ney 2,5 uur geslape..maaruh voorde rest wakker jaah
Nog steeds
OLdStyLe 2 januari 2004 04:36
beetje raare vraag maar hoe zit het met je
longen?? want ik ben helemaal kapot geef echt geen illegale feestjes meer met me het agregaat in de buurt *Stik* wel leuk dat je de moeite naam om even te kijken Noeschka
beetje raare vraag maar hoe zit het met je
longen?? want ik ben helemaal kapot geef echt geen illegale feestjes meer met me het agregaat in de buurt *Stik* wel leuk dat je de moeite naam om even te kijken Noeschka
Ik heb, voor zover ik weet en/of vooralsnog merk, geen last van mijn longen... Ik vond alleen wel dat het er stonk
En trouwens ik had het op Multi volgens mij aan Sven beloofd!!!!!! En belofte maakt schuld bnietqwaar???
1,5 uur geslapen 
dan hebben jullie zeker geen lekker meisje in je bed liggen! er is niks lekkerder dan na het feesten lekker tegen je meissie aan te liggen in bed!(na het ketsen) afteren tot in de avond is alleen relaxed in de zomer vind ik.
als je een paar satestokjes in de ogen stopt blijven ze nog laner open . mischien is dan 100 uur haalbaar...
als je een paar satestokjes in de ogen stopt blijven ze nog laner open . mischien is dan 100 uur haalbaar...
wahahaha... ben net thuis.. vanaf ... raving...
gekken werk in deventer... ik ben de LAST SURVIVOR...
iedereen heb of tussen door geslapen .. of slaapt nu...
SLAPEN IS VOOR MIETJES!!!!
ga zo nog een dikke laff'm joint roken .. en dan me bier opzuipen .. en heerlijk naar mijn plavond staren ... ...
dikke
matje'n ... 4 PRESIDENT
gekken werk in deventer... ik ben de LAST SURVIVOR...
iedereen heb of tussen door geslapen .. of slaapt nu...
SLAPEN IS VOOR MIETJES!!!!
ga zo nog een dikke laff'm joint roken .. en dan me bier opzuipen .. en heerlijk naar mijn plavond staren ... ...
dikke

![[0570]matje'n](/images/user/7304_3676626.jpg)