| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 20 maart 2004 om 22:00 |
Het geluid is kut, die deuren steeds open om te luchten is kut, de wachttijd is anderhalf tot 2 uur elke keer!! En de sfeer
....
Ik ben er nog nie over uit of ik ga of nie, als er een ander mooi feest is gaak daar heen!!!
Ik ben er nog nie over uit of ik ga of nie, als er een ander mooi feest is gaak daar heen!!!
Geef me deze Lineup in het Gelredome !!!!!!!
Kan Dak gewoon open
Hoeft er niet te luchten.
Geluid kan opgepompt worden zover als je wil, ligt namelijk heel gunstig.
Super veel ruimte en apparte onderdelen voor V.I.P
Eventuele een Darkcore of Terror Zaaltje er bij.
Ik snap niet waarom er in Eindhoven moet worden gefeest.
Gelredome is denk ik 15 min in de rij voor controle etcetera.
Enige nadeel zal de prijs zijn, ik denk dat je kaartje er door zal stijgen.
Kan Dak gewoon open
Geluid kan opgepompt worden zover als je wil, ligt namelijk heel gunstig.
Super veel ruimte en apparte onderdelen voor V.I.P
Eventuele een Darkcore of Terror Zaaltje er bij.
Ik snap niet waarom er in Eindhoven moet worden gefeest.
Gelredome is denk ik 15 min in de rij voor controle etcetera.
Enige nadeel zal de prijs zijn, ik denk dat je kaartje er door zal stijgen.
laatste aanpassing
Kut geluid, kut sfeer, kut warmte, kut decoratie.
Het komt bij mij over als een lekker goedkoop feest voor onze Bass D en King Mattew. Alles is kaal, ja er zijn gave lichten maar daar is ook alles mee gezegd. Het geluid is klote want als je achterin staat kun je heel normaal met elkaar praten zonder te schreeuwen enzo. Die hitte is daar enorm en als ze niet zouden luchten dan zou iedereen volgens mij flauwvallen van de hitte. De sfeer is daar ook kut omdat je aan de ene kant van de zaal een klap voor je bek krijgt als je Holland roept en aan de andere kant van de zaal krijg je een klap voor je bek als je geen Holland roept (mis un beetje overdreven maar je begrijpt wat ik bedoel). De security vind ik nog wel gaan, kon er de laatste keer aardig mee ouwhoeren dus. Maar het wachten is alleen zo kut als je buiten in de rij staat om eindelijk naar andrehalf uur naar binnen te mogen (en dat lijkt wel een hele dag te duren als je moet pissen).
Het wordt tijd dat Masters weer is trug gaat naar de hemkade, waar het hoort. Daar was het veel beter. Alles, de sfeer het geluid enzow. Ik ga er ook niet meer heen. Ga dit jaar maar is ff kijken bij Project Hardcore.
Het komt bij mij over als een lekker goedkoop feest voor onze Bass D en King Mattew. Alles is kaal, ja er zijn gave lichten maar daar is ook alles mee gezegd. Het geluid is klote want als je achterin staat kun je heel normaal met elkaar praten zonder te schreeuwen enzo. Die hitte is daar enorm en als ze niet zouden luchten dan zou iedereen volgens mij flauwvallen van de hitte. De sfeer is daar ook kut omdat je aan de ene kant van de zaal een klap voor je bek krijgt als je Holland roept en aan de andere kant van de zaal krijg je een klap voor je bek als je geen Holland roept (mis un beetje overdreven maar je begrijpt wat ik bedoel). De security vind ik nog wel gaan, kon er de laatste keer aardig mee ouwhoeren dus. Maar het wachten is alleen zo kut als je buiten in de rij staat om eindelijk naar andrehalf uur naar binnen te mogen (en dat lijkt wel een hele dag te duren als je moet pissen).
Het wordt tijd dat Masters weer is trug gaat naar de hemkade, waar het hoort. Daar was het veel beter. Alles, de sfeer het geluid enzow. Ik ga er ook niet meer heen. Ga dit jaar maar is ff kijken bij Project Hardcore.
gemiddelde leeftijd is daar 15 jaar en kan overduidelijk niet met drugs omgaan 
het is er veelste warm
geluid is kut (die bass moet je niet horen maar voelen!!!!!!!)
maar 1 zaal (ik geef persoonlijk de voorkeur aan een beetje rond kunnen lopen van zaal naar zaal)
irritant dat die deuren steeds open gaan, (alhoewel je op t moment zelf heel erg blij zal zijn met de frisse lucht die binnen komt)
als je in de verkeerde rij staat bij de ingang, sta je zo een paar uur te wachten
ach als je er nog nooit ben geweest, is het wel een keertje leuk, maar voor mij geen masters in eindhoven meer
het is er veelste warm
geluid is kut (die bass moet je niet horen maar voelen!!!!!!!)
maar 1 zaal (ik geef persoonlijk de voorkeur aan een beetje rond kunnen lopen van zaal naar zaal)
irritant dat die deuren steeds open gaan, (alhoewel je op t moment zelf heel erg blij zal zijn met de frisse lucht die binnen komt)
als je in de verkeerde rij staat bij de ingang, sta je zo een paar uur te wachten
ach als je er nog nooit ben geweest, is het wel een keertje leuk, maar voor mij geen masters in eindhoven meer
laatste aanpassing
voel je je aangesproken ofzow?
ik vermaak me niet met 15-jarige jij wel?
dat soort figuurtjes die zwaar uit hun bol op die feesies rondlopen, het stoer vinden om 15 p-tjes in een paar uur weg te tikken en vervolgens weer de scene op zn kop zetten omdat ze het niet overleven (kijk maar naar dat mokkeltje in limburg)
nee sorry daar pas ik voor, en op masters stikt het van die kinderen!!
en masters is op en top commercieel, en dat soort feesten ontwijk is dus, dus waar heb je t over
dat soort figuurtjes die zwaar uit hun bol op die feesies rondlopen, het stoer vinden om 15 p-tjes in een paar uur weg te tikken en vervolgens weer de scene op zn kop zetten omdat ze het niet overleven (kijk maar naar dat mokkeltje in limburg)
en masters is op en top commercieel, en dat soort feesten ontwijk is dus, dus waar heb je t over
gemiddelde leeftijd is daar 15 jaar en kan overduidelijk niet met drugs omgaan
en oudere zijn allemaal zo heilig en liggen nooit passed out van de drugz op de grond te shaken!
maargoed er heerst wel een beetje een sfeer van "hoe meer drugs hoe stoerder" onder de jeugd, beetje jammer en riskant!
maargoed ontopic : kut ofniet, met zo'n line up ben ik er 100% bij!
laatste aanpassing
Beursgebouw is misschien geen top lokatie voor een feest maar al dat geklaag hier vind ik ook een beetje overdreven...Ik ben twee keer op Masters geweest in het Beursgebouw en het waren voor mijn gevoel prima feesten..
idd mee eens. Ik ga dit jaar ook gewoon weer.
En als al die zeikerds nou eens wegbleven. maar keer na keer komen die met de grootste bek weer en gaan dan achteraf weer zeiken over geluid enzo
je weet dat het geen hmh quality geluid is dus ga achteraf ook nie lopen zeiken dan
Idd tjsa helaas..
je meot er wat voor over hebben..
je meot er wat voor over hebben..
laatste aanpassing
Ik ga hier toch geen discussie over maken... ik was zelf ook 15 toen ik naar me eerste party ging, dus ga ik daar nu ook niet over zeiken!
En idd, er zijn genoeg oudere die ook niet met drugs om kunnen gaan!
IK GA TOCH NIET NAAR EEN FEEST OM ME AAN ANDERE TE ERGEREN!!!
dan ken ik me geld net zo goed weggooien
En idd, er zijn genoeg oudere die ook niet met drugs om kunnen gaan!
IK GA TOCH NIET NAAR EEN FEEST OM ME AAN ANDERE TE ERGEREN!!!
dan ken ik me geld net zo goed weggooien
laatste aanpassing
ik vind het niet een top locatie ofzo, tis veel te groot, en het geluid is bagger omdat de locatie te groot is
ketser kimmie:
en masters is op en top commercieel, en dat soort feesten ontwijk is dus, dus waar heb je t over .
----------------------------------------------
je ontwijkt deze feesten? je feestarchief zegt iets anders
en masters is op en top commercieel, en dat soort feesten ontwijk is dus, dus waar heb je t over .
----------------------------------------------
je ontwijkt deze feesten? je feestarchief zegt iets anders
Tical MOH is niet kut jij bent kut.. WP WANKER (zie plaatje van meneer)
fuckin nerd
fuckin nerd
Foszy je hebt me in een pb ook al afgezeikt en daar heb ik je al een keer uitgelegd dat ik geen "wp wanker" ben.. ik zag niet eens iets van WP in mn vorige plaatje maarja ik hou me er ook niet zo mee bezig, dus ga nu maar weer iemand anders zoeken om op te kankeren a.u.b
Ik ben 3 keer naar moh in het beursgebouw geweest en vond het alle 3 de keren wel goed, alleen jammer van het geluid. Maar in juni was het geluid al iets beter dus hopen dat het deze keer weer beter is. Iik ga in ieder geval wel want aan de line-up zal het nie liggen en het is ook nog eens een keer dichtbij