Partyflock

Forumonderwerp · 652063

Ja partymeid ik ook..
Verlegen is schattig maar kut!! :s
Ik praat altijd graag gezellig met iemand en als hij dan verlegen is en amper wat terug zegt ja daar heb ik niks aan :S

Ja partychickie ik denk dat we eens ergens anders moeten gaan zoeken :)
omdat het meestal mietjes/watjes zijn?
of homo? welk meisje stapt er nou op een mietje/watje/homo af?
HAha niemand Sissy.. Het zijn inderdaad allemaal vaak van die Nerds!
beetje jammer zon actie sissy
maakt niet uit hoor, de eerder genoemde leeghoofden moeten er ook zijn :P
leeghoofd?
eerder selectief.... O:)
2 soundwave AKA Mad-denzz --> Verlegen zijn is idd KUT, maar gelukkig zijn dr ook nog leuke meiden (like me (wa benk weer eigendunkerig :kots: )) die liever zelf op verover tocht gaan naar de wat verlegener jongens.

Heb het namelijk zelf helemaal gehad met die stoere machos die een maatje 36 als vriendin willen :kots: en ut liefste dan nog met cup dikke hand vol.
laatste aanpassing
riep iemand maat 36 en cup dikke hand vol???

o:)

*kijkt om zich heen*
Professionele hulp jij bent er zeker zo 1 zo een macho gast? :s
2 sissy : touche

2 twirl : :O ze bestaan dus toch, de legendes zijn waar ;)

2 prof : onverbeterlijk :P

Haha nou ik snap best dat iemand geen dikke vriendin zoekt hoor, maar het zou idd niet zo van de maat moeten afhangen, omdat elk fiiguur verschilt.. Sommige staat een maatje meer beter..

2 Partymeid
Dat zoeken heb ik al opgegeven, doe niet meer :(...
2 stoei: ja zo ben ik niet, dat kan ik niet

Mij lukt het ook :D

Whehe

Roadkill zegt dat aardig niet bij mij past :o :P
laatste aanpassing
2 partychickie: Dat zoeken kan je inderdaad wel vergeten! Leuke en lieve jongens bestaan niet! :(
Professionele hulp jij bent er zeker zo 1 zo een macho gast?

hoe definieer jij macho??

2 soundwave: :yes: :bier:
Jongens die alleen maar naar slanke lichamen kijken en grote borsten! En die niet geintereseerd zijn voor de rest in die meid alleen of ze goed is in bed! :s

Nou misschien niet eens of ze goed in bed is, als hij hem er maar in kan steken en als ze goed is mag ze nog paar keer mee ;)...

En lieve jongens bestana idd niet :@... Of niet voor mij :s..
JA en dan bestaan ze ook niet vor mij zeker :S
2 party chick & party meid :

hoe komen jullie zo verbitterd??
paar keer tevaak gebruikt door player ofzo??
en ja ze bestaan

Nou niet zo vaak gebruikt gelukkig, die zie ik nu wel aankomen, maar toch vind ik het altijd vervelend als ie mand het probeert ja..

Ik vertrouw niet zo gauw iemand meer...

Ja ik weet dat ze bestaan, ik heb vriendinnen die wel een lieve hebben, maar ja je moet ze net tegen komen he, daarom zei ik misschien voor mij niet :d..
Te vaak gebruikt ja..Ben er eer gister weer achter gekomen!:(
Voor mij voorlopig geen boys meer tenzij ik zeker weet dat hij lief is. Maar ja dat zal wel nooit gebeuren want ze bestaan echt niet voor mij :(

Ach die jongen is blind en het is zijn verlies!

Ik had het laatst ook, maar had hem wel door en toch voel je je kut ervan.. jammer is dat..
Jongens die alleen maar naar slanke lichamen kijken en grote borsten! En die niet geintereseerd zijn voor de rest in die meid alleen of ze goed is in bed!

:yes: haha :9

een psychologisch profiel van DD :P:P
2 Professionele hulp die moet je ff uitleggen??!

2 partychickie: Ja ik voelde me best kut maar ja niks aan te doen :S

Mja ik voel me nog steeds kut over die ene eikel. aL zijn er zoveel minpunten aan hem dom is dat.. ]

Maar je komt er wel weer overheen ;)..

ik vind ook dat er meer aaridge jongens gemaakt moeten worden..

wie kan ik bevruchten?
Ja joh ik heb er s'avonds ff kut over gevoeld en gister overdag maar gisteravond had ik zoiets STIK te pletter! :D

Wel slank graag en grote borsten uiteraard..

anders is voor mij de lol er ook snel af..
zit in een groep van 9 players en ik vind het wel grappig om te zien hoe al die naieve meisjes zich laten gebruiken :P
2DD: jij denkt ook dat je alles bent he :S

2 lief blondje: Nou zo leuk is dat niet altijd wacht maar tot jij eens zo aangepakt word :S

Partymeid.. ik ben eigenlijk enorm verlegen....

Nou ja dan ben jij niet wijs, ik hoef niet van een vriend te horen dat ie dat doet, dan zeg ik gewoon dat ik nergens op vind slaan..

Ja psies, zit meestal toch geen inhoud in joh ;)...

Ja maar denken is nog niet zijn ;)

partychick.. maaruh jij trekt toch wel nice-guys aan? O:)
2 prof: Tja nou niemand houd graag rekening emt jou denk ik!

2 DD: jaja jij en verlegen ineens :P
Partychickie heeft t zelfde probleem als ik denk ik..
Wij stoten ze waarschijnlijk juist af hahaha :D

hoe komt dat dan?
partymeid... zeg zulke dingen toch niet... je moet nooit je emoties laten overheersen in een discussie :9

misschien is dit wat voor jou:

ik weet zéker dat híj je nóóóóóit zal bedriegen met andere vrouwen!!!!

:yes:
lieve partymeid, mij pakken ze niet!
eentje is al 5 jaar me vriend, en heeft het playen afgeleerd en de andere volg ik graag op hun avonturen hahaha
en wanneer ik wordt aangesproken door een onbekende player dan speel ik zijn spelletje mee om het vervolgens om te zetten in mijn sluwe spelletje :P

heerlijk mannen :P
laatste aanpassing
2 prof: Nou nee dank je!! :bah:

2 DD: ik weet niet hoe t komt!

2 lief blondje: ja dan heb je t goed gedaan! :)
hoezo niet dan...
jij bent echt zo'n macho vrouwtje ofniet... die alleen maar op uiterlijk gaat ofniet... :9
haha

Nee das ook erg handig te zeggen mij pakken ze niet als je toch al vriend hebt...

Mja ik denk ook dat ik zelfde probleem heb als jij ;)...
partymeid je moet een "hoe verneder ik een player" curces gaan doen

ik wil je wel helpen :P

Iets aantrekkelijk mag toch wel, je moet ook nog sexen :S..

Hoe valt die te vernederen dna? Die hebben toch geen gevoel...
Haha is goed lief blondje :) kan ik wel gebruiken

2 prof: Ik ben niet zo een macho vrouwtje.. zo kan ik wel over komen maar zo ben ik niet en iedereen kijkt altijd eerst naar uiterlijk.. Maar sommige blijven daar alleen maar naar kijken en kijk niet naar innerlijk en dat zijn die macho typetjes.. :s

2 party chickie: ;)

Iets aantrekkelijk mag toch wel, je moet ook nog sexen

Niet voortplanten heh!! :[
Ja aantrekkelijk moet hij inderdaad wel een beetje zijn maar ja de meest aantrekkelijke gozers zijn players :s haha en je moet er inderdaad ook nog mee sexen hahaha :d

Macho types hoeven trouwnes niet knap te zijn hoor..
DD: dan plant je niet gelijk voort :) je voelt hoe de ander aan voelt van binnen ;)