Partyflock

Forumonderwerp · 649874
Ik ben van plan om 20 maart naar MoH in Eindhoven te gaan, en de line-up ziet er zeker goed uit. Maar ik hoor veel mensen klagen over de vorige MoH in Eindhoven (juni 2003). Kan iemand me vertellen WAT er zo klote was aan dat feest ????
Het geluid is kut, die deuren steeds open om te luchten is kut, de wachttijd is anderhalf tot 2 uur elke keer!! En de sfeer :S....
Ik ben er nog nie over uit of ik ga of nie, als er een ander mooi feest is gaak daar heen!!!
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Geef me deze Lineup in het Gelredome !!!!!!!

Kan Dak gewoon open :P Hoeft er niet te luchten.
Geluid kan opgepompt worden zover als je wil, ligt namelijk heel gunstig.
Super veel ruimte en apparte onderdelen voor V.I.P
Eventuele een Darkcore of Terror Zaaltje er bij.
Ik snap niet waarom er in Eindhoven moet worden gefeest.
Gelredome is denk ik 15 min in de rij voor controle etcetera.

Enige nadeel zal de prijs zijn, ik denk dat je kaartje er door zal stijgen.
laatste aanpassing

Geef me deze Linup in het Gelredome !!!!!!!

geef me deze line-up ergens anders dan in het beursgebouw!!! :[
Enige nadeel zal de prijs zijn, ik denk dat je kaartje er door zal stijgen

Dat zal wel meevallen.. Overal ongeveer even duur hoor!! Gewoon op een andere locatie houden en ik ben er weer bij :)

:jaja:
kheb ook gehoord da het in juni kut was ja,maar vorig jaar maart was toch netjes..ben zeker vanplan om weer te gaan..is toch om de hoek bij mij.....

Artiest Elcol
ik vermaak me er altijd prima..
al dat gezeur :z

iedereen vind het kut :/

Stats
Bezoekers: 3668

als het 1 x tegenvalt,wil nie zegge da het 20 maart ook weer kut word.we gaan er gewoon weer zwaar tegenaan daar!!

juist
alleen 1 ding,laat die deuren daar dicht,da is het enige wa tegenvalt..
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
ik weet ut ook niet, veel negatiefs over gehoord, mar kga er wel heen, als ut niks is gaak gewoon volgende keer niet
laatste aanpassing
en anders ga je toch gewoon naar huis!!!!!!!!!!

Kut geluid, kut sfeer, kut warmte, kut decoratie.
Het komt bij mij over als een lekker goedkoop feest voor onze Bass D en King Mattew. Alles is kaal, ja er zijn gave lichten maar daar is ook alles mee gezegd. Het geluid is klote want als je achterin staat kun je heel normaal met elkaar praten zonder te schreeuwen enzo. Die hitte is daar enorm en als ze niet zouden luchten dan zou iedereen volgens mij flauwvallen van de hitte. De sfeer is daar ook kut omdat je aan de ene kant van de zaal een klap voor je bek krijgt als je Holland roept en aan de andere kant van de zaal krijg je een klap voor je bek als je geen Holland roept (mis un beetje overdreven maar je begrijpt wat ik bedoel). De security vind ik nog wel gaan, kon er de laatste keer aardig mee ouwhoeren dus. Maar het wachten is alleen zo kut als je buiten in de rij staat om eindelijk naar andrehalf uur naar binnen te mogen (en dat lijkt wel een hele dag te duren als je moet pissen).
Het wordt tijd dat Masters weer is trug gaat naar de hemkade, waar het hoort. Daar was het veel beter. Alles, de sfeer het geluid enzow. Ik ga er ook niet meer heen. Ga dit jaar maar is ff kijken bij Project Hardcore.

Artiest Da Brenzi
Ik heb er weer zin aan! Al da gezever, RAGGUH MEE DIE HAP! :p

ik vind het ook 1 van de mindere lokaties.... maar omdat Hellfish & Producer komen, maakt me dat geen flikker uit!!!

kut geluid de deuren open voor te luchten

Mensen die allemaal wat te zeiken hebben....

Bèèèèèèhhhh.... Ga er dan gewoon niet heen! Des te meer bier voor mij :)
gemiddelde leeftijd is daar 15 jaar en kan overduidelijk niet met drugs omgaan :S

het is er veelste warm

geluid is kut (die bass moet je niet horen maar voelen!!!!!!!)

maar 1 zaal (ik geef persoonlijk de voorkeur aan een beetje rond kunnen lopen van zaal naar zaal)

irritant dat die deuren steeds open gaan, (alhoewel je op t moment zelf heel erg blij zal zijn met de frisse lucht die binnen komt)

als je in de verkeerde rij staat bij de ingang, sta je zo een paar uur te wachten :S

ach als je er nog nooit ben geweest, is het wel een keertje leuk, maar voor mij geen masters in eindhoven meer
laatste aanpassing

gemiddelde leeftijd is daar 15 jaar

Lieve schat, mag ik dan ook vragen hoe oud jij was toen je naar je eerste feest ging?? Zal me niet verbazen dat je ook 15 was, zoals de meeste!!

En als je je ergert aan dat klein grut, dan moet je vooral naar nog meer commerciele feesten gaan :/
voel je je aangesproken ofzow?

ik vermaak me niet met 15-jarige jij wel?

dat soort figuurtjes die zwaar uit hun bol op die feesies rondlopen, het stoer vinden om 15 p-tjes in een paar uur weg te tikken en vervolgens weer de scene op zn kop zetten omdat ze het niet overleven (kijk maar naar dat mokkeltje in limburg)

nee sorry daar pas ik voor, en op masters stikt het van die kinderen!!

en masters is op en top commercieel, en dat soort feesten ontwijk is dus, dus waar heb je t over :/
gemiddelde leeftijd is daar 15 jaar en kan overduidelijk niet met drugs omgaan

en oudere zijn allemaal zo heilig en liggen nooit passed out van de drugz op de grond te shaken!:S

maargoed er heerst wel een beetje een sfeer van "hoe meer drugs hoe stoerder" onder de jeugd, beetje jammer en riskant!

maargoed ontopic : kut ofniet, met zo'n line up ben ik er 100% bij!:kwijl: :bounce:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hardercore
Artiest Biohazard
Minimale leeftijd zou 17 zijn :s... Anyway het geluid zou ook beter zijn.... Gewoon gaan als je van hardcore houdt zo niet ga je maar naar thiesto ofzo
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Geen m o h
Ik ben er niet bij:

Vorige Maart editie: Veelste warm, eerste keer luchten d8 ik, wat een k*t zooi, laatste keren luchten was ik juist blij, zo warm was het!

bovendien vond ik de sfeer tegen vallen toen!

Ik ga lekker naar Teq (weet het techno zuigt voor julie): Goed geluid+goeie sfeer
Werkzaam bij Static Movement
Artiest Omattic
Mensen moeten niet zo zeiken over het beursgebouw!Het is er gezellig, oke wel warm,maar de sfeer is er goed.
ennuh, lekker stampen!!!!
Artiest Mani
Beursgebouw is misschien geen top lokatie voor een feest maar al dat geklaag hier vind ik ook een beetje overdreven...Ik ben twee keer op Masters geweest in het Beursgebouw en het waren voor mijn gevoel prima feesten..

idd mee eens. Ik ga dit jaar ook gewoon weer.

En als al die zeikerds nou eens wegbleven. maar keer na keer komen die met de grootste bek weer en gaan dan achteraf weer zeiken over geluid enzo :frusty:

je weet dat het geen hmh quality geluid is dus ga achteraf ook nie lopen zeiken dan :@
Idd tjsa helaas..:yes:
je meot er wat voor over hebben..
laatste aanpassing

Ik ga hier toch geen discussie over maken... ik was zelf ook 15 toen ik naar me eerste party ging, dus ga ik daar nu ook niet over zeiken!

En idd, er zijn genoeg oudere die ook niet met drugs om kunnen gaan!

IK GA TOCH NIET NAAR EEN FEEST OM ME AAN ANDERE TE ERGEREN!!!

dan ken ik me geld net zo goed weggooien
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
ik vind het niet een top locatie ofzo, tis veel te groot, en het geluid is bagger omdat de locatie te groot is

Ik ga r alleen heen vanwege dat hellfish moet draaie, maar ik heb ook zeker wel kutfeesten meegemaakt daar in eindhoven , 5oktober 1996 was wel de mooiste

Owjah en HELLFISH is NIET COMMERCIEEL maar lekker onder de grond

Jah Hoor wat een zever allemaal! :s

Ik gaa omdat er weer Hardcore is dicht in de buurt! En die kans laat ik niet voorbij gaan!!!
Ik maak het wel vet!

Tical MOH is niet kut jij bent kut.. WP WANKER (zie plaatje van meneer)

fuckin nerd

ketser kimmie:

voel je je aangesproken ofzow?

ik vermaak me niet met 15-jarige jij wel?

dat soort figuurtjes die zwaar uit hun bol op die feesies rondlopen, het stoer vinden om 15 p-tjes in een paar uur weg te tikken en vervolgens weer de scene op zn kop zetten omdat ze het niet overleven (kijk maar naar dat mokkeltje in limburg)

nee sorry daar pas ik voor, en op masters stikt het van die kinderen!!

en masters is op en top commercieel, en dat soort feesten ontwijk is dus, dus waar heb je t over .

----------------------------------------------

je ontwijkt deze feesten? je feestarchief zegt iets anders :S

Scheit aan van wat er allemaal gezegd wordt, we gaan zeker Hakkuh in E'hoven (vette line-up)!

Ik heb mn kaartje al binnen voor MOH!
Lekker dichtbij en de line-up is zkers relax!!
wordt weer :bounce:

Hebn me in Eindhoven ook wel goed vermaakt was alleen wel vet warm daar en de locatie tjaaa het kan beter dat is een ding wat zeker is

ik ga er nog steeds alleen heen omdat hellfish en producer komen....

:D
Tical MOH is niet kut jij bent kut.. WP WANKER (zie plaatje van meneer)

fuckin nerd

Foszy je hebt me in een pb ook al afgezeikt en daar heb ik je al een keer uitgelegd dat ik geen "wp wanker" ben.. ik zag niet eens iets van WP in mn vorige plaatje maarja ik hou me er ook niet zo mee bezig, dus ga nu maar weer iemand anders zoeken om op te kankeren a.u.b

Ik ga voor het eerst naar Eindhoven dus ik zal het wel zien, als het klote is ga ik de volgende keer niet meer. Maar in PBH was het een superfeessie dus moet er dit keer ook heen!!
:kwijl:

Je bent gewaarschuwd

ik ga dr nie weer heen!!! bagger locatie!! vet kut geluid!
beursgebouw is gewoon kt het geluid en elkekeer die deur open. ze moeten betergeluid ophangen en betere airco zodat niet steeds die deur open hoeft

Ik ben 3 keer naar moh in het beursgebouw geweest en vond het alle 3 de keren wel goed, alleen jammer van het geluid. Maar in juni was het geluid al iets beter dus hopen dat het deze keer weer beter is. Iik ga in ieder geval wel want aan de line-up zal het nie liggen en het is ook nog eens een keer dichtbij :)

ik wacht wel totdat het een keer supervet is in eindhoven. tot die tijd ga ik niet meer. ze moeten echt gaan kijken naar een andere locatie