Partyflock

Forumonderwerp · 645086
Ha ha..

Mijn broer studeerd net een paar maanden in Maastricht, en kreeg allemaal rare dingen te horen daar..

Beffen is: Greppel jeppen..
Pijpen is: Stok Slobberen..

Ha ha..

zoiets zeg je toch niet tegen iemand..

hey uhhh... mag ik jou stok even slobberen...?

:p :p :p

Hoe noem jij het...?
(niet zo moeilijk doen)

maw: sjit, ze heeft eigenlijk gelijk maar dat vinnik niet leuk dus zeg ik maar dat ze niet moeilijk moet doen
whahahahaha :lol:

Dan vond hij zn eigen reply misschien ook niet zinnig

tjah, dat zegt dan genoeg denk ik :P
Misschien moeten we de titel van dit topic ff veranderen in: Limburg Rules!!!!!
Nou mij zal je niet horen zeggen dat Limburg Rules, maaruh heb wel respect voor het feit dat jullie altijd zo'n teringeind reizen voor Partys.
Nou mij zal je niet horen zeggen dat Limburg Rules, maaruh heb wel respect voor het feit dat jullie altijd zo'n teringeind reizen voor Partys

Sjah je moet ergens feesten en Limburg heeft ut niet ;)
Sjah je moet ergens feesten en Limburg heeft ut niet

uhhmmm.. denk dat het er maar net aan ligt welke feesten je wilt hebben
feestjes in de platte zoal zijn echt wel kickuh :yes:

en klopt, limburgers hebben er meestal wel niet zo'n problemen mee om stukken te reizen ;)

:respect: @ roGerHB ;)
Over de Platte Zoal kan ik nie oordelen ben er nooit geweest maar geef toe er is niet veel daar ;)
laatste aanpassing

Klootjesvolk. (Y).
Over de Platte Zoal kan ik nie oordelen ben er nooit geweest maar geef toe er is niet veel daar

als je er nog niet bent geweest, en er dus niet over kan oordelen, kan je dus ook niet zeggen dat het niks is daar ;)

u-lerZzZ>> bit more specific please? want als het dus tegen limbo's is, kan je maar beter weg gaan uit eelsjuh ;)
u-lerZzZ>> bit more specific please? want als het dus tegen limbo's is, kan je maar beter weg gaan uit eelsjuh

Ja U-lerZzZ over wie heb je t???? je gaat toch niet je eigen volkje afzeiken he????

valt er wat te likkuh... valt er wat te Beffuh bel dan mij FF!!

OK laat maar!
Ja U-lerZzZ over wie heb je t???? je gaat toch niet je eigen volkje afzeiken he????

tjah, dan is het wel ze eigen volkje niet meer he ;)
mag ie wel weg gaan hoor ;P
Euhhmmm, dit topic ging toch over het verwoorden van iets.............toc­h?
laatste aanpassing

Ik grijp iedere gelegenheid aan om te zeiken. Ik ben toch niet voor niets een Limburger. :D.
grashappen in die zure sloot!