Partyflock

Forumonderwerp · 644527

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Lijkt me duidelijk. Kakkerlakken en boeren blijven maar topics maken over Ajax, stiekem hebben ze toch ongelofelijk veel bewondering voor die club uit Amsterdam, maar ja...wie niet
beste goal van van der vaart , dat feyenoord is gewoon helemaal weg gevoetbald de laatste tijd :P,
groeten joey !!!!!!!!
Die foto blijft geweldig:D
Wat een teringwerk zaterdag!!
Heb idd eens op die site zitten kijken (www.tifosivak410.nl­) en die gasten hebben er echt hele weekenden in gestopt!!!

:respect:
Hoef je mij niet te vertellen...
Ben een van die gasten:yes:

nou echt goed werk van 410! :respect:
kan niet w8en tot pisvee thuis, natuurlijk geen klassieker maar wel leuk om weer eens los te gaan.

En ook ik, wellicht tevens één der psychisch gestoorden, kies voor AJAX. Niet omdat ik het zo leuk vind om te zeggen hoe goed en geweldig ze zijn, maar omdat ze ook gewoon daadwerkelijk bovenaan de lijst staan. Een onbereikbare prestatie voor een ploeg die niet gekwalificeerd is voor zulk prachtige acties als bijv. vd Vaart's eerste goal tegen Feyenoord. We spreken hier dus niet over gekwijl en ego's maar louter over cijfers en keiharde beelden en prestaties. Dat mensen die hun hartje verloren hebben bij een andere ploeg zich direct geroepen voelen om ajax de grond in te boren en alle aanhangers te bestempelen als o.a. egocentrisch is best wel laag.. en ja, ook IK kom uit limburg ;-)

ja kijk das logisch
@-X- Plicit,
Dat iemand voor een andere club is moet je gewoon respecteren vindt ik.
Maar om nou als een studio sport supporter hier te gaan roepen van ja die of die is de beste,
Tuurlijk je vindt je eigen club de beste anders kies je er niet voor.
Maar om nou te roepen van Domme kk boeren stink kakkerlakken.
Dat gaat wel weer een beetje te ver vindt je niet?
Als de meeste hun spelers alleen maar van Tv kennen.
Ja dan ben je een echte supporter

Maar volgend jaar dan als het mee zit sta je opeens wel met zo kk boer of zo kakkerlak te feesten omdat Oranje weer een paar punten op het Ek pakt!

Maar Btw dit is niet persoonlijk tegen jou hoor maar ik gebruik je naam omdat je 1 van de weinige hier ben die een normale reactie er op geeft,
En mischien zal geven
Artiest Faux
maar nederland wint toch nooit zonder joden?
:yes:

:Z

verschrikkelijk die arrogantie...
laatste aanpassing

Tijd voor je bedje kermit!

Die boeren willen met hun 110% AJAX-haat nog een klassieker bewerkstelligen, maar dat zal jullie nooit lukken, jullie zullen altijd het buitenbeentje blijven waar niemand iets om geeft.

kluivert davids seedorf sneijder vd vaart overmars reiziger de boer om maar een paar ex spelers en huidige spelers te noemen

cruijf: KIJK DAS NATUURLIJK LOGISCH

Die boeren willen met hun 110% AJAX-haat nog een klassieker bewerkstelligen, maar dat zal jullie nooit lukken, jullie zullen altijd het buitenbeentje blijven waar niemand iets om geeft.

Kan me er toch nog iets van herinneren dat we de laatste 10 jaar vaker de competitie hebben gewonnen dan jullie :)

Buitenbeentje? nee dus
laatste aanpassing

Ga nou niet resultaten uit het verleden erbij halen want dat ga je afleggen :) En vorig jaar werden Ajax champions league wedstrijden verkozen boven die van p$v.

Buitenbeente? Ja dus

Zo dat is een teken dat jullie de beste zijn :S

Pff...beetje dom antwoord, lees de laatste antwoorden nog maar een keer en kom over een half uurtje terug als je er over hebt nagedacht.
wou hier eigenlijk niet mee bemoeien

maar dat de wedstrijden verkozen werden boven psv is algemeen bekend wasrom dat is

Dom antwoord :S? Nee de wedstrijden van ajax worden uitgezonden dus daarom zijn ze beter?

Anders leg t eens uit, want hierboven kan ik er niks over vinden.

Ik wil wel de statistieken val alle gespeelde wedstrijden laten zien!

Het ging erover dat ze het buitenbeentje waren en dat niemand iets om ze geeft, weet je nog?!?! En wat is de reden dan Kaos, en kom niet met die ene trieste reden aan

Dus daarop baseer je dat? op Studio Ajax met de CL-wedstrijden?

Kijk, dat bedoel ik nou met die trieste reden.

En vorig jaar werden Ajax champions league wedstrijden verkozen boven die van p$v.

Deze reden... das pas triest... erg kortzichtig

Das een voorbeeld, jongetje, geen reden

Het is ook deels een reden, aangezien daar volgens jou uit af te leiden was dat we t buitenbeentje waren?

Maargoed... dit blijft toch nutteloos... nu mogen anderen weer reageren!
laatste aanpassing

Tuurlijk is dat niet de reden, pff...zo blijf je bezig, vraag ff aan iemand anders of ie et wil uitleggen
Junkie kijk is voor de grap op teletext pagina 667 :D
Julli staan met mazzel 4 punten boven PSV , maar psv wordt echt wel landskampioen (alweer) .

idd, zulke topic's kunnen gewoon doorgewezen naar 667 :) :respect:

:D
De winterstop is niet eens !!
PSV haalt echt wel ajax voorby .
Hier : miss dynamite lacht ajax ook al uit (Y)
Dat ajax kampioen wordt is gewoon een leuke DROOM van jou !!

profiel Junkie Extra Large...

Beroep: Piloot in opleiding en als bybaantje hartchirug en in me vrye tyd ben ik rechter .
Geboortedatum: 1987

Miss Dynamite, zou der gewoon niet op reageren.. jongen zit nog in ze pubertijd...

whehhe 2000