Partyflock

Forumonderwerp · 652288

Kan dat, ik heb namelijk een tijd geleden tegen Inge gezegd dat er wormen bestaan die wel 3 meter worden doordat ze via Chernobyl genetisch gemuteerd waren.
Toen ze hier pas geleden achter kwam dat het NIET waar was, is ze toch een beetje teleurgesteld, maar ik vind dat ze niet moet zeuren, wat vinden jullie?

GreetX Chris :-D
Ze moet niet zeuren :[

Hoezo lieg je eigenlijk over dat soort onzinnige dingen ?? :S
Das de grootste fout die je kan maken in een relatie!!! :) :P
Wat ben jij gemeen zeg..! Dat je over zoiets kan liegen.. zeg dan gewoon de waarheid.. die meid moet gekwetst zijn...

Geen style dit..

Gelogen over de multicellulaire eukaryoten N Genes worm? Dat kan echt niet!!! :@
Gewoon niet alles vertellen, dan lieg je tenminste niet.. :p
Dat was natuurlijk een aanloop leugentje zodat je haar iets later wijs kon maken dat jouw eigen worm ineens 30 cm was geworden ;)
Hey het was wel een leuke grap.. Maar mm ja je had wel tegen haar kunnen zeggen dat het niet zo was na een tijdje.. Je heb wel erg lang volgehouden en das best lullig!
om het goed te maken kun je misschien samen met haar gaan pieren wippen. Schijnt ook goed te doen te zijn als gehaktbal.
tegen Inge zou ik nooit liegen Chris.

(zelfs wanneer ik er geen relatie mee heb)

Waarom doen jullie nou allemaal zo flauw, open ik een keer een serieuze topic...

Ik had het kunnen weten dat jullie er niet serieus op in zouden gaan, kinderen...

Chris

[QUOTE]GreetX Chris ==> :D <===[/quote]

Serieus? :D
ik ben serieus chris..

vind Inge een vriendelijke meid.

Ja ik ook wel denk ik :-)

2 Morky: NO SHIT SHERLOCK :-D

Wat een klote streek ;)
maar in dit geval is het een grapje geweest van je. dat kan ik (en ik hoop Inge ook) wel waarderen
Ik was ook serieus, aangezien je haar gekwetst hebt moet je het toch goed maken of niet soms.

Wie van jullie was van de week eigenlijk jarig? Ik heb er de hele dag SHERLOCK gespeelt maar het niet kunnen vinden b) maar toch nog gefeliciteerd! :flower:
laatste aanpassing

Zeggen dat er gemuteerde wormen zijn is gewoon een grap maken haha, echt voor liegen tja moet niet kunnen.

Soms wel een leugen voor eigenbestwil, me ex was zo jallours dat ik maar voorloog als ik gewoon naar een vriendin ging want anders zeurde ze me toch aan me kop, als iemand me toch al niet geloof dan maar dingen achterwegen houwden.

2 kikvorschmanmensch; ze kon het uiteindelijk wel waarderen(y)

2 klapstoel: heb het inmiddels toch maar goedgemaakt ondanks dat ik toch vind dat ze niet zo had hoeven zeuren.

2 Morky: Ik(Chris dus) was jarig, Inge is op 24 September jarig(is inmiddels aangepast in het profiel)
Kom jij trouwens ook op de 24ste naar dat Illegalehuisfeestje van Tom :-P
Zag dat Franzelare wel aanwezig was.

Chris

Ik vind dat je het niet kan maken om zoiets tegen haar te zeggen! Zij heeft ze waarschijnlijk al die tijd afgevraagd wanneer zij nou eindelijk eens zo een grote worm van 3 meter krijgt te zien en dan krijgt ze plotseling na al die tijd te horen dat ze niet bestaan! Beetje lullig van je!
dacht dat jij ook nog eens een feestje in Blegie zou geven Chris??

:s

2 SwEeTiE_sKaTjE:
lieg je nog meer dan alleen over deze onzin word ???

Als jij me kunt vertellen wat je met deze zin bedoeld dan zal ik eerlijk antwoord geven!

2 Plons: Ik geef nooit feestjes in blegie :devil:

Volgens mij heeft opeens iedereen last van typtyfus :-)

Chris

nee man, liegen kan niet.
maar dat over die wormen is toch meer een beetje in de zeik nemen? das dan weer geen liegen vind ik

Ik ben het met Lauerpower eens!

Kan ech nie hoor ik snap dat ze boos is.
me hartje zou breken als ik zou horen dat mijn vriend daarover zou liegen..pfoei schaam je!
Blegie is nieuwe nederlandse spelling aangepast voor de toetreding van polen aan de eu.

in polen is belgie een rascistisch woord ;)
tuurlijk kan liegen wel. Je moet er alleen even voor zorgen dat diegene tegen wie je liegt er niet achterkomt........

O:)

Dat heb je weer mooi verzonnen plons en dus ook een waardige reply in dit "lieg" topic.

Verder heb ik gezegd dat ik van plan was OOIT een feest te organiseren in Belgie, dus dat is geen leugen want het kan nog altijd plaatsvinden ;-)

Chris

Nee normaal zou ik ja zeggen maar waar jij over gelogen heb Dat kan echt niet!!

:9

Liegen kan niet, maar je hoeft niet altijd de waarheid te vertellen :D :D

weet je zeker dat die wormen niet bestaan?

%)
ok chris, mijn zegen heb je..

laat me maar eens weten dan!!

nou,dat is ook echt iets om kwaad over te worden???:vaag:

wat een grapjas ben jij chris?

en een leugentje voor eigen bestwil is af en toe niet verkeerd, zolang je elkaar maar niet bedrieg

het is belangerijk dat je niet alles weet van elkaar. als je maar trouw blijft
ik vin ook dat je niet mag liegen. ik snap wel dat zij er boos om is, ik snap ook waarom jij het gezeur vind. maar het is ook iets heel lulligs, ik had gewoon even later gezegd dat het maar een grapje was ofzo. ik neem aan dat je het niet waard vind om over zoiets kleins en lulligs ruzie te gaan zitten maken tog??
Ik vind niet dat je kan liegen tegen elkaar, zo verliest die ander zijn vertrouwen.. Ik hoop dat ze nu niet meer boos is en dat jij haar beloofd heb dat je het nooit meer zult doen :D

liegen kan in een relatie :jaja:

moet je wel zorgen dat de waarheid niet boven tafel komt natuulek :)
ik ben het eens met scorpio woman..!!
:respect:

Liegen in een relatie, kan dat?

nee tuurlijk niet...relatie is gebaseerd op wederzijdse liefde en vertrouwen(meestal dan)

dus liegen kan niet...maar het gebeurt wel!!
laatste aanpassing
liegen is al snel de weg naar bedriegen .... gewoon eerlijk blijven... kom je je zelf ook later nie tegen .... je krijgt het allemaal recht in je gezicht als je gaat liegen :(

eerlijkheid rules :D

Liegen vind ik echt het ergste wat is er namelijk binnen een relatie.. een relatie moet vooral bestaan uit eerlijkheid en vooral vertrouwen!

LIEGEN kan echt niet... (het gebeurd vast wel eens) maar het is echt heel erg fout!!!!
Maar 1 x liegen dan moet je elkaar daarna wel b.v een kans geven om het aan elkaar uit te leggen. het moet niet de bedoeling zijn dat je vriend/vriendin ergens over liegt en dat jullie het meteen daarna gaan uitmaken.. het leven gaat niet alleen maar over rozen. je moet elkaar ook kunnen vergeven... toch?

leugentje om bestwil moet kunnen
nope, liegen vind ik echt not done.. je moet mekaar wel (kunnen) vertrouwen.

Maar met zoiets is het niet zo erg ;P

aahhh das nie kick hey.. je moet niet liegen in een relatie.. behalve als je graag wil dat 't uit ga..
Liegen in een relatie is nie goed...eerlijke relaties duren het langste.

chris deed dat vroeger ook altijd bij mij,dingen wijsmaken :/ etterbak!
gelukkig geloof ik m niet meer....:9