Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
klein beetje respect in je flikker
dank je Neill.......
dat weet ik wel degelijk dus dat hoef je me niet te vertellen!!!
Ik weet idd dat er gasten zijn geweest die hun respect hebben betoont!!
Maar het merendeel deed dat niet!!!
Ik weet idd dat er gasten zijn geweest die hun respect hebben betoont!!
Maar het merendeel deed dat niet!!!
Als je dan nix beters te zeggen heb muts!!!
Bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van heb!!
Bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van heb!!
Zo hey..en jij denkt dat ik niet weet waar 't over gaat?!
Ik snap ff niet wat een dode op Hellraiser die Feyenoord fan was voor link heeft met de dood van Carlo.. Aangezien het niet om voetbalrellen ging bij die Feyenoorder! De Feyenoorders hebben voor een klein deel "respect" betuigd voor de dood van Picornie, maar het overgrote deel lachte erom! En met dit soort discussies komt die lach weer terug op hun gezicht! En dat gun ik ze niet..punt!
Ik snap ff niet wat een dode op Hellraiser die Feyenoord fan was voor link heeft met de dood van Carlo.. Aangezien het niet om voetbalrellen ging bij die Feyenoorder! De Feyenoorders hebben voor een klein deel "respect" betuigd voor de dood van Picornie, maar het overgrote deel lachte erom! En met dit soort discussies komt die lach weer terug op hun gezicht! En dat gun ik ze niet..punt!
<<Treasure>>....ik neem terug wat ik zei
sinds wanneer ben jij zo heilig bezig Neill???

hamas