Partyflock

Forumonderwerp · 649874
Ik ben van plan om 20 maart naar MoH in Eindhoven te gaan, en de line-up ziet er zeker goed uit. Maar ik hoor veel mensen klagen over de vorige MoH in Eindhoven (juni 2003). Kan iemand me vertellen WAT er zo klote was aan dat feest ????

kutlokatie

geef mij maar de fun of laat ze het uitproberen in de HMH.

Ik snap echt niet dat mensen het zo'n kutlokatie vinden:/
Ik ben er nu 2x geweest en de 20e wordt de 3e x en zeker niet de laatste keer!
Vind het echt zwaar releaxt daar!
Lekker dich bij huis, als je lui ben kun je boven gaan zitten met uitzicht op de hele zaal, geluid vink ook wel mee vallen!
Het enige min puntje is dat midden in de nacht de muziek uit gaat en alle deuren open:S
Om ziek van te worden!
Maar ja als dat alles is??:D

The Fun was echt top! Beursgebouw vind ik onpersoonlijk. Geen sfeer...nee masters is niet meer wat het is geweest maar als ze weer een x naar de fun zouden gaan?..dan zou ik voor de deur gaan liggen voor mijn kaartje :D
laat ze het zeker nog eens een keer geven in de fun want dat is de beste lokatie en niet die klote beursgebouw

gas gas met die zooi het kan niet snel genoeg zijn

al da gezeik om het beursgebouw. Ik vind dat er niks verkeerd mee is hoor. beetje warm oke, maar in de hemkade ist ook heel erg warm dus ja.en de wachtrijden vallen echt wel mee, je moet gewoon weten waar je gaat staan

beursgebouw gaat wel... is wel relaxt ff die deure ope... ben er zeker weer bij
moh vs hellraiser wil ik wel weer..

beursgebouw ga ik nooit van mn leven heen no way :)
laatste aanpassing

Die deuren gaan 2 of 3x open in 8 uur tijd nou als je daar gaat overlopen zeiken :kots: het geluid is minder als in de Hemkade of HMH maar veeeel beter als bv De Gelredome of de laatste Thunderdome en de sfeer nou ben vroeger altijd in de Hemkade geweest was altijd gezeik werd bv de kapstokken overvallen door een paar honderd man waarvoor denk je dat 3Steps Ahead dat Feyenoord/Ajax Shirt daar aanhad, in het Beursgebouw heb ik nog nooit wat gezien in PBH Hallen was er ook een groote vechtpartij in de Mindcontroller zaal dus wat lopen ze allemaal te zeiken en dat die zaal kaal is valt ook wel mee Thunderdome 03 dat was pas erg!
laatste aanpassing
vind je het normaal dan dat de deuren 2a3keer open gaan war dacht je van goede airco bij de hmh hoeft de deur toch ook niet open MRSPOCK

Ik vind het wel relaxt ja en HMH is van ID-T dus MOH zal er wel nooit gehouden worden dan ga je toch lekker naar Hardcore Resurection

eindhoven is gewoon kut .
precies eindhoven is kut

moet terug naar de hemkade
:yes:

maar ik ga toch naar eindhoven
Wat een gezeik allemaal...:S. OK, de 1e editie van vorig jaar was wat minder, maar de laatste editie van vorig jaar was naar mijn mening super, dus ga ik nu weer! :P:D

En als je alleen maar klaagt over het Beursgebouw ga dan niet!
dus iedreen die wat tezeiken heeft die moet maar niet gaan BOTJE? dan blijft er niet veel over

Te Commercieel komt me ook veelste veel van dat meelopers volk naar toe Rechter armpje omhoog terwijl ze net zelf kunnen plassen en poepen.

Project Hardcore :respect:
Ik vond 21 juni nog de beste editie van de drie MOH feesten daar.

Dit keer ga ik niet heen. Persoonlijk heb ik meer lol op Oldstylefeesten tegenwoordig.

MOH zal nooit meer zo zijn als vroeger omdat er simpelweg teveel idioten rondlopen die het verkloten....

Hardcore leeft, maar Gabber is HARDSTIKKE dood....

Pagan HARDCORE je hebt gelijk dat is ook de meeste houden nog niet eens us van hardcore maar vinden het stoer nemen daarbij een flink dozering aan pillen en tja :) MOH leeft
Kijk maar eens in de zaal tijdens zo'n feest. Die kledingcombinaties krijg ik echt tranen van in mijn ogen.

Als de bass komt zie de meest lompe manieren van dansen behalve Hakkuh zoals je zou verwachten tijdens een Hardcorefeest.

Dat Gabber dood is komt misschien raar over omdat bij mijn beroep hier 'Gabber' staat maar het gevoel is er gewoon niet meer bij veel mensen. Ik kijk stoerder dan jij en je eigen territorium afbakenen door middel van Pogoen is tegenwoordig leuk. Gelukkig heb je nog genoeg Oldstylefeesten waar de sfeer wel goed is.

Net als discrimineren op feesten. Je moet respect hebben voor iedereen die zich op een normale manier aangetrokken voelt tot Hardcore. Trouwens ze halen wel allemaal een pakkie sos bij Ali want dan durven ze zich zo te gedragen.

Het zijn de grootste zwabbers die MIJN muziek leuk vinden voor een paar jaar. Daarna op zoek gaan naar iets nieuws en dan zijn we eindelijk van ze af.

Helaas loopt het daar nu nog vol mee in Eindhoven :cry:
Ik ben ook niet echt fan van het Beursgebouw om eigenlijk alle redenen die al genoemd zijn, maar daarnaast gewoon het publiek wat er op afkomt zoals ik hierboven al zei :P

Doet me hieraan denken...

'Ook al snuift een Zwabber nog zo'n grote lijn
een echte Gabber zal hij nooit zijn'

Wacht maar tot je boven de 25 bent voel me af en toe gewoon een bejaarde vent tussen al die kleuters en idd de ene staat nog raarde bokkesprongen te maken als de ander!
Ik zal ff opletten over anderhalf jaar :P

Trouwens die kisten is ook een drama :cry: Wat danst er nou relaxter dan je Maxies? Volgens mij is Hakkuh dan behoorlijk moeilijk :S Ook lekker als iemand door die 'bokkesprongen' op je tenen gaat staan :P Ze hebben trouwens toch regels voor kisten en kleding bij MOH in Eindhoven? In de praktijk mag je gewoon doorlopen.

'The 'underground' :S vendetta' is immers populairder dan ooit en zo wil je doelgroep nou eenmaal gekleed naar een feessie.

Ik ben nog nooit op Masters geweest Ik zie wel wat het 20 maart is ... En wie op kisten wil dansen moet het zelf maar weten maar lijkt mij ook niet relaxed Jammer dat ik me aus of cavello niet meer pas .....
Zo is het ook. Hier klaag ik wel, maar op een feest zelf heb ik het er bijna nooit over. Dan spreekt de muziek :P Ik stoor me gewoon aan sommige zwabbers en bij MOH zijn het er gewoon teveel :P

Maar veel plezier daar >>>DANI<<<.

Ja bedankt Pagan...

Zal wel lukken Ik zal ze ff laten zien wat hakke bijle is ;)
:D

Live the life of the Hardcorebass :yes:

Precies......

Ga voor de muziek...

En verneuk het niet....

Eindhoven is oke ole ole 8)
eindhoven is gewoon kut en blijft kut
laatste aanpassing
Artiest Mani
And if you love eindhoven clap your hands

and if you love eindhoven clap your hands

:yes:

*clap
clap
clap
clap
clap
clap
clap
clap
clap*
and if you hate eindhoven clap your hands
and if you hate eindhoven clap your hands
volgens je profiel ben je er nog niet geweest en komende moh staat wel in de agenda.

beetje naief als je het mij vraagt :frusty:
als je goed had gelezen hebben wij het over het geluid en dat steeds de deuren open gaan en dat vinden wij kut aan EINDHOVEN

rietitititieuw moh :bah:
Dan neemt het nog steeds niet weg dat het dan vet naief is dat je toch naar moh gaat en dus achteraf gaat lopen zeiken over het geluid en de deuren die open gaan :S

ga dan ook niet als het zo kut is

DAT is mijn punt!

Ik heb me prima vermaakt daar de vorige keren. Het geluid is misschien kut, maar daarom was het nog niet minder gezellig!!!
mwa vond het wel vet :D

Alleen zo warm altijd :(
Dat van die deuren vind ik eigelijk wel meevallen. Deuren gaan 2x open over de hele nacht. Kan je ff bellen enzo en ff hergroeperen. En beetje frisse lucht. Vorige keer toen begon (ik weet niet meer wie) na een paar minuten gewoon weer te draaien zag je die security gasten snel die luiken weer dicht doen. En het geluid viel de laatste keer ook wel mee hoor. Was een stuk beter dan op Td in ieder geval. En dat volk, tja er lopen een hoop wazies maar er lopen ook genoeg mensen die wel willen feesten hoor.
idd, heb er ook 2 keer een superfeest gehad.

stelletje zeikerds allemaal :[

;P
1 keer geweest en vond het niet zo geslaagd. Veels te heet en dan nog eens die deuren die opengingen, waardoor het weer ijskoud werd, maar desalnietemin probeer ik het in maart gewoon weer.

maart 2002 vond ik een super feest
maar moh maart 2003 vond ik een kut feest dus jah
maar heb tog liever een andere lokatie als beursgebouw..vind pbh zuidlaren een perfecte lokatie voor 1 feest.
Eindhoven is goed te doen hoor!!

Gezellig altijd en deze keer met denk ik wel de beste line up sinds tijden!!!

(Y) (Y) (Y)

zekr goeie line up en oke het is daar warm, geloof me dat je het dan niet erg vindt als die luiken omhoog gaan!

en over het geluid sja... mij is niks opgevallen ofzo? Zag om me heen alleen beukende mensen zwaar uit hun naad, dat is toch een fijn gevoel?

en die decoratie interesseert me geen flikker ik vond dat masters teken dat op de muur geprojecteert was wel vet en die meters lange spandoeken hadden ook wel wat.
met de lasers was ook niet zuinig gedaan enzo

alleen het enige nadeel vind ik de toiletten, maar dat is waarschijnlijk omdat ik een meisje ben ofzo.. beetje klein en ziet er niet echt lekker fris uit (en nee dat was niet alleen aan het einde van de avond)

ik zou zeggen mensen ga er heen en see 4 your self
line up is zwaar oke (Y)

qua geluid was de laatste keer ook goed te doen , het kan altijd harder maar op een groot feest is het geluid nergens echt hard...

qua decoratie vond ik het echt super vooral waar de dj stond (Y) er hoeven geen 300 lazers te hangen we zijn niet op de kermis

20 maart word weer knallen :bounce:

De line up is zeker zwaar ok. alleen eindhoven niet.
Het hoeft van mij niet perse trug naar de hemkade maar wel weg van eindhoven. Ga naar een echte lokatie.

meer drugs gebruiken op zo avond dan is er nixs aan de hand
ik ben nog nooit naar masters geweest en ook nog nooit n feest int beursgebouw gehad dus ik zal wel zien! maar ik heb ook wel veel klachten gehoord over geluid en vechtpartijen..:S