Partyflock

Forumonderwerp · 643543

Werkzaam bij Bar27
Ik moet een verslag maken, en daarvoor heb ik xtc gekozen. Nou is de hoofdvraag: tast Xtc de hersen aan of niet?

natuurlijk kan ik dat antwoord nergens vinden, omdat alle onderzaoekn in volle gang zijn. Is er dan nergens een onderzoek over Xtc al afgerond?

haha nee dat geloof ik ookwel, anders zou ik me meteen als een mongool gaan gedragen :P

Maar jezelf gedragen als een mongool op feesten is dus niet zo'n probleem? ;)

Ik moet een verslag maken, en daarvoor heb ik xtc gekozen. Nou is de hoofdvraag: tast Xtc de hersen aan of niet?

natuurlijk kan ik dat antwoord nergens vinden, omdat alle onderzaoekn in volle gang zijn. Is er dan nergens een onderzoek over Xtc al afgerond?

Zal een boeiend verslag worden (Y)
Volgend jaar maar jaartje over doen!?!

Ik heb wel eens een verslag gemaakt over de paperclip, erg boeiend verhaal, heb dr een 8 voor gekregen.

Overigens zou ik nooit op school iets over drugs doen, omdat je dr nogal op aangekeken word en moet vechten tegen "vooroordelen".

Overigens zou ik nooit op school iets over drugs doen, omdat je dr nogal op aangekeken word en moet vechten tegen "vooroordelen".

das juist het leuke ervan. Je moet je onderwerp ook presenteren en daar had ik een 8,5 voor. Toen heb ik Xtc even in een ander daglicht gezet :jaja:

Dus je hebt je verslag al af?
Laat eens zien ;)

Gewoon een pil bij de leraar in de koffie geflikkerd.
Ja zo kan ik ook een 8,5 scoren :-)

Trouwens ik hoop voor je dat ie morgen niet nog eens naloopt hoe het exact in elkaar zat, mensen met een dip zijn meestal minder aardig :devil:

Chris

http://www.dancesafe.org/slideshow/

Misschien heb je hier wat aan. Dit is trouwens best interessant voor iedere gebruiker, dan kan je zien wat er nou eigenlijk in je koppie gebeurt..

Je moet wel een beetje Engels kunnen :)
Probleem is wel dat die slideshow achterhaald is. Voor het basisidee is het wel grappig, maar veel dingen werken anders dan daar beschreven.

Voor anw 2 jaar terug werkstukkie over xtc gemaakt, kreeg er mooi een 8,8 voor, dus t is zeker mogelijk goed cijfer te halen ;)
kijk op www.dancesafe.org daar is een hele slide show over de werking van mdma, de schade die het veroorzaakt en de huidige theorie over de mogelijkheid om die schade te voorkomen, je moet klikken links op: your brain on xtc, deze link moet je hebben: http://www.dancesafe.org/slideshow/
oh hij was al geplaatst