Hebben een klein pikkie...........
Ik vind het nog niet zo gek gesteld van hem, op de vandale site vond ik namelijk dit;
ma·cho1 (de ~ (m.), ~'s)
1 man die zich hanig, stoer tegenover vrouwen gedraagt => haantje, he-man
Toch weer even anders.
Ohja, iedeereen loopt hier wel te verkondigen dat ze er op tegen zijn.
In het echte leven zie ik heel wat anders.
Het begint echt een cliché te worden hier op PF dat men elkaar naar de mond praat.
ma·cho1 (de ~ (m.), ~'s)
1 man die zich hanig, stoer tegenover vrouwen gedraagt => haantje, he-man
Toch weer even anders.
Ohja, iedeereen loopt hier wel te verkondigen dat ze er op tegen zijn.
In het echte leven zie ik heel wat anders.
Het begint echt een cliché te worden hier op PF dat men elkaar naar de mond praat.
laatste aanpassing
Dat is het mooie van de anonimiteit op internet! Iedereen wil stiekem wel een beetje macho zijn toch?
En op internet kan je makkelijk typen zodat je je mening sneller hebt neergezet dan dat je kan nadenken.
In het echt ontbreekt deze gave om een eigen mening te verkondigen helaas wel vaak.
Fuck internetmacho´s dus!
En in het echt helemaal.
ps: ik ben niet stoer
En op internet kan je makkelijk typen zodat je je mening sneller hebt neergezet dan dat je kan nadenken.
In het echt ontbreekt deze gave om een eigen mening te verkondigen helaas wel vaak.
Fuck internetmacho´s dus!
En in het echt helemaal.
ps: ik ben niet stoer
Vond ze altijd wel interessant, maar ben r nu ook wel achter gekomen dat het respect voor anderen vaak zwaar ver te zoeken is. Vaak hebben ze alleen maar aandacht voor zichzelf en dring je gewoon niet tot ze door. Je kan hoog of laag springen; ze zullen niet toegeven. -> Kost je veel te veel energie .. 
ik had verkering met een macho en je wil niet weten hoe wij met elkaar omgingen.
Leve de Macho!! 
Aan de ene kant vind ik ze zwaar zielig! Omdat ze eigenlijk hardstikke onzeker en bang zijn, gaan ze het tegenovergestelde gedrag vertonen. En als je er dan doorheen prikt blijft er niets over!
Aan de andere kant... ik kan er enorm om lachen! Hoe zo'n ontzettend zogenaamd oppermens een vrouw (lees: supermakkelijk slachtoffer) probeert te versieren met de meest domme openingszinnen en trucs (degene die mij een beetje "kennen" weten dat ik een hekel heb aan openingszinnen
)
Zonder macho's valt er weinig te lachen...
Aan de ene kant vind ik ze zwaar zielig! Omdat ze eigenlijk hardstikke onzeker en bang zijn, gaan ze het tegenovergestelde gedrag vertonen. En als je er dan doorheen prikt blijft er niets over!
Aan de andere kant... ik kan er enorm om lachen! Hoe zo'n ontzettend zogenaamd oppermens een vrouw (lees: supermakkelijk slachtoffer) probeert te versieren met de meest domme openingszinnen en trucs (degene die mij een beetje "kennen" weten dat ik een hekel heb aan openingszinnen
Zonder macho's valt er weinig te lachen...

![[ .. kleintje deb :flower: .. ]](/images/user/30791_2546389.jpg)