| Betreft: | evenement: B.T.S.B.O.M.T., vrijdag 6 februari 2004 om 22:00 |
Tobyyyyyy, malligheid...
Da wordt zeker weer een mallig feestje, ben zeker van de partij. Zal 's kijken of ik Boom ook nog mee krijg, die's meestal wel in voor een dergelijk feestje.
Een piepklein minpuntje alleen dat jij en je kornuiten ook van die nieuwe shite op die draaitafels gaan leggen. Als je kijkt naar de naam van 't feestje zou er logischerwijs toch echt alleen maar 't oudere stampwerk gedraaid moeten worden...
Als je nou ff aan Dano vraagt of 'tie dan ook maar gelijk ff z'n technoplaatjes (oa. die "Rising High" of hoe heet dat ding...) mee wil nemen, ben ik weer helemaal blij. Of is dat dan weer een beetje teveel gevraagd? 
Da wordt zeker weer een mallig feestje, ben zeker van de partij. Zal 's kijken of ik Boom ook nog mee krijg, die's meestal wel in voor een dergelijk feestje.
ok ok... maar we doen het dan in omgekeerde volgorde, eerst Oldschool, das logisch, dan het nieuwe spul, en dan de klappers op ravegebied Dano en Chosen Few, dus als je moe maar voldaan naar huis gaat, heb je de ouwe klappers in je hoofd zitten...
en je bedoelt uprising
....ghehe...die is kicke..
ben bang dat dat het niet wordt. Draai um wel s een xtje voor je..op een double T home Party!

en je bedoelt uprising
ben bang dat dat het niet wordt. Draai um wel s een xtje voor je..op een double T home Party!