Heerlijk, echt iemand bij wie je helemaal weg kan dromen in een set. Vind Krekc en Electric Deluxe wel zo'n beetje z'n beste nummers
Ik vind pullover nou net een walgelijk nummer eigenlijk...three o three vind ik persoonlijk zowieso stukken beter...
Maar Jochem Paap staat niet enkel voor zun pullover tijdperk en ook niet enkel als grootheid in de technoscene...
Hij is namelijk 1 van de Nederlandse mensen die zun steentje heeft bijgedragen aan het verkennen van grenzen op electronische muziek in het algemeen...
Public_NME noemt al een ni go snix...al vind ik de snix en like a tim mix beter als origineel maar smaken verschillen...
Zo noem ik nog ff nummers als Borax en Drill (1 van mijn favorieten allertijde) als zun experimentele uitstapjes...
Voor dit soort dingen word hij in de scene waar mensen als squarepusher,aphex twin en dergelijke ook in zitten alom gewaardeerd net als zun live act die een combinatie maakt tussen beeld en geluid...
Jochem Paap =
Maar Jochem Paap staat niet enkel voor zun pullover tijdperk en ook niet enkel als grootheid in de technoscene...
Hij is namelijk 1 van de Nederlandse mensen die zun steentje heeft bijgedragen aan het verkennen van grenzen op electronische muziek in het algemeen...
Public_NME noemt al een ni go snix...al vind ik de snix en like a tim mix beter als origineel maar smaken verschillen...
Zo noem ik nog ff nummers als Borax en Drill (1 van mijn favorieten allertijde) als zun experimentele uitstapjes...
Voor dit soort dingen word hij in de scene waar mensen als squarepusher,aphex twin en dergelijke ook in zitten alom gewaardeerd net als zun live act die een combinatie maakt tussen beeld en geluid...
Jochem Paap =
Niks aan toe te voegen, die Loudboxer shit is leuk, maar lang niet zo baanbrekend als zijn experimentelere albums... Hij heeft nu ook een (nieuw?) album gemaakt met Pete Namlook, de ambient goeroe...
Ik heb hem nog niet live gehoord, maar hij is wel een van de redenen om naar Q-base te gaan.
Op zo'n locatie komt-ie helemaal het beste tot zijn recht
Speedy j is eigenlijk niet te omschrijven hij heeft samen met joey beltram en robert armani toch de basis voor de nederlandse oldschool en hardcoresound gelegt .tenminste dat is mijn mening .Hij is gewoon zwaar de top en wie anders beweert kent zijn house/technogeschiedenis niet
Extreem veel
voor deze man.
Extreem veel
laatste aanpassing
Speedy J live @ Cocoonclub, Hafentunnel 28-07-01 
....en dan vooral wanneer Something for your mind overgaat in Pull over
....en dan vooral wanneer Something for your mind overgaat in Pull over
laatste aanpassing
Het valt mij op dat niemand zijn liveset van Chesterfield Labelland the Gold edition in de HmH kan herinneren...
Kan mij nog héél goed herinneren dat ik net drinke wilde gaan halen op het moment dat hij begon met z´n set... Dat drankje kwam, zoals je kunt opmaken uit mijn enthousiasme, NA zijn set...
Wat overigens ook opviel die avond, was dat geen enkele andere dj de bass zo hard uit de speakers kon laten vibreren als de MEESTER zelf...!!!
Ik kijk uit naar de 18e van september!
Kan mij nog héél goed herinneren dat ik net drinke wilde gaan halen op het moment dat hij begon met z´n set... Dat drankje kwam, zoals je kunt opmaken uit mijn enthousiasme, NA zijn set...
Wat overigens ook opviel die avond, was dat geen enkele andere dj de bass zo hard uit de speakers kon laten vibreren als de MEESTER zelf...!!!
Ik kijk uit naar de 18e van september!
Speedy J produceert echt wereldse techno!
Die sjit van hem klinkt zo ontzettend complex, dat is niet normaal meer...
Je hoort gewoon dat ie ongelofelijk veel verschillende lagen gebruikt in zn producties!
Hij heeft heel wat klassiekers op zn naam staan, en ook zn live sets zijn erg goed...
Alleen maar
voor deze man!
Die sjit van hem klinkt zo ontzettend complex, dat is niet normaal meer...
Je hoort gewoon dat ie ongelofelijk veel verschillende lagen gebruikt in zn producties!
Hij heeft heel wat klassiekers op zn naam staan, en ook zn live sets zijn erg goed...
Alleen maar
Hoorde eergisteren een nieuwe remix van Pull Over.Althans, ik vermoed dat-ie nieuw is, aangezien Benny Rodrigues hem draaide. Iemand enig idee hoe die remix heet?
Speedy J zette weer een brute act neer op Liberty One!! echt heel leuk. Maar het overtrof vanzelf spreekend Timewarp niet. Dat was zo exclusief 
mijn verslag van Liberty One!!
mijn verslag van Liberty One!!
Was een keer helemaal loos van de paddoos, we hadden al door het bos gelopen, maar ik kreeg last van me rug dus ben ik in me 1tje naar huis gegaan. Toen heb ik loudboxer opgezet. Damn zag allemaal pulserende bollen en vierkanten en driehoeken springen op het rimte....
Dat was echt m'n bizarste ervaring met muziek en paddoos
Maar loudboxer is gewoon super vet
Dat was echt m'n bizarste ervaring met muziek en paddoos
Maar loudboxer is gewoon super vet