2 soundwave AKA Mad-denzz --> Verlegen zijn is idd KUT, maar gelukkig zijn dr ook nog leuke meiden (like me (wa benk weer eigendunkerig
)) die liever zelf op verover tocht gaan naar de wat verlegener jongens.
Heb het namelijk zelf helemaal gehad met die stoere machos die een maatje 36 als vriendin willen
en ut liefste dan nog met cup dikke hand vol.
Heb het namelijk zelf helemaal gehad met die stoere machos die een maatje 36 als vriendin willen
laatste aanpassing
2 stoei: ja zo ben ik niet, dat kan ik niet
Mij lukt het ook
Whehe
Roadkill zegt dat aardig niet bij mij past
laatste aanpassing
Nou niet zo vaak gebruikt gelukkig, die zie ik nu wel aankomen, maar toch vind ik het altijd vervelend als ie mand het probeert ja..
Ik vertrouw niet zo gauw iemand meer...
Ja ik weet dat ze bestaan, ik heb vriendinnen die wel een lieve hebben, maar ja je moet ze net tegen komen he, daarom zei ik misschien voor mij niet
..
Ik vertrouw niet zo gauw iemand meer...
Ja ik weet dat ze bestaan, ik heb vriendinnen die wel een lieve hebben, maar ja je moet ze net tegen komen he, daarom zei ik misschien voor mij niet
lieve partymeid, mij pakken ze niet!
eentje is al 5 jaar me vriend, en heeft het playen afgeleerd en de andere volg ik graag op hun avonturen hahaha
en wanneer ik wordt aangesproken door een onbekende player dan speel ik zijn spelletje mee om het vervolgens om te zetten in mijn sluwe spelletje
heerlijk mannen
eentje is al 5 jaar me vriend, en heeft het playen afgeleerd en de andere volg ik graag op hun avonturen hahaha
en wanneer ik wordt aangesproken door een onbekende player dan speel ik zijn spelletje mee om het vervolgens om te zetten in mijn sluwe spelletje
heerlijk mannen
laatste aanpassing
Haha is goed lief blondje
kan ik wel gebruiken
2 prof: Ik ben niet zo een macho vrouwtje.. zo kan ik wel over komen maar zo ben ik niet en iedereen kijkt altijd eerst naar uiterlijk.. Maar sommige blijven daar alleen maar naar kijken en kijk niet naar innerlijk en dat zijn die macho typetjes..
2 party chickie:
2 prof: Ik ben niet zo een macho vrouwtje.. zo kan ik wel over komen maar zo ben ik niet en iedereen kijkt altijd eerst naar uiterlijk.. Maar sommige blijven daar alleen maar naar kijken en kijk niet naar innerlijk en dat zijn die macho typetjes..
2 party chickie:

![[BRR]DJ Soundwave](/images/user/6634_293752.gif)