Partyflock

Forumonderwerp · 652095
Betreft: evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2004 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen, nog even geduld en het gruwelijkste Technofeest Nature One komt er weer aan.
Ik ben erg benieuwd wat deze editie ons gaat brengen, en vele met mij.

Veel vragen spoken er door mn hoofd. Worden er nog meer grote dj's geboekt en welke? Wordt de aankleding nog vetter dan in 2003? Wordt het nog mooier weer als vorig jaar? Is Nature One te commercieel geworden, en ga zo nog maar ff door!
Sommige vragen kan je beantwoorden maar enkele blijven een raadsel totdat het zover is.

Gelukkig kunnen we er over discusseren en dat is dus ook de bedoeling van deze thread.

Okay, ik ben iig al een BEETJE aan het voorbereiden want ga het veel anders aanpakken dan vorig jaar. Ik heb er nu al bizar veel zin in maar helaas duurt het nog ff? :(

Wie heeft er net zoveel zin in als ik? :P
Barst maar los hier :D
Nog nooit geweest mar dit jaar zeker wel!
Wanneer is t eik precies?
Moet nog steeds busje huren enzo
'vandaag presies over 2 maand... :yes:
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Thias, ik zou maar opschieten.. want vaak worden busjes ook gehuurd voor vakanties e.d. En toevallig valt het hoogseizoen weer tegelijker tijd met N1 ;)
Gisteren kaartje gekocht, hij kan maar alvast binnen zijn :)

Nou gezien je profiel foto veel loop plezier gewenst :)
To Dr.Bob

Dank je!!

Tegen die tijd kan ik tenminste de "schade" inhalen :)

Zo te zien heb je nu al schade :P
Kan je nagaan wat er nog gaat komen :)
jajaja ik heb er zeker zin in.. Knallen tussen de raketbases en non-stop gaaan..
denk dat de camping nog veel meer knallen wordt :)
Ik heb een vraagje....
Is er bij Nature One in de buurt nog iets anders als alleen die camping om te 'overnachten'?
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Zeker je kan een hotelletje of appartementje boeken :)
Maar dat is in kastellaun en niet op loopafstand! Verder kan je uiteraard in één van de bunkers slapen, maar dat raad ik je niet aan!

Het meest leuke en complete feest heb je als je de camping meepakt dat weekend! :Bounce:

Hotel is voor mietjes!!!!
Hotels zijn voor nep-Nature One gangers........ en trouwens die hotels zijn al minstens een half jaar geleden vol geboekt voor dat weekend.........
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Gewoon lekker op de camping en als mijn tent het overleeft gaat ie ook weer mee naar lowlands :)
Oke nou ja dan word het toch maar lekker op de camping denk ik dan!
gewoon doen! dat is JUIST het leuke wat er is een camping
Denk dat wij Donderdag al daar zijn, en dan zondag pas vertrekken, althans dat is me aangeraden, zowel voor de sfeer op de camping als voor de controle's :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Wij zijn vanplan woensdag s'nachts al te vertrekken
ik wil als het ff kan donderdag om een uur of 10 gaan rijden, en maandagochtend weer terug naar huis

lekker relaxed allemaal

Sid waarom zo vroeg weg?

Donderdag ochtend gaat de camping pas los...
Omdat er dan nog geen controles zijn. Dat risico wil ik niet lopen.
We rijden gewoon tegen 2uur s'nachts weg ofzo. Dan zijn we daar rond een uurtje of 6.

Wachten we daar een paar uurtjes op een parkeerplaats en rijden we daarheen.
lekker relaxed allemaal

Zullen we dat daar ook gaan doen? :nee:

:bier: :D
laatste aanpassing
Omdat er dan nog geen controles zijn

Let's hope so.... kunnen we niet aan inside info van de Deutsche Polizei komen? :D
Volgens mij kun je Woensdag al op de camping terrecht........ vorig jaar waren we er op donderdag, rond 14.00 en toen stond het al behoorlijk vol....... lijkt me sterk dat dat in een paar uur tijd zo vol is geraakt ;)
Volgens mij kun je Woensdag al op de camping terrecht........

je kan er idd al gaan staan :yes:
kaartje is binnen, tenten ook, alleen nog partytenten aanschaffen :yes: en indd zo vroeg mogelijk vertrekken...
ik zit met 20 man in hotel...dik feest hoor, we zitten veel op de camping, daar niet van...maar ff douchen zo nu en dan is best ok hoor!!
Ik hoorde dat er in Kastellaun een zwembad was... als alternatief voor de douches op de camping? :D

Hoe zit 't eigenlijk met de voorzieningen op de camping; douches, toiletten etc?

wie kan me hier vertellen hoe het precies werkt op die camping!

wij willen dit jaar met een grote trailer op de camping gaan staan!
ook gewoon met geluids/ licht installatie en draaitafels!
maare zijn daar extra kosten aan verbonden of zijn daar veel regels en voorwaarden voor!???
Ik hoorde dat er in Kastellaun een zwembad was... als alternatief voor de douches op de camping?

Alleen hebben dat er nog meer gehoord, zodat je in de rij kan staan om het zwembad in te gaan. 1 uit 1 in :s

Toiletten zijn allemaal dixies en die stonken vorig jaar, toen was het ook nog eens verschrikkelijk warm. Douches eh, welke... Zijn grote van die tanken, die met een trekker gebracht worden, met 1 soort kraan aan de achterkant en dan kan je in de rij gaan staan en als het tegen zit, is die tank leeg als je aan de beurt bent :)

Maar het heeft wel wat zo'n camping :jaja:

Hou echt niet van kramperen, maar dit is iets heel aparts.

Ik kampeer al zowat mijn hele leven maar deze camping is echt te gruwelijk! :yes: Maar wel o zo VET!:yes:
Vorige jaar voor het eerst geweest en dit jaar ga ik weer! 4 dagen ranzig feeste! :vaag: :p :D:D :kwijl:
wie kan me hier vertellen hoe het precies werkt op die camping!

Jij bent toch zo anti techno en zo into hardhuis??
Wordt geen hardstyle gedraaid hoor op n1.....
To Thias

De Thunderdome tent was vorig jaar goed bevallen, ga zelf ook absoluut niet voor de techno.

Ik ook niet,
maar weet nou al wel dat ik het wel veel aan zal moeten horen :(
2 knallen

Geen extra kosten je betaald gewoon p/persoon :D

2 Pretbek

Ik moest vorig jaar nogal huilen om het wat dom uitgevallen 🇳🇱 volk in de Thunderdome tent. WTF doet Thunderdome daar?

Hardcore of Thunderdome???
To Thias

De Thunderdome tent was vorig jaar goed bevallen, ga zelf ook absoluut niet voor de techno.

I know :)

Maar omdat ie altijd loopt te zeiken over techno enzo....
To Thias

(y)

WTF doet Thunderdome daar?

Tja, wat deed jij daar? :)

Ik moest vorig jaar nogal huilen om het wat dom uitgevallen 🇳🇱 volk in de Thunderdome tent.

En bedankt hè.

Wie pas dom waren, nou ja zijn, die Duitse Wazi's, echt nare ventjes.

tja nare ventjes heb je overal wel

gewoon feesten laat die ventjes maar naar zijn:P
lelijk zijn ze in iedergeval wel

heb er zin in :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest {SHOWLIST artist 65572, 30089}
ikke moet ook nog een busje hebben :yes: