Partyflock

Forumonderwerp · 646534
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 20 maart 2004 om 21:00

Line up:

Monika Kruse
ViperXXL vs. Sven Wittekind
Miss Djax
Billy Nasty
Jay Denham

Ben zo blij voor me matties!:D:P witte en viper..

Ik ben erbij!!!
laatste aanpassing door een beheerder
Ik kom zekers , al moet ik komen lopen.Er staan alleen maar ragge dj's achter de draaitafel

Dit gaat ECHT vet worden!

neeee....
dit gaat ECHT BRUUT VET worden!! :respect: :respect:
Joepie!:D Kheb er zin an!
:bounce: daar MOET ik heen
laatste aanpassing
Oscar Mulero had ik ook niet erg gevonden, maar het klopt idd niet!

:respect: Ik heb er nu al zooooooo'n zin in! Foei!
Alweer een bikkelend Feest!! Natuurlijk van de party!!!............­..Techno tot op het BOT!!!
laatste aanpassing

Ow ow ow wat een line-up :kwijl: ziet er ckers lekker uit, ik ben van de partij :D

kijk dit is een line up waarvan ik zeg minstens elke maand een lekker rauwe harde doorpompende TECHNO:D dit is een zker gaan feesie:yes:
ja dit word me eerste technofeest:D

betr dan dat kankereind naar Eindhoven voor MOH
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Woei. Mulero :P

Nu alleen nog de vraag: wie er afsluit :devil:
djax of xxl/wittekind

:kwijl: Heb er nu al zin in :)
ga ik sabine ook weer eens zien :)
ik hoop eigenlijk weer op 2 van zulke per jaar :yes:
Ben ik de enige die deze lijnup echt helemaal niet boeiend vind?
laatste aanpassing

het blijkt.. :-d

Whoooooa word zeker lekker feestje, met het geluid van de Heiniken music hal erbij.. :-d

present :)
T-Tom : Het is toch overduidelijk dat Viper & Wittekind afsluiten i.p.v Djaxx lijkt me ?:)
Oh My God

het lijkt me nog beter als er helemaal niet wordt afgesloten:D gewoon doorpompen met die handel:bounce:

Verstand van de line-up heb ik niet;P

Maar vond het vorig jaar wel leuk:D
Beter dat het er weer een x is...
Da Phool 12 december 2003 11:34
Ben ik de enige die deze lijnup echt helemaal niet boeiend vind?laatste aanpassing: 12 december 2003 11:36

Dat is een kwestie van smaak. Uit jouw posts blijkt dat je deze stijl van techno niks vindt, dus is het ook logisch dat je deze line-up niet echt boeiend vindt.

Deze samenstelling op zo'n grote schaal, is volgens mij nog nooit vertoond hier in Nederland. Wat dat betreft doet Q-dance er slim aan om als eerste grote dance organisatie te beginnen met dit soort feesten. Dit komt alleen maar ten goede voor bijv. een Awakenings, dat nu meer kan richten op de pure techno :) Aangezien dat de vraag naar "hard" nu ingevuld wordt door een andere grote organisatie...
laatste aanpassing
Klopt je hebt voor een deel volkomen gelijk.
Maar het bewijst weer dat ze misschien slim zijn maar niet innovatief.
Je kan best wat dj's op een feest zetten die harder draaien.Maar kies dan eens voor wat andere namen.
Kruse en Nasty draaien alleen maar bekende platen.
Djax hoe vaak heeft zij nu op Teqnology gestaan(afgezien de kwaliteiten die ze heeft).
Denham & Wittekind is ook beide alleen maar keihard(okee klopt dat is niet mijn muziek,dat is mijn probleem).
Gayle San & Viper xxl ken ik niet echt heel goed.
Burkat is nog wel het interessantst.
Present!!!
Ik wil ook naar teqnology ... nu nog iemand vinden die met me mee wil ;)
Wordt moeilijk, aangezien Moh op dezelfde datum is :c
ViperXXL is het voorbeeld van DJ Rush zegt genoeg hoe er gedraaid gaat worden

2 LKmasters:

Viper XXL een voorbeeld van Rush?!?!? moehahah d8 ut niet.. ik ken Viper en k heb hem al vaak zat zien draaien.. dit is een appel en een ei vergelijken..

No way.. Viper is GEEN Rush
aanwezig
LKmasters>> Ik vind de vergelijking met Rush ook ver te zoeken :/

Da Phool>> De namen Kruse/Nasty zijn inderdaad de meest opmerkelijke namen in deze line-up. Ik had al aangegeven in een vorige post dat ik Kruse erg merkwaardig vond. Voor een eerste grote harde technofeest, vind ik de namen absoluut niet verkeerd. Wittekind, Viper XXL hebben naar mijn weten vrijwel nog nooit hier in Nederland opgetreden.
**het verbaast me wel dat je vrij weinig weet van Gayle San, aangezien dat het geen onbekende naam is;)**

Ik ben meer benieuwd wat voor publiek het aan gaat trekken...

Artiest Campos
Aanwezig! :bounce:
er valt veel te zeggen over de line-up en de keuze die Q-dance maakt..
maar aangezien ze staan voor de hardere stylen in de dansmuziek :p vind ik deze line-up niet vreemd!
ik denk ook dat ze zelf meer gekozen hebben, wat het publiek wil zien, dan dat ze zelf eens lekker rond gekeken hebben en vervolgens wat 'nieuws' neer gezet hebben..
en ook daar kan je over zeveren :)

maar ik vind toch dat ze voor ieder wat wil neer gezet hebben en natuurlijk hebben ze hun lievelingetje Djax erbij gedaan!

de andere vind ik niet eens zo gek bij elkaar staan..
je kan nu een lekkere opbouwende avond verwachten en ik vind dat Kruse niet misstaat in de line-up!

nasty en kruse om in te komen,
gayle san en denham om alles lekker los te gooijen
burkat en djax om voor te bereiden
en ik neem aan dat wittekind en viper xxl afsluiten met billekoek :9

en dat allemaal in hmh
toch leuk om dit rijtje daar eens te horen!

ik ben iig aanwezig
Ik ben meer benieuwd wat voor publiek het aan gaat trekken...

Hardstylerz en mensen die voor het eerst naar een techno feest gaan...
dotje toeristen denk ik ook ja
maar één keer is nie erg

wil gewoon dit rijtje in hmh horen :9
Dit is gewoon te erg!!! Die is echt een van mijn droom lineups.. en al helemaal in de HMH!!! dit word me toch een avondje snoeien met sven wittekind!!! oh jonges jonges dit word echt te gek!

ga je dr heen Den=Techno? hehehe
Ik denk dat ie deze TeQ overslaat ;P
het verbaast me wel dat je vrij weinig weet van Gayle San, aangezien dat het geen onbekende naam is

Ik heb tussen n. en s.lippen ;) weleens wat van r gehoord maar dat is niet zo aangeslagen schijnbaar.Liebing en Remus zijn ook een grote namen,maar ook niet mensen die me ooit echt hebben kunnen boeien.
laatste aanpassing
Eindelijk damn heb ze gemist had allang weer 1 in nov. moeten zijn !!! (Y)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Wittekind en Burkat :D :D

Helemaal top!!!

:respect: MACHTIG FEESTIE :respect:

Ik vind het een schijtfeest met schijtpubliek en de enige die me daar verrast is Jay Denham en Burkat.
Ben ook wel van de partij maar niet eens zozeer omdat ik de line up nou zo goed vind. Is over het algemeen te hard voor mij...
Artiest Boté
kut line-up........

Oscar Mulero en Jay Denham spreken me wel aan moet ik zeggen. Alleen de combi Q-dance en techno trekt me iets minder moet ik zeggen..
Twijfel, twijfel :/