Partyflock

Forumonderwerp · 643824

Dat wil ik wel eens weten?:)
Ik heb iig een stronthekel aan van die ventjes die nooit hun eigen fouten toegeven...en altijd doen alsof wat ze doen perfect is
en zich groter voordoen dan ze zijn:bah:

:bah:

Heb een hekel aan zulke lui! Altijd denken dat ze beter zijn en het nooit fout hebben!!
Idd ze zijn echt zoo arrogant! :bah: Nee, zal nooit op ze vallen. Doe mij maar een leuke, lieve spontane enz jongen :)
gaat moeilijk zals ze zich eerst zo voordoen.. en na 2 maand arrogant beginnen te doen.. en vooral ook dominant..

zijn meestal van die ventjes die achter andere aanhobbelen en niet zichzelf maar de groep zijn en als je met ze alleen bent hebben ze ineens niet meer zo'n grote bek

stelletje sukkels duzzz........

We noemen ze natuurlijk niet voor niets "macho's"

:kots:
Ach aan de ene kant vind ik zo'n arrogante bal wel wat hebben, als ie tegen mij maar lief doet ;)
wahahahahahaha! :D
(Y) helemaal top-ic (Y)

Net of je iemand op 1 eigenschap kan beoordelen. Waardeloze vraag.

ik heb er maar een hekel aan
:kots: is wat ik er op te zeggen heb.
Ik vind het geweldig als zo iemand dan eens hard op zijn bek gaat :D
Ik sluit me helemaal bij N!©ð£€ aan!! (Y)
:bah:

geef mij maar gewoon een leuke spontane gozer waar je lekker gek mee kan doen :yes:

idd heerlijk als zo'n gast dan goed op z'n bek gaat ja...en dan nog met van dat onnozele gelul zichzelf eruit lullen, en niet z'n fout toegeven:d

heb altijd veel lol om die lui :D

geweldig :D
Op qlimax ging er zo'n patsertje letterlijk op z'n bek. HAHA wat heb ik me toen rotgelachen toen hij ineens niet meer zo stoer liep, maar mank hahahaha L-O-S-E-R!

Ik erger me een beetje aan dat soort jongens. :kots:

2 Wild Cherry: idd (y)
ach een beetje macho mag toch wel? :(
Hebben een klein pikkie...........
NuTero schreef:
ach een beetje macho mag toch wel?
-------------------------------------

voel je je aangesproken dan (6)

ik ben een gigantische macho loop altijd erg te pronken met wat ik heb enzo..
ben altijd de beste..
uhm meer weet ik niet..
:bah: Ik walg echt van zulke jongens!!! :bah:
Zo zielig zijn die mensen gewoon.
Meer woorden wil ik ook niet aan ze vuil maken ;)

(K) Janneke
macho's zijn er om te misbruiken want ze zijn meestal zo dom dat ze het niet eens in de gaten hebben hahaha
zijn echt perfect om spelletjes mee te spelen
wat is de definitie van een macho?

definitie van een macho, goh weet je dat echt niet?
je bent de enige die het vraagt man, ben je dom ofzo?
-nooit je eigen fouten toegeven
-veel te groot ego
-patserig gedrag
-opschep praatjes

dat soort dingen weet je wel;)

Ik vind het nog niet zo gek gesteld van hem, op de vandale site vond ik namelijk dit;
ma·cho1 (de ~ (m.), ~'s)
1 man die zich hanig, stoer tegenover vrouwen gedraagt => haantje, he-man

Toch weer even anders.
Ohja, iedeereen loopt hier wel te verkondigen dat ze er op tegen zijn.
In het echte leven zie ik heel wat anders.
Het begint echt een cliché te worden hier op PF dat men elkaar naar de mond praat.
laatste aanpassing

Het begint echt een cliché te worden hier op PF dat men elkaar naar de mond praat.laatste aanpassing: 29 november 2003 18:18

daar ben ik het zeker mee eens!

Dat bedoel ik nou ;)
Nee hoor grapje, ik bedoel als iemand een topic opent en er komen een paar negatieve reacties op dan durft ineens niemand meer een positieve te geven.
En in hun profiel staat allemaal ik heb schijt aan iedereen.
Lekker krom

ja idd je hebt helemaal gelijk;p

klopt iig wel wat je zegt, vaak zie je in topics dat mensen elkaar achter na gaan lopen ofzo, ik kan me daar ook nogal aan ergeren soms, beetje slijmerig:s

Dat is het mooie van de anonimiteit op internet! Iedereen wil stiekem wel een beetje macho zijn toch?

En op internet kan je makkelijk typen zodat je je mening sneller hebt neergezet dan dat je kan nadenken.
In het echt ontbreekt deze gave om een eigen mening te verkondigen helaas wel vaak.

Fuck internetmacho´s dus!
En in het echt helemaal.
ps: ik ben niet stoer

Vond ze altijd wel interessant, maar ben r nu ook wel achter gekomen dat het respect voor anderen vaak zwaar ver te zoeken is. Vaak hebben ze alleen maar aandacht voor zichzelf en dring je gewoon niet tot ze door. Je kan hoog of laag springen; ze zullen niet toegeven. -> Kost je veel te veel energie .. :S
Macho's.. tsja..die heb je ook ja... zolang het leuk en gezellig blijft vind ik het best...
Maar ga niet die stoere jongen uithangen om een meisje te krijgen, want..Dat ..heeft totaal geen zin!! :bah:

Ik hou van mannen die zichzelf zijn, lekker gek..lief..sirreus..­.en humor hebben!

Mensen moeten zichzelf zijn.
Dan heeft iedereen wel mooie eigenschappen.
En af en toe een verkleedpartij is toch leuk?
Of je dan gabber, macho, hippie, neger, goudvis of internetter bent.

(L) mijn petje die weet wat PimPs zijn.

bij mij geen favoriet
Als ik heel eerlijk ben val ik meestal wel op macho's. :(
Maar ja dat is dan ook meestal de reden dat het uit gaat. Dat ik me begin te ergeren aan dat macho gedrag!
Maar meestal zijn ze als je alleen met ze bent heel erg lief. Als ze bij anderen zijn vinden ze het nodig om zich zo te gedragen. :s

JA dat heb ik ook wel beetje.. Ik val er ook beetje op, maar ligt ook aan de mate...
Kvin macho's wel wat hebben hoor :) Dat ze voor jou al die moeite doen om indruk op je te maken, is eigenlijk heel lief dus ;)

Ik val op 1 of andere manier ook altijd op macho´s.
Jeweetwel denk je dan maar in feite zit je gewoon met een bom thuis.
Dat kan soms aardig fout gaan.

..ikweetniets..
Hihihih

ja ach macho's, wanneer zijn ze macho's, als ze toevallig een oorbel hebben zeker

iedere man heeft toch wel iets macho's inzich?

Jaman ik blow jeweettoch en als je met me fuckt dan stuur ik mijn agressieve turtles op je af. Niet pimpen maar muil houwe.

inetpimp heeft gesproken en gaat nu weer doordeweeksklaar maken
als je met macho bedoelt "iemand die zichzelf de beste van de wereld vindt, en alle andere maar niksnutten e.d."

dan heb ik daar idd een hekel aan

Balletjes met kreukel bloesjes
ik ben de beste op mijzelf na, :bloos: :X ojee, wat zeg ik nu. ben ik nu ook een macho

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Dat soort mannetjes zijn bang voor zichzelf.
Ze doen zich beter voor dan dat ze zijn omdat ze bang zijn dat hun ware identiteit niet word gerespecteerd door de buitenwereld.

Best triest opzich!!
ik had verkering met een macho en je wil niet weten hoe wij met elkaar omgingen.
Leve de Macho!! (Y)

Aan de ene kant vind ik ze zwaar zielig! Omdat ze eigenlijk hardstikke onzeker en bang zijn, gaan ze het tegenovergestelde gedrag vertonen. En als je er dan doorheen prikt blijft er niets over!

Aan de andere kant... ik kan er enorm om lachen! Hoe zo'n ontzettend zogenaamd oppermens een vrouw (lees: supermakkelijk slachtoffer) probeert te versieren met de meest domme openingszinnen en trucs (degene die mij een beetje "kennen" weten dat ik een hekel heb aan openingszinnen :S)

Zonder macho's valt er weinig te lachen...

En wat wordt er exact verstaan onder een macho??
Iemand met een misschien iets te grote bek die lekker direct is en zegt waar het op staat??

Oehhwww :kwijl: heerlijk :D :d :d

I.p.v. allemaal dingen zegt in allerlei omwege waar je uiteindelijk toch geen fuck van snapt omdat hij het iets te netjes wilt zeggen!??!?! :S
Nee.

Haantjesgedrag en stoerdoenerij, het provoceren van anderen, dingen afdoen als onbelangrijk ("Ach stel je niet aan")...

maw. direct zeggen waar het op staat heeft in mijn ogen niks met macho te maken! Wel met assertiviteit.

[edit] maar ja, zie elders in het topic :S [/edit]
laatste aanpassing