :BOUNCE:
Hij heeft nu ook een (nieuw?) album gemaakt met Pete Namlook, de ambient goeroe...

Dat wist ik nog niet...we gaan ff op zoek... :)

En slagboom van loon natuurlijk samen met Mike Paradinas :respect:
Ik heb hem nog niet live gehoord, maar hij is wel een van de redenen om naar Q-base te gaan.
Ik heb hem nog niet live gehoord, maar hij is wel een van de redenen om naar Q-base te gaan.

Op zo'n locatie komt-ie helemaal het beste tot zijn recht
Speedy j is eigenlijk niet te omschrijven hij heeft samen met joey beltram en robert armani toch de basis voor de nederlandse oldschool en hardcoresound gelegt .tenminste dat is mijn mening .Hij is gewoon zwaar de top en wie anders beweert kent zijn house/technogeschiedenis niet

Extreem veel :respect: voor deze man.
laatste aanpassing
ik vind zn livesets steeds maar n beetje hetzelfde..niet slecht ofzo! vond hem op shockers2003 echt sterk maar bij de laatste awakeninON niet zo
Speedy J live @ Cocoonclub, Hafentunnel 28-07-01 :respect:
....en dan vooral wanneer Something for your mind overgaat in Pull over :yes:
laatste aanpassing
Weet iemand wanneer collabs 300 uitkomt?
Iemand zei op PF dat adam beyer hem draaide op awake festival.
De man heeft gewoon de beste techno producties vind ik..
ik hoef maar 1 ding te zeggen. . . . .

Speedy J @ Timewarp.

Het valt mij op dat niemand zijn liveset van Chesterfield Labelland the Gold edition in de HmH kan herinneren...

Kan mij nog héél goed herinneren dat ik net drinke wilde gaan halen op het moment dat hij begon met z´n set... Dat drankje kwam, zoals je kunt opmaken uit mijn enthousiasme, NA zijn set...

Wat overigens ook opviel die avond, was dat geen enkele andere dj de bass zo hard uit de speakers kon laten vibreren als de MEESTER zelf...!!!

Ik kijk uit naar de 18e van september!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Speedy J produceert echt wereldse techno!
Die sjit van hem klinkt zo ontzettend complex, dat is niet normaal meer...
Je hoort gewoon dat ie ongelofelijk veel verschillende lagen gebruikt in zn producties!
Hij heeft heel wat klassiekers op zn naam staan, en ook zn live sets zijn erg goed...
Alleen maar :respect: voor deze man!
Volgens mij komt pullover die man onderhand ook zijn strot uit... :D
Redelijk frustrerend voor die man iig als ie voor (meestal) rotterdams publiek moet optreden lijkt mij...die staan hem heel de tijd vaag aan te kijken behalve als ie pullover (en vergelijkbare dingen) doet... :vaag:
laatste aanpassing

Speedy J is de man!!
Heb op Lowlands nog A Shocking Hobby gekocht :D
Hij is echt smerig, lekker rauw. Super album! (Y)
:[

Ik heb hem nog steeds nergens kunnen vinden die cd...ik wil hem origineel... :(

Speedy J - iemand die het begrijpt!!!!:respect:

A shocking hobby liedje 5!!!! (Y)(Y)(Y)

De nummer 1 technoproducer/pionier van Nederland en Fuck Pull Over!!

:nee:

Pullover was toch geinig? :)
laatste aanpassing
A shocking hobby liedje 5!!!!

Dat is dus drill :D

Damn wat wil ik dat nummer eens over een groot soundsystem horen en voelen hoe ik compleet weggeblazen word... :9

Ja idd Drill! En Krekc van Loudboxer is echt een plaatje om helemaal uit je dak te gaan op een feestje, wat ik ook zeker gedaan heb toen ie op Virus stond te draaien (Y)(Y)!! :bounce::bounce:
Hoorde eergisteren een nieuwe remix van Pull Over.Althans, ik vermoed dat-ie nieuw is, aangezien Benny Rodrigues hem draaide. Iemand enig idee hoe die remix heet?
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
kzou niet weten waarom ie nieuw zou moeten zijn..
dat soort gasten draaien wel vaker ff een classic in hun set
Artiest Pie
Speedy J zette weer een brute act neer op Liberty One!! echt heel leuk. Maar het overtrof vanzelf spreekend Timewarp niet. Dat was zo exclusief :o

mijn verslag van Liberty One!!

Was een keer helemaal loos van de paddoos, we hadden al door het bos gelopen, maar ik kreeg last van me rug dus ben ik in me 1tje naar huis gegaan. Toen heb ik loudboxer opgezet. Damn zag allemaal pulserende bollen en vierkanten en driehoeken springen op het rimte....

Dat was echt m'n bizarste ervaring met muziek en paddoos :D

Maar loudboxer is gewoon super vet (Y)

En ja ook het hele album a shocking hobby is gewoon vet, vooral drill ja maar terre zippy (nr 1, btje soundscape nr) is ook super vet en de rest ook :D De man is gewoon geniaal :P
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Damn wat wil ik dat nummer eens over een groot soundsystem horen en voelen hoe ik compleet weggeblazen word...

Dit wil ik wel eens met Actor Nine ervaren :D
Speedy J - Colabs 200 EP is echt geweldig

Morgen kaartje voor Q-base halen daar draait Meneer Paap ook :bounce:
morgen is het dan zover :P
Speedy J is vet!
jah zeker dj jort en vanavond ga ik hem weer horen op qbase wie gaan daar nog meer heen?

ik ga niet hou van normale muziek.

Ga hem vanaf ook weer checken,laatste x was op shockers.Te vet
speedy j draaide hem zeker een goeie vette set was echt master en het feest was ook toppie op het parkeren na dan
hij draaid niet
A.s zaterdag geeft speedy j een 4 uurs live set in de paradiso! 8) Ik ben zeer nieuwsgierig naar collabs 300.

Staat alleen niet in de agenda van PF. :frusty:

Jammer ik ga dan al naar Pure Detroit.

A.s zaterdag geeft speedy j een 4 uurs live set in de paradiso!

WOOW Serieus :o
Wist ik niet. Eff in de groep gooien :D

Ik ben zeer nieuwsgierig naar collabs 300

Chris Liebing & Speedy J - Collabs 300

Sample "A1 - Trikco"

Sample "B1 - Treflon

:cheers:
laatste aanpassing
Whooi, ik vind um behoorlijk goed, tis wel een typische speedy j plaat. Hij had zo tussen het loudboxer album gekund..trikco dan he.
Maar ook treflon vind ik erg vet..krijg al helemaal zin in Zaterdag. :kwijl:

Zeker lekkere plaat :)

Maaruh.... Waar heb je gezien dat Speedy J zaterdag in de Paradiso is? Kan n.l. nergens wat vinden.
hij was goed bezig zateradag dat dan weer wel:P