| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 20 maart 2004 om 22:00 |
Ik snap echt niet dat mensen het zo'n kutlokatie vinden
Ik ben er nu 2x geweest en de 20e wordt de 3e x en zeker niet de laatste keer!
Vind het echt zwaar releaxt daar!
Lekker dich bij huis, als je lui ben kun je boven gaan zitten met uitzicht op de hele zaal, geluid vink ook wel mee vallen!
Het enige min puntje is dat midden in de nacht de muziek uit gaat en alle deuren open
Om ziek van te worden!
Maar ja als dat alles is??
Ik ben er nu 2x geweest en de 20e wordt de 3e x en zeker niet de laatste keer!
Vind het echt zwaar releaxt daar!
Lekker dich bij huis, als je lui ben kun je boven gaan zitten met uitzicht op de hele zaal, geluid vink ook wel mee vallen!
Het enige min puntje is dat midden in de nacht de muziek uit gaat en alle deuren open
Om ziek van te worden!
Maar ja als dat alles is??
moh vs hellraiser wil ik wel weer..
beursgebouw ga ik nooit van mn leven heen no way
beursgebouw ga ik nooit van mn leven heen no way
laatste aanpassing
Die deuren gaan 2 of 3x open in 8 uur tijd nou als je daar gaat overlopen zeiken
het geluid is minder als in de Hemkade of HMH maar veeeel beter als bv De Gelredome of de laatste Thunderdome en de sfeer nou ben vroeger altijd in de Hemkade geweest was altijd gezeik werd bv de kapstokken overvallen door een paar honderd man waarvoor denk je dat 3Steps Ahead dat Feyenoord/Ajax Shirt daar aanhad, in het Beursgebouw heb ik nog nooit wat gezien in PBH Hallen was er ook een groote vechtpartij in de Mindcontroller zaal dus wat lopen ze allemaal te zeiken en dat die zaal kaal is valt ook wel mee Thunderdome 03 dat was pas erg!
laatste aanpassing
Ik vond 21 juni nog de beste editie van de drie MOH feesten daar.
Dit keer ga ik niet heen. Persoonlijk heb ik meer lol op Oldstylefeesten tegenwoordig.
MOH zal nooit meer zo zijn als vroeger omdat er simpelweg teveel idioten rondlopen die het verkloten....
Hardcore leeft, maar Gabber is HARDSTIKKE dood....
Dit keer ga ik niet heen. Persoonlijk heb ik meer lol op Oldstylefeesten tegenwoordig.
MOH zal nooit meer zo zijn als vroeger omdat er simpelweg teveel idioten rondlopen die het verkloten....
Hardcore leeft, maar Gabber is HARDSTIKKE dood....
Kijk maar eens in de zaal tijdens zo'n feest. Die kledingcombinaties krijg ik echt tranen van in mijn ogen.
Als de bass komt zie de meest lompe manieren van dansen behalve Hakkuh zoals je zou verwachten tijdens een Hardcorefeest.
Dat Gabber dood is komt misschien raar over omdat bij mijn beroep hier 'Gabber' staat maar het gevoel is er gewoon niet meer bij veel mensen. Ik kijk stoerder dan jij en je eigen territorium afbakenen door middel van Pogoen is tegenwoordig leuk. Gelukkig heb je nog genoeg Oldstylefeesten waar de sfeer wel goed is.
Net als discrimineren op feesten. Je moet respect hebben voor iedereen die zich op een normale manier aangetrokken voelt tot Hardcore. Trouwens ze halen wel allemaal een pakkie sos bij Ali want dan durven ze zich zo te gedragen.
Het zijn de grootste zwabbers die MIJN muziek leuk vinden voor een paar jaar. Daarna op zoek gaan naar iets nieuws en dan zijn we eindelijk van ze af.
Helaas loopt het daar nu nog vol mee in Eindhoven
Als de bass komt zie de meest lompe manieren van dansen behalve Hakkuh zoals je zou verwachten tijdens een Hardcorefeest.
Dat Gabber dood is komt misschien raar over omdat bij mijn beroep hier 'Gabber' staat maar het gevoel is er gewoon niet meer bij veel mensen. Ik kijk stoerder dan jij en je eigen territorium afbakenen door middel van Pogoen is tegenwoordig leuk. Gelukkig heb je nog genoeg Oldstylefeesten waar de sfeer wel goed is.
Net als discrimineren op feesten. Je moet respect hebben voor iedereen die zich op een normale manier aangetrokken voelt tot Hardcore. Trouwens ze halen wel allemaal een pakkie sos bij Ali want dan durven ze zich zo te gedragen.
Het zijn de grootste zwabbers die MIJN muziek leuk vinden voor een paar jaar. Daarna op zoek gaan naar iets nieuws en dan zijn we eindelijk van ze af.
Helaas loopt het daar nu nog vol mee in Eindhoven
Ik zal ff opletten over anderhalf jaar
Trouwens die kisten is ook een drama
Wat danst er nou relaxter dan je Maxies? Volgens mij is Hakkuh dan behoorlijk moeilijk
Ook lekker als iemand door die 'bokkesprongen' op je tenen gaat staan
Ze hebben trouwens toch regels voor kisten en kleding bij MOH in Eindhoven? In de praktijk mag je gewoon doorlopen.
'The 'underground'
vendetta' is immers populairder dan ooit en zo wil je doelgroep nou eenmaal gekleed naar een feessie.
Trouwens die kisten is ook een drama
'The 'underground'
Dat van die deuren vind ik eigelijk wel meevallen. Deuren gaan 2x open over de hele nacht. Kan je ff bellen enzo en ff hergroeperen. En beetje frisse lucht. Vorige keer toen begon (ik weet niet meer wie) na een paar minuten gewoon weer te draaien zag je die security gasten snel die luiken weer dicht doen. En het geluid viel de laatste keer ook wel mee hoor. Was een stuk beter dan op Td in ieder geval. En dat volk, tja er lopen een hoop wazies maar er lopen ook genoeg mensen die wel willen feesten hoor.
Eindhoven is goed te doen hoor!!
Gezellig altijd en deze keer met denk ik wel de beste line up sinds tijden!!!

Gezellig altijd en deze keer met denk ik wel de beste line up sinds tijden!!!
zekr goeie line up en oke het is daar warm, geloof me dat je het dan niet erg vindt als die luiken omhoog gaan!
en over het geluid sja... mij is niks opgevallen ofzo? Zag om me heen alleen beukende mensen zwaar uit hun naad, dat is toch een fijn gevoel?
en die decoratie interesseert me geen flikker ik vond dat masters teken dat op de muur geprojecteert was wel vet en die meters lange spandoeken hadden ook wel wat.
met de lasers was ook niet zuinig gedaan enzo
alleen het enige nadeel vind ik de toiletten, maar dat is waarschijnlijk omdat ik een meisje ben ofzo.. beetje klein en ziet er niet echt lekker fris uit (en nee dat was niet alleen aan het einde van de avond)
ik zou zeggen mensen ga er heen en see 4 your self
en over het geluid sja... mij is niks opgevallen ofzo? Zag om me heen alleen beukende mensen zwaar uit hun naad, dat is toch een fijn gevoel?
en die decoratie interesseert me geen flikker ik vond dat masters teken dat op de muur geprojecteert was wel vet en die meters lange spandoeken hadden ook wel wat.
met de lasers was ook niet zuinig gedaan enzo
alleen het enige nadeel vind ik de toiletten, maar dat is waarschijnlijk omdat ik een meisje ben ofzo.. beetje klein en ziet er niet echt lekker fris uit (en nee dat was niet alleen aan het einde van de avond)
ik zou zeggen mensen ga er heen en see 4 your self
line up is zwaar oke 
qua geluid was de laatste keer ook goed te doen , het kan altijd harder maar op een groot feest is het geluid nergens echt hard...
qua decoratie vond ik het echt super vooral waar de dj stond
er hoeven geen 300 lazers te hangen we zijn niet op de kermis
20 maart word weer knallen
qua geluid was de laatste keer ook goed te doen , het kan altijd harder maar op een groot feest is het geluid nergens echt hard...
qua decoratie vond ik het echt super vooral waar de dj stond
20 maart word weer knallen