| Betreft: | evenement: Teqnology, zaterdag 20 maart 2004 om 21:00 |
laatste aanpassing
Oscar Mulero had ik ook niet erg gevonden, maar het klopt idd niet!
Ik heb er nu al zooooooo'n zin in! Foei!
hier ga ik mijn verjaardag vieren
Da Phool 12 december 2003 11:34
Ben ik de enige die deze lijnup echt helemaal niet boeiend vind?laatste aanpassing: 12 december 2003 11:36
Ben ik de enige die deze lijnup echt helemaal niet boeiend vind?laatste aanpassing: 12 december 2003 11:36
Dat is een kwestie van smaak. Uit jouw posts blijkt dat je deze stijl van techno niks vindt, dus is het ook logisch dat je deze line-up niet echt boeiend vindt.
Deze samenstelling op zo'n grote schaal, is volgens mij nog nooit vertoond hier in Nederland. Wat dat betreft doet Q-dance er slim aan om als eerste grote dance organisatie te beginnen met dit soort feesten. Dit komt alleen maar ten goede voor bijv. een Awakenings, dat nu meer kan richten op de pure techno
laatste aanpassing
Klopt je hebt voor een deel volkomen gelijk.
Maar het bewijst weer dat ze misschien slim zijn maar niet innovatief.
Je kan best wat dj's op een feest zetten die harder draaien.Maar kies dan eens voor wat andere namen.
Kruse en Nasty draaien alleen maar bekende platen.
Djax hoe vaak heeft zij nu op Teqnology gestaan(afgezien de kwaliteiten die ze heeft).
Denham & Wittekind is ook beide alleen maar keihard(okee klopt dat is niet mijn muziek,dat is mijn probleem).
Gayle San & Viper xxl ken ik niet echt heel goed.
Burkat is nog wel het interessantst.
Maar het bewijst weer dat ze misschien slim zijn maar niet innovatief.
Je kan best wat dj's op een feest zetten die harder draaien.Maar kies dan eens voor wat andere namen.
Kruse en Nasty draaien alleen maar bekende platen.
Djax hoe vaak heeft zij nu op Teqnology gestaan(afgezien de kwaliteiten die ze heeft).
Denham & Wittekind is ook beide alleen maar keihard(okee klopt dat is niet mijn muziek,dat is mijn probleem).
Gayle San & Viper xxl ken ik niet echt heel goed.
Burkat is nog wel het interessantst.
LKmasters>> Ik vind de vergelijking met Rush ook ver te zoeken 
Da Phool>> De namen Kruse/Nasty zijn inderdaad de meest opmerkelijke namen in deze line-up. Ik had al aangegeven in een vorige post dat ik Kruse erg merkwaardig vond. Voor een eerste grote harde technofeest, vind ik de namen absoluut niet verkeerd. Wittekind, Viper XXL hebben naar mijn weten vrijwel nog nooit hier in Nederland opgetreden.
**het verbaast me wel dat je vrij weinig weet van Gayle San, aangezien dat het geen onbekende naam is
**
Ik ben meer benieuwd wat voor publiek het aan gaat trekken...
Da Phool>> De namen Kruse/Nasty zijn inderdaad de meest opmerkelijke namen in deze line-up. Ik had al aangegeven in een vorige post dat ik Kruse erg merkwaardig vond. Voor een eerste grote harde technofeest, vind ik de namen absoluut niet verkeerd. Wittekind, Viper XXL hebben naar mijn weten vrijwel nog nooit hier in Nederland opgetreden.
**het verbaast me wel dat je vrij weinig weet van Gayle San, aangezien dat het geen onbekende naam is
er valt veel te zeggen over de line-up en de keuze die Q-dance maakt..
maar aangezien ze staan voor de hardere stylen in de dansmuziek
vind ik deze line-up niet vreemd!
ik denk ook dat ze zelf meer gekozen hebben, wat het publiek wil zien, dan dat ze zelf eens lekker rond gekeken hebben en vervolgens wat 'nieuws' neer gezet hebben..
en ook daar kan je over zeveren
maar ik vind toch dat ze voor ieder wat wil neer gezet hebben en natuurlijk hebben ze hun lievelingetje Djax erbij gedaan!
de andere vind ik niet eens zo gek bij elkaar staan..
je kan nu een lekkere opbouwende avond verwachten en ik vind dat Kruse niet misstaat in de line-up!
nasty en kruse om in te komen,
gayle san en denham om alles lekker los te gooijen
burkat en djax om voor te bereiden
en ik neem aan dat wittekind en viper xxl afsluiten met billekoek
en dat allemaal in hmh
toch leuk om dit rijtje daar eens te horen!
ik ben iig aanwezig
maar aangezien ze staan voor de hardere stylen in de dansmuziek
ik denk ook dat ze zelf meer gekozen hebben, wat het publiek wil zien, dan dat ze zelf eens lekker rond gekeken hebben en vervolgens wat 'nieuws' neer gezet hebben..
en ook daar kan je over zeveren
maar ik vind toch dat ze voor ieder wat wil neer gezet hebben en natuurlijk hebben ze hun lievelingetje Djax erbij gedaan!
de andere vind ik niet eens zo gek bij elkaar staan..
je kan nu een lekkere opbouwende avond verwachten en ik vind dat Kruse niet misstaat in de line-up!
nasty en kruse om in te komen,
gayle san en denham om alles lekker los te gooijen
burkat en djax om voor te bereiden
en ik neem aan dat wittekind en viper xxl afsluiten met billekoek
en dat allemaal in hmh
toch leuk om dit rijtje daar eens te horen!
ik ben iig aanwezig
Hardstylerz en mensen die voor het eerst naar een techno feest gaan...
Ik denk dat ie deze TeQ overslaat 
het verbaast me wel dat je vrij weinig weet van Gayle San, aangezien dat het geen onbekende naam is
Ik heb tussen n. en s.lippen
laatste aanpassing
kut line-up........

![[PT2]Sentech](/images/user/11976_240982.jpg)

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)