Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Kerel... Ik weet niet hoe het met jouw IQ zit maar zoals je ziet kwam ik met goede argumenten... OF je bent te DOM om het te begrijpen of je weet gewoon niets meer en komt daarom met de meest zielige opmerking allertijden!
ik ben iig niet fake zoals jij
ik heb een IQ want ik kan een echt account maken
ik lul niet mee want de graafschap is ook prut
ik ben iig niet fake zoals jij
ik heb een IQ want ik kan een echt account maken
ik lul niet mee want de graafschap is ook prut
laatste aanpassing
Daar heb je het dus FOUT rollie... Voor JOU is het misschien een spelletje, voor die tripsloerie is het een spelletje... voor niels met de grote leuter is het maar een spelletje... Maar voor MIJ is het geen spelletje... En ik ken ZAT gasten van de harde kern van utrecht die het ook niet als 'maar een spelletje' zien!
subtiele hint 
ik heb nog geen cariere... heb afgelopen zaterdag in belgie live opgetreden, en heb een aantal leuke boekingen gehad... nu is et weer ff rustig, maar ben al wel een paar keer gepolst, en er komen wat leuke boekingen aan
ik vind feesten organiseren leuker als draaien
en muziek MAKEN leuker als organiseren
ik heb nog geen cariere... heb afgelopen zaterdag in belgie live opgetreden, en heb een aantal leuke boekingen gehad... nu is et weer ff rustig, maar ben al wel een paar keer gepolst, en er komen wat leuke boekingen aan
ik vind feesten organiseren leuker als draaien
en muziek MAKEN leuker als organiseren

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)