Partyflock

Forumonderwerp · 652372

heeft met pull over voor altijd een plekje in mijn hart
:respect:
pull over is een (Y)plaatje :jaja:
laatste aanpassing

Zijn experimentele werk van een aantal jaren geleden beter dan het dansvloergerichte werk wat ie nu doet...

A Shocking Hobby enzo...

(Y)

Artiest Lenn
of pannik dat is ook zo'n lekker nummer
hij heeft wel een paar goede nummers idd(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Heeft veel voor de scene betekend, en heb zeker veel respect voor hem. Vind zijn vroegere werk (public energy no. 1 enzo) alleen idd beter als wat hij nu doet. Niet dat het echt slecht is, maar valt te veel in herhaling naar mijn idee.
electric DeLuxe vond ik geweldig en ook zijn Loudboxer CD vond/vind ik erg goed, maar zou het kewl vinden als hij weer iets meer de experimentele kant opging. Zo'n live act als op Awake zou denk ik veel beter uit de verf komen als er ook wat van die gefreakte experimentele shit tussen zat i.p.v. alleen maar super dansvloer gerichte nummers.

Speedy J...

die is toch van Three o´Three?
Yep..

Three o Three blijft ook een klassieker die mij in ieder geval nog steeds niet verveelt :jaja:

Nee idd!!

Onwijs lekker nummer!
ik vind hem nog gewoon steeds the master lekker knallen op zijn muziek :P

ik vind speedy j masterlijk!!! he is the best!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! (K)(K)(K) kim
kim je bent echt van de plaat op die foto hehehehehe

Een held.Een vd weinige Nederlanders die echt een grote naam in de technoscene heeft..*trots* :)

:kwijl: Superrrrrrrr!!!! :respect:
Nou 1 van de weinige grote namen in de nderlandse techno scene???????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­??????????
ik noem een secret cinema
ik noem een remy
ik noem een michel de heij
ik noem een montana
ik noem een dimitri
Artiest Tuned
Speedy J is idd vet en heeft zichzelf untouchable gemaakt met Pullover.
Die nieuwe plaat met Literon is ook ziek!!
Ik heb hem 2x keer gehoord in Australie en ik vond hem SUPER
In het verleden had hij een aantal aardige producties.Maar ik vind dat hij een beetje stil is blijven staan.
ik noem een remy
ik noem een montana
ik noem een dimitri

Die 3e en 4e reken ik absoluut niet serieus tot mensen die wat bijdragen aan de vaderlandse Techno..
Maar goed dat is dan hoe ik het zie.

ja.. nou.. wat ie op awakenings liet zien dat heeft mij dus niet kunnen bekoren

brrrr..
Idd, in het verleden was hij erg goed maar hij gaat nu te lang verder met doorbreien op die loudboxer shit... ff was leuk maar nu niet meer!

Hij heeft in het verleden wel onwijs brute nrs gemaakt, met als kroon Electric deluxe!! Dat is de vetste break die ik ooit gehoord heb!!

Ps. Ni go snix (6) http://www.platenshop.nl/openaudiolink.asp?link=real/12NOMU53.ram Dit nr moeten ze is op een feest draaien, echt een te wreed nr!
laatste aanpassing
Ik vind pullover nou net een walgelijk nummer eigenlijk...three o three vind ik persoonlijk zowieso stukken beter... :)

Maar Jochem Paap staat niet enkel voor zun pullover tijdperk en ook niet enkel als grootheid in de technoscene...
Hij is namelijk 1 van de Nederlandse mensen die zun steentje heeft bijgedragen aan het verkennen van grenzen op electronische muziek in het algemeen...
Public_NME noemt al een ni go snix...al vind ik de snix en like a tim mix beter als origineel maar smaken verschillen... ;)
Zo noem ik nog ff nummers als Borax en Drill (1 van mijn favorieten allertijde) als zun experimentele uitstapjes...
Voor dit soort dingen word hij in de scene waar mensen als squarepusher,aphex twin en dergelijke ook in zitten alom gewaardeerd net als zun live act die een combinatie maakt tussen beeld en geluid...
Jochem Paap = :respect:
Speedy J = de TechnoKoning :respect:
Ik had op Awakenings toch echt meer van hem verw8.. Maar hij heeft erg veel goerie produkties op zijn naam staan... Heb gehoord dat hij meer met gewone instrumenten wil gaan doen :)

Artiest Sane
Loudboxer EP en Bugmod=topplaatjes..­. En natuurlijk Pullover en 303!!! Speedy J is vet goed... mag van mij blijven...

Zeker veel respect voor wat hij voor de Nederlandse electronische muziek heeft betekend en nu nog betekent.
Three O' Three is een van mijn favoriete housenummers allertijden.
Alhoewel zijn laatste platen niet echt mijn smaak zijn, kan ik het zeker wel waarderen en ik hoor wel dat het echte topproducties zijn met veel creativiteit.
Jochem Paap is een meesterlijke producer. Hoewel ik zn werk van de afgelopen 2 jaar wat minder trek.

Maar platen als

Pullover
Public Energy - Three o Three
Something for your mind
Country & Western - Positive energy
Pepper

En ook zn 2 experimentele albums zijn van topkwaliteit.
ik noem een remy
ik noem een montana
ik noem een dimitri

Foei! je vergeet Orlando Voorn

Staat toch een plaatsje hoger dan enkelen in dit lijstje
Hoe hard het ook klinkt, internationaal gezien stellen die namen eigenlijk allemaal geen flikker voor.
Denk dat alleen Orlando Voorn (als je het als nederlander tot het UR kamp weet te schoppen dan ben je gewoon een held), Speedy J en ook wel Miss Djax met haar label echt een naam van betekenis hebben in de internationale techno scene.
laatste aanpassing

nixx mis met snelle Jelle
Pull Over: Geweldig nummer (y)!

Voor mij is Orlando Voorn de enige nederlandse Techno-god, die man loopt al meer als 10 jaar rond in detroit, dé hoofdstad. Heeft erg goede contacten daar en is heel erg prestatie-gericht.

Helaas erg weinig in holland te zien, want hij vindt het muziek-klimaat in holland veel te commercieel :)

Ik denk dat Michel de Heij best een grote naam is in het buitenland. hij is in NL misschien niet zo populair, maar toert wel de wereld door met Carl Cox!
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
pullover: super simpel gemaakt maar een wereld plaat!!
Ik vind Orlando en Speedy op gelijke hoogte staan.

Maar eigenlijk zijn ze ook niet te vergelijken.
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
ik vind speedy j erug goed:)
alleen weet iemand welk nummer dj montana - live @ shockers op de 11de minuut draait
het is een speedy j alleen weet de titel niet:(
Speedy J.....vind ik echt een held :respect:

Met zijn vage en harde techno sets/nummers...echt respect voor deze man..

Alleen heel raar en jammer...heb em nog nooit echt horen draaien/liveset gehoord van em, alleen maar sets op de comp. Moet hem echt heel snel meemaken.
laatste aanpassing

Vond m niet zo op Awakenings..
kheb hem 2 keer live gehoord, en beide keren echt heel erg goed gewoon (Y)

wat hij laat horen is echt mijn smaak :)
Speedy J

Voor mij een man die techno begrijpt en dit ook kan laten horen en voelen. :O

Met Loudboxer (langzame techno set van z'n eigen site) heeft hij voor mij bewezen dat technomuziek een betekenis kan hebben die toch maar betrekkelijk weinig mensen kunnen bereiken. De set iets sneller beluisterd van 134 naar 140. Dan is het ook helemaal O:) Dat geeft net weer bij mij dat seintje van oké ready to :bounce:.

:respect:

mede door hem ben ik techno gaan luisteren

vooral door:
speedy j live @cocoonclub 2001
die is errug heftig

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Speedy J Live @ I Love Techno 2001 :respect:
laatste aanpassing

kvond um op shockers afgelopen jaar zwaar ok :yes:
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
zijn platen zijn (y) heb hem een keer live gezien op innercity 2000 in de technohal, was zeer vet!

Speedy J behoort ook zeker tot mijn favorieten!

Zijn producties van vroeger tot zijn 'loudboxer sound'.

Ik vond hem alleen helaas erg tegenvallen op Awake, misschien had ie een slechte dag of wilde hij toch eens op een andere tour. Maar mijn stijl was het iig niet.
Speedy J vind ik echt erg cool. Loudboxer was toen die uitkwam echt iets heel nieuws voor mij. Vind wel dat ie iets teveel doorborduurt op die stijl, al waren er op awake wel coole dingen te horen (vond de set zelf ook matig)

A Shocking Hobby vind ik ook echt een gruwelijk vette plaat. Heel anders, maar o zo diep en grof enzo.. heerlijk!
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
meesterlijke producties...
heb aardig wat plaatjes van Novamute in mijn bak liggen

en idd,,,met Pull Over & Something for your mind , is hij eigenlijk al heilig.

ik las op s2d dat hij het dak eraf geblazen had bij awakenings, maar hij kreeg bij mij niet echt de voetjes van de vloer:(

maar ja hij krijgt ergens weleen nieuwe kans, was de eerste keer.