Partyflock

Forumonderwerp · 643232

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hahaha lijkt me duidelijk ofniet..? (6)
Er lijken steeds meer supporters van verschillende clubs een hekel te krijgen aan deze anaalridders uit Arn€p... (Y)
Kerel... Ik weet niet hoe het met jouw IQ zit maar zoals je ziet kwam ik met goede argumenten... OF je bent te DOM om het te begrijpen of je weet gewoon niets meer en komt daarom met de meest zielige opmerking allertijden!

ik ben iig niet fake zoals jij
ik heb een IQ want ik kan een echt account maken :P
ik lul niet mee want de graafschap is ook prut :P
laatste aanpassing

Poe poe...het zit je wel dwars die fake account hé?
laatste aanpassing
yup :P
zit me niet dwars, jij weet met wie je praat...
ik niet...

ok, ik zal het toegeven: ik wil ook heel stoer kunnen schreeuwen dat ik je opzoek, en dat je moeder dan de deur los moet maken, en dat ik je wel vind...
:$

*proest*

tripkip is trouwens ook een fake account... ooit weleens een vieze zeerog zien internetten?
als je nou eerst beetje je club gaat helpen ipv dom te lullen op internet :P ze staan 2e van onder elke steun kunnen ze gebruiken
hehe
godkolere tis weer tyfuslaat ik gaat me nest in

ciao :P

:X
laatste aanpassing
stadionverbod...foei hooligan :P
je blijft het zeggen he??? je blijft doorgaan over zijn rolstoel??? voel je je daar nu stoer door? wil je met je grote internetbek iets compenseren??? klein piemeltje ofzo?
whahahahahahahaahaha­ha
niels opasse hij heb een stadionverbod hoor :P

:P
laatste aanpassing
wow!! :|

ik niet!! weet je waarom niet? IK heb intelligentie!! IK laat me niet pakken...

en ik heb ook een redelijk grote leuter, maar daar schep ik niet over op, want dan komt ons wannabi'tje aan het huilen...

laatste aanpassing
of zo origineel als een fake acount... :)
dat mensen zo wacko kunnen reageren als je iets over hun voetbal club zegt

tis maar een spelletje :s
22 verwende rijke lui, die achter een stukje leer aanhobbelen...

jottum :D
maar goed, die "chantal" heeft niet zo'n hoog IQ, dus die snapt et nog niet helemaal...

Daar heb je het dus FOUT rollie... Voor JOU is het misschien een spelletje, voor die tripsloerie is het een spelletje... voor niels met de grote leuter is het maar een spelletje... Maar voor MIJ is het geen spelletje... En ik ken ZAT gasten van de harde kern van utrecht die het ook niet als 'maar een spelletje' zien!
Maar voor MIJ is het geen spelletje...

zie mijn vorige reply :D

Ach..en over mijn IQ... Ook voetbalsupporters kunnen gewoon hun bachelor-titel halen hoor......
ja, maar of ze er wat mee kunnen...

maar je word nu al weer wat tammer, wat is de reden hiervan??? ik heb al zeker 2 posts geen dreigementen meer gehad :D et begon net leuk te worden! :D

laatste aanpassing
heerlijk!! dank je!!! ik dacht al bijna dat je het verleerd was!!! :D:D je hebt me dag weer helemaal goed gemaakt! :D

Met een bachelor titel kun je meer dan DJ-tje spelen... Die tijd heb ik wel gehad van mijn 12e tot 19e... Soms moet je eens VOLWASSEN worden... Zou jij ook moeten doen!
ach ja, zolang ik er lekker mee verdien? :)
je moet toch wat? :D

als ik helemaal nix van mijn leven meer kan maken, kan ik nog altijd bij jou intrekken... :)

Ja...dan kan ik je nog wat lessen geven ook nog... Ik heb ook nog wel wat malse platen liggen, die mag je dan ook wel lenen.

Sadomasy & Dj One bijvoorbeeld. Taciturne - der toten. Start this record - Moka DJ en niet al die herdrukken...
herdrukken sucken idd ;)

en die platen heb ik ook ;)

88 to piano? The ultimate seduction?
ultimate seduction wel, 88 to piano in herdruk

Ah.... Ik heb ze ook niet gekocht toen ze uitkwamen overigens... maar een keer op een beurs... Niet verder vertellen... ;)
ik ben 20, denk je dat ik ze kocht toen ze uitkwamen? :P

via via, en veel via internet gekocht ;)

btw, heb ook de originele first rebirth (1e persing)

Ik draaide altijd samen met mijn beste maat... Daar liggen ook bijna al mijn platen. Ik weet niet of hij de eerste druk had van first rebirth, ik had wel de eerste van Yves - calling earth.

Maar trouwens, een slechte DJ kan net zoveel met zijn platen als een voetbalsupporter met zijn ba.!
ik draai alleen, of met sidewinder...

live sta ik met 2 of 3 maten op het podium.. :)
met zijn "ba.!"??????

Ik zit niet meer zo in de scene overigens... Mijn 'carriere' moest plaats maken voor het voetbalgebeuren... :D

Lekker druk maken om wijven van 16 die gek doen op internet...
subtiele hint ;)

ik heb nog geen cariere... heb afgelopen zaterdag in belgie live opgetreden, en heb een aantal leuke boekingen gehad... nu is et weer ff rustig, maar ben al wel een paar keer gepolst, en er komen wat leuke boekingen aan ;)

ik vind feesten organiseren leuker als draaien :)
en muziek MAKEN leuker als organiseren :D

ba. = bachelor
aha

Ik kwam niet verder dan wat feesten in de willemeen en de joy in Arnhem... Nog wat jongerendingen in de regio...
ik heb in hoorn, dordrecht, elten, dinxperlo, wehl, wolvega, grootebroek, lochem, en nog wat plaatsen gestaan :)

volgend jaar @ Hellraiser Germany ;)

elten, dinxperlo, wehl

Alle drie in Duitsland toch? Whehehee... Vroegah was alles beter...zelfs in Elten!
duitsland? hehe, elten wel :P

de rest niet ;)

elten, sjah... er zit nu een bordeel in die lokatie! dus et is net van welke "hardcore" je houdt?

Wist niet eens dat dat erin zat... Vroegah waren er elke week dezelfde mensen...
ik kwam er ook geregeld.. jammer dat ie dicht is... :(

was altijd wel lagge! :)
nu geef ik me eigen feestjes ;)

laatste aanpassing
ik heb al eens met dirk op et podium gestaan... ;)

Ah... Die kwam ik vroeger ook geregeld tegen op feesten... De eeuwige gabbert...