lege flesjes op de grond!!! (vooral met de dop er op) 
dan liever bekers..
dan liever bekers..
Mensen die met een verkeerde instelling naar een feest gaan 
Mensen die narrow-minded zijn en zich alleen kunnen vermaken op hun eigen stijltje (alsof je zonder die muziek je niet kunt vermaken op een feest
)
Agressieve figuren die alleen maar dapper komen doen en een - voor hun IQ hebben.
Mensen die geen "sorry" kunne zeggen als ze je bijna omver lopen
Te veel om op te noemen
Mensen die narrow-minded zijn en zich alleen kunnen vermaken op hun eigen stijltje (alsof je zonder die muziek je niet kunt vermaken op een feest
Agressieve figuren die alleen maar dapper komen doen en een - voor hun IQ hebben.
Mensen die geen "sorry" kunne zeggen als ze je bijna omver lopen
Te veel om op te noemen
Het meest foute vind ik toch wel sommige nichten die der echt alles aan doen om er zow lelijk mogelijk uit te zien, dus vooral die pluche beenwarmers en dito armdingen.
Verder heb ik een gigantische hekel aan mensen die sjaggie voor zich uitkijken en net doen of ze alles al meegemaakt hebben ( ik denk hierbij vooral aan zogenaamde "gabbers" op N1 )en omdat ze zich niet vermaken maar beetje mensen gaan uitdagen. Wat mij betreft mogen die gelijk bij het grof vuil gezet worden.
Boeren, tjah wat valt onder boeren, woon zelf ook in een klein gehucht maar ik classificeer me niet als boer. Ik neem aan dat jullie mensen met houthakkers shirt noemen en een flinke gouden jallie boven het shirtje?? Dit gepaard met 10 liter bier voor hun knars en een (gejatte) kruk?? Daar heb ik dan ook een hekel aan
Verder heb ik een gigantische hekel aan mensen die sjaggie voor zich uitkijken en net doen of ze alles al meegemaakt hebben ( ik denk hierbij vooral aan zogenaamde "gabbers" op N1 )en omdat ze zich niet vermaken maar beetje mensen gaan uitdagen. Wat mij betreft mogen die gelijk bij het grof vuil gezet worden.
Boeren, tjah wat valt onder boeren, woon zelf ook in een klein gehucht maar ik classificeer me niet als boer. Ik neem aan dat jullie mensen met houthakkers shirt noemen en een flinke gouden jallie boven het shirtje?? Dit gepaard met 10 liter bier voor hun knars en een (gejatte) kruk?? Daar heb ik dan ook een hekel aan
wazi's
rellen
bepaalde drank op s'morgens
oh ja en dat de muziek zacht staat
rellen
bepaalde drank op s'morgens
oh ja en dat de muziek zacht staat
Als je diarree hebt en als je op een smerige plee zit (die dan ook nog 0.30 euro kostte) te schijten en er dan pas achterkomt dat het papier op is. En dan als je naar beneden kijkt, dat je de schaduw van de rij naast je deur ziet..heel naar!
Dure bonnen/muntjes is ook heel kut, vooral als je ook nog veel geld bij hebt...dan gaat het geheid op! Heel klote als je de volgende dag in je portomonnee kijkt!
Dure bonnen/muntjes is ook heel kut, vooral als je ook nog veel geld bij hebt...dan gaat het geheid op! Heel klote als je de volgende dag in je portomonnee kijkt!
- fluitjes
- te druk
- mensen die stilstaan
- als de halve zaal rondloopt
- gasten zonder shirt aan ( en dan tegen je aan lopen
)
- slecht geluid
- ranzig bier (bv Maez
)
- flesjes met dop op de grond
enz enz
Maarja als je je daar allemaal druk om gaat maken heb je een kut avond... dus.. gewoon lekker los gaan
- te druk
- mensen die stilstaan
- als de halve zaal rondloopt
- gasten zonder shirt aan ( en dan tegen je aan lopen
- slecht geluid
- ranzig bier (bv Maez
- flesjes met dop op de grond
enz enz
Maarja als je je daar allemaal druk om gaat maken heb je een kut avond... dus.. gewoon lekker los gaan
laatste aanpassing
ehmmm..dronken gasten die je kont aaien als je langsloopt
....pfffttt..mannen!
- Slecht geluid
- Druk
- Vieze wc's
- lange rijen voor de bar
- lange rijen voor de gaderobe
- Slechte ventilatie
- sacherijnige mensen
- fluitjes
- onbeleefde mensen
- Teveel licht in de zaal
- Te weinig variatie in de sets
- Het op zijn van de drank voor het einde van de avond
- slechte verbinding naar huis
tis ook moeilijk om echt een goed feest te organiseren.
- Druk
- Vieze wc's
- lange rijen voor de bar
- lange rijen voor de gaderobe
- Slechte ventilatie
- sacherijnige mensen
- fluitjes
- onbeleefde mensen
- Teveel licht in de zaal
- Te weinig variatie in de sets
- Het op zijn van de drank voor het einde van de avond
- slechte verbinding naar huis