Partyflock

Forumonderwerp · 645002

Mensen,
wat een verschrikkelijke verlaging van 'the harder styles' (van Q-dance)
Naast het feit dat het een PUIK fet feest was was het enige minpunt in mijn ogen:

WAT HADDEN BAS & RAM ER TE ZOEKEN???

Ik vond hun set zoooo slecht.... maar niemand ging ook los!!!

Benieuwd naar jullie mening over de aanwezigheid van Bas & Ram op Qlimax te Gelredome

jazekrrr doe mij ook maar the prophet solo 10 uur!!

25 % of the dreemteam!!

modello vindt ik gewoon kut!
thuislaten die gozer!
Typisch weer iemand die er niks van snapt en het dus ook niet goed begrepen heeft :s

Het was de bedoeling dat er een brede line up zou komen om zo de hardere styles aan bod te laten komen. Dus beginnen met Hardtrance, dan naar Hardstyle en afsluiten met Hardcore.

Ik vond hun set zoooo slecht.... maar niemand ging ook los!!!

Het eerste is je eigen mening...Maar waar stond je toen? Op de omloop? :s Vooraan was het echt lekker en ik heb geloof ik alles en iedereen wel zien dansen daar dus dit is echt bullshit :s

Vond zelf dat Bas & Ram lekker opbouwend draaiden met lekkere Hardtrance plaatjes :D
laatste aanpassing

Het is waarschijnlijk een kwestie van smaak... maar ik vind dat Q-Dance het gewoon bij de hardstyle had moeten laten. Ik vind het zonde dat dit unieke hardstyle-feest een mutatie heeft moeten ondergaan om ook datsoort stylen aan bod te laten komen. Laten ze Bas & Ram alstjeblieft lekker op trancefeesten draaien, of bij Dance Valley of wat, maar zo langzamerhand gaat ook Qlimax een soort Shockers-gehalte krijgen. Ik vind het gewoon zonde... al vind ik het ook zonde dat tegenwoordig iedere simpele lul met van die nep-nagemaakte kut-kinderachtige cheap hardstyle-melodietjes komt... De ouwe tijd van hardstyle was tóch beter.
Al neemt dit niet weg dat Qlimax een top-feest was, maar ik die uitbreiding in stylen toch zonde vind. Want nu is Qlubtempo weg, en als Qlimax zich nu ook verandert, is het enige échte hardstyle-feest wat er nog is: X-qlusive
Op vrijwel iedere Qlimax is nog geopend met Hardtrance, als het al niet op allemaal geweest is.
Ik kan me zelfs nog een Live optreden van Captain Tinrib herinneren.
Heeft ook helemaal niets met Hardstyle te maken, dus het is bullshit om te zeggen dat Qlimax altijd alleen maar op Hardstyle gedraaid heeft.
Je kunt toch zoiezo niet verwachten dat ze met met iemand als Technoboy gaan openen ? :vaag:
Ik heb lekker staan genieten van Bas & Ram tijdens m'n eerste paar biertjes. Grote klasse ! (y)
Ik vind het zonde dat dit unieke hardstyle-feest een mutatie heeft moeten ondergaan om ook datsoort stylen aan bod te laten komen.

HE-LE-MAAl mee eens!!! :) Het ene concept na het andere wordt verneukt! Ok Hardtrance als opwarmer op een Hardstyle feest moet kunnen, maar kijk naar Shockers (Hardstyle op de main :s:vaag:) Trance Energy (HardSTYLE ipv HardTRANCE :S) etc...

HE-LE-MAAl mee eens!!! Het ene concept na het andere wordt verneukt! Ok Hardtrance als opwarmer op een Hardstyle feest moet kunnen, maar kijk naar Shockers (Hardstyle op de main :vaag Trance Energy (HardSTYLE ipv HardTRANCE ) etc...

helemaal mee eens!
als ze nou eens niet alle concepten verneuken dan heeft iedere zijn eigen feestjes!

die hardtrance mietjes

Drol daar is het allemaal mee begonnen je bent zeker een stoere hardstyler.

Alle Q-dance hardstyle feesten zijn nog altijd begonnen met hardtrance dus al die lui hier moeten niet zo huilen.
En ze draaiden nog vrij hard zelfs, sound of the beast enzo, das ook hardstyle.
Ik bedoel pak de vorige qlimaxxen allemaal, ik herinner me een cosmic gate die opende en bij elke ander qlimax werd er hardtrance gedraaid, dat diegene met die simpele reacties hier blijkbaar die feesten niet meegemaakt hebben zegt al genoeg, meelopers.

en het is zo dat er wat hardstyle op TE staat wat verdomde jammer is maar gelukkig zijn er ook nog hardtrance djs geboekt voor de hardstage zaal daar!

maar zo langzamerhand gaat ook Qlimax een soort Shockers-gehalte krijgen. Ik vind het gewoon zonde...

is toch juist een vooruitgang??
Ik heb liever een Shockers gehalte dan TMF gehalte :/

daarmee bedoel ik dat het de verkeerde kant op gaat.

THE NUMBER ONE HARDSTYLE EVENT is nu al 'REPRESENTING THE HADER STYLES IN DANCE MUSIC'.

En als het TMF-gehalte wordt, dan trek ik me dansschoenen voor eeuwig uit (wat qlimax betreft)
hardtrance mietjes geboekt worden kan ik ook niks aan doen (kai tracid vooral)

tsss nou mensen die er zoveel verstand van hebben als jij kunnen dus maar beter helemaal nix zeggen.. wat een zielige opmerking zeg...Die hardtrance mietjes hebben er wel voor gezorgt dat jij nu je stoere hardstyle kan luisteren.. En die sets van die hardstyle mietjes zitten vaak een stuk beter in elkaar dan jou favoriete djs..

voor de liefhebbers morgen Bas & Ram op Q-dance radio on ID&T :D
laatste aanpassing

Zie ook mijnontevredenheid over deze twee heren op:

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/18785/_SHOW/reports.html#reports

hep ik ook nog de nodige tijd aan deze heren gewijdt (zonde)
Ik vind Bas & Ram zelf wel lekker draaien. Denk dat het probleem niet zozeer bij hun ligt, maar bij het overgrote deel van Qlimax dat alleen maar wil beuQen op eentonige hardstyle... Ik vind het juist wel een slimme zet van Q-dance om Qlimax wat breder te maken... doen ze dat niet, dan is het feest over een jaar of twee ten dode opgeschreven, want tegen die tijd is iedereen het wel zo'n beetje zat denk ik...