Partyflock

Forumonderwerp · 644842
wat is er volgens jullie echt fout op een feest?

Lege flesjes en bekers op de grond :S

mensen die alleen maar komen om de sfeer te verpesten en alle anderen daardoor een slechte naam geven
:respect:

We are the true legends
We come out at night
We are the survivors
For HARDCORE we will fight
No mather what color
No mather what Race
We only want the real HARDCORE PEOPLE in the Place
lege flesjes op de grond!!! (vooral met de dop er op) :S

dan liever bekers.. :yes:
Ja net als bij MoH eindhoven daar lag het beneden aan de trap vol met die troep :S

Mensen die met een verkeerde instelling naar een feest gaan :[
Mensen die narrow-minded zijn en zich alleen kunnen vermaken op hun eigen stijltje (alsof je zonder die muziek je niet kunt vermaken op een feest :vaag: )
Agressieve figuren die alleen maar dapper komen doen en een - voor hun IQ hebben.
Mensen die geen "sorry" kunne zeggen als ze je bijna omver lopen :[

Te veel om op te noemen :@

Slecht geluid...

-Mensen die me bier omstoten :@
-Te duur bier :@
-Wachtrijen als ik bier wil gaan halen :@
-Waterig bier :@
-En mensen die bij iedereen ghb in het drinken gieten behalve bij mij:@ ;)
Mensen die veel te veel bier bestellen en het vervolgens over andere party peeps heen laten flikkeren.. en je dan ook nog dom aankijken van wat is er?!?! Drink dan water ofzo ;-).
laatste aanpassing
O ja.. niet te vergeten.. boeren met een fluitje.. eruit kickuhhh die zooi!
laatste aanpassing
Ruzie zoeken echt helemaal fout!!!!!!:@
lompe boeren :S:S:S

feest verziekers
Vechten om een Voetbalclub
Als de stroom uitvalt of de hele takke zooi ermee stopt. (zoals bij Decibel Outdoor).... das pas goed FOUT!
wat dacht je van extreme hitte
op blaze in deventer was echt te erg, ga je kapot
Het meest foute vind ik toch wel sommige nichten die der echt alles aan doen om er zow lelijk mogelijk uit te zien, dus vooral die pluche beenwarmers en dito armdingen.
Verder heb ik een gigantische hekel aan mensen die sjaggie voor zich uitkijken en net doen of ze alles al meegemaakt hebben ( ik denk hierbij vooral aan zogenaamde "gabbers" op N1 )en omdat ze zich niet vermaken maar beetje mensen gaan uitdagen. Wat mij betreft mogen die gelijk bij het grof vuil gezet worden.
Boeren, tjah wat valt onder boeren, woon zelf ook in een klein gehucht maar ik classificeer me niet als boer. Ik neem aan dat jullie mensen met houthakkers shirt noemen en een flinke gouden jallie boven het shirtje?? Dit gepaard met 10 liter bier voor hun knars en een (gejatte) kruk?? Daar heb ik dan ook een hekel aan ;)
ruzie zoeken en geen respect hebben, das pas fout!!!

als de drank op is voordat ik naar huis wil gaan
Mensen die niet normaal langs kunnen lopen. Mensen die te 'ver' zijn of denken dat ze breed genoeg zijn om tegen je aan te lopen.
Daar word ik nou agressief van en dat is FOUT!! :(
Dansen alsof je naar de nieuwe plaat luistert van Frans Bauer.....

heb je even voor mij ;p
Een bonnetjesverkoper opzadelen met 60 hongerige mensen en hem een tekort aan wisselgeld geven...DAT is fout :@
laatste aanpassing
alles wat ik naar binnen tik op zo`n feest :D
Met je rechterhand omhoog van de ene naar de andere kant staan te springen.

Oftewel SIEGHEIL !!!!!!!!!!!
Stilstaan.

HOLLAND, HOLLAND
zo fout!...........
wazi's
rellen
bepaalde drank op s'morgens
oh ja en dat de muziek zacht staat

hahaha echt geweldige antwoorden en ik sluit me dr bij aan want ik kan niets nieuws meer bedenken, er is gewoon teveel.. :P
Tu-tu-tu-du-du-du-du-du....!

ARGH!!

stelletje kanslozen..! Al die nep hardstyle gasten vinden het schitterend :bah: Op Decibel, op Qlimax, op Impulz, TYFT OP! Als je dan stoer wilt doen, ga dan hardcore luisteren en leer hakken ipv dat mieterige stampen :devil:

Zo :D
laatste aanpassing

ik hou niet van wachten en heb geen geduld dus dat vind ik te erg: lang wachten :[
- Holland en HeeHoo roepen
- Agressieve lui en ruziezoekers
- Als het te druk is
- Te zachte muziek

wat echt bagger is dat je denkt, " mooiiiiiiii vet feest ga ik heen" , gaat het niet door :@

Als er een gozer, die je net hebt leren kennen, constant om je heen blijft hangen en niet begrijpt dat ie moet opzouten!!!! :dood: :bah: :dood:
laatste aanpassing
halverwege het feest in slaapvallen langs de kant van de zaal:gaap:
** Kleine kutkinderen **
** Kotsende mensen die in de weg lopen **
** Veels te warme ruimtes **

Zo zijn er nog 1001 dingen die niet kunnen.
Oplossing: ????????

Als je diarree hebt en als je op een smerige plee zit (die dan ook nog 0.30 euro kostte) te schijten en er dan pas achterkomt dat het papier op is. En dan als je naar beneden kijkt, dat je de schaduw van de rij naast je deur ziet..heel naar!

Dure bonnen/muntjes is ook heel kut, vooral als je ook nog veel geld bij hebt...dan gaat het geheid op! Heel klote als je de volgende dag in je portomonnee kijkt!
mensen die menen dat ze een gouden lul hebben, maar eigenlijk geen kont verstand van muziek en daarom maar ff 2 pioniers uit gaan ligge fluiten...PROMO EN PRODUCER...want jah MOH-shit is toch beter (menen ze)

FOUT!!!!!!

DJ Ogre (y)(y)
dankje Baccionne, ik was niet van plan om de hele discussie tussen 'MOH en andere hardcore' weer op gang te helpen...maar ik vind dat er soms erg weinig respect wordt getoond voor hetgeen die mannen/vrouwen op het podium aan het doen zijn...

Agressieve lui
Jongens met bierbuik in blote barst
Vrouwen in tijgerslip
Beukende mensen
- fluitjes
- te druk
- mensen die stilstaan
- als de halve zaal rondloopt
- gasten zonder shirt aan ( en dan tegen je aan lopen :kots: )
- slecht geluid
- ranzig bier (bv Maez :kots: )
- flesjes met dop op de grond

enz enz

Maarja als je je daar allemaal druk om gaat maken heb je een kut avond... dus.. gewoon lekker los gaan
laatste aanpassing
ehmmm..dronken gasten die je kont aaien als je langsloopt:s....pfff­ttt..mannen!:P
en nuchtere mannen die door zatte meiden over hun kont worden geaaid??? :D:D:D of kan dat niet :P
zatte mannen die door nuchtere mannen op hun kont worden getikt..... das fout!!

- dronken mannen die vervelend zijn
- agressie
- slecht geluid
- vieze wc's terwijl je er toch €0,50 voor betaald

als je f out gaat waahahaha
- mensen die alleen maar komen om te rellen
- slecht geluid
- ranzig bier

en idd: fluitjes, chago mensen, holland geschreeuw (was leuk op ML paar jaar geleden toen Nederland net had gewonnen ja..)

- Slecht geluid
- Druk
- Vieze wc's
- lange rijen voor de bar
- lange rijen voor de gaderobe
- Slechte ventilatie
- sacherijnige mensen
- fluitjes
- onbeleefde mensen
- Teveel licht in de zaal
- Te weinig variatie in de sets
- Het op zijn van de drank voor het einde van de avond
- slechte verbinding naar huis

:) tis ook moeilijk om echt een goed feest te organiseren.