Partyflock

Forumonderwerp · 645079
wie heeft dat ook wel eens, da t je GVD aan alles n hekel hebt, helemaal zonder rede. en echt dat boosheids gevoel hebt.
Ik heb zo mijn dagen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
wie niet ? :x

ja ik heb daar ook regelmatig last van, nu eigenlijk niet meer zo vaak, eigenlijk bijna nooit:)
wel toen ik nog een junk was
misschien dat het bij jou sdaar ook mee te maken heeft?
ik heb der ook last van
maar ben geen junky

Vaak zijn mijn woedes opgekropte emoties die ik dan niet echt kan uiten :S
Ja dat heb ik welles. Of dat ik ineens ga janken als er iets niet naar mn zin gaat, en dan hoeft het maar een heel klein dingetje te zijn. Vaak heb ik dat soort dingen als ik gestressed ben :/
andere benaming: verliefd zijn, als het niet meezit :/

Dat gevoel heb ik dus altijd! :[
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
ja haha mooi is da, ik heb da ook zo vaak, ben ik gewoon heel de dag opgefokt, niets is goed, en gewoon nie weten waarom, en mensen je maar raar aankijken hehe
ja ik ken het :(
ik ken het ook wel...ik zit er al een tijd aan te denken om een boksbal te kopen. Dan kan ik elke keer als ik me kut of geirriteerd voel flink uitleven
ik ken het ook wel...ik zit er al een tijd aan te denken om een boksbal te kopen. Dan kan ik elke keer als ik me kut of geirriteerd voel flink uitleven

Daar denk ik al 10 jaar lang aan, maar nooit de mogelijkheid gehad zo'n boksbal ergens op te kunnen hangen. Als ik mn eigen huisje heb, komt er zeker één :yes: Soms kan ik me gewoon flink irriteren dat ik gewoon ff alles eruit moet gooien. Heb soms ook dat ik uit t niets verdrietig word, ook apart he :s Ach, iemand moet apart zijn :d Eén voordeel: heb ook vaak momenten dat ik zomaar blij ben en dat is echt leuk :d

Het wil wel eens voorkomen ja :yes:
wie heeft dat ook wel eens, da t je GVD aan alles n hekel hebt, helemaal zonder rede. en echt dat boosheids gevoel hebt.

ik zelf niet maar ken wel mensen die om niets/kleinigheidje "boos" kennen worden... vrij irri hoor !!

Goh, daar heb ik nou nooit last van!!!!O:)

ik ben ook boos,maar daar heb ik dan wel een hele goeie reden voor!

Heb ik ook wel eens zonder reden, en iedereen maar zeuren waarom ik nou boos ben..:[
Word ik nóg bozer maar dan heb ik wél een reden :D

vaak genoeg..
ik had het zaterdagmiddag nog terwijl ik sàvonds na MOH VS HELLRAISER ging ik was zo pissed en wrom weeknie ik had echwel zin in het feest :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
jaa die dagen heb ik ook...sja wie niet?