Partyflock

Forumonderwerp · 642672

Hoe oud moet je nouw precies zijn voor Feesten heb begrepen meestal 18 jaar maar zijn er ook feesten waar 16 jaar is toegestaan??
Boeiend of iemand 16 is als het een feest is voor 18+, toen wij 16 waren was het juist een kick om binnen te komen en als je eenmaal binnen bent is het echt wel tegek dus feestuuuuhhh gewoon!
zolang iedereen maar komt om te feesten vind ik alles best!
laatste aanpassing
ik was 15 toen ik voor t eerst naar n feest ging, ben nu 17 maar wat is het probleem? zolang diegene ook lekker aan t feesten zijn is er toch nix aan de hand... en over die drugs er kan net zo goed een 18 jarige als n 16 jarige aan de drugs overlijde, zie daar t probleem ook niet zo zitten....
laatste aanpassing
idd, boeiuh je hoeft je er toch nix van aan te trekken was ook 15 toen ik naar mijn eerste feest ging, dus boeiuh

was godverdomme 12 op me eerste feesie, mysteryland jaarbeurs hallen utrecht...

Pff.. ik vind dat gezeur over dat 18 jaar maar niets.. Maar oke, een kind van 15 zoals ik wil ook wel eens iets anders dat de plaatselijke soos.. Dus ik ga zo nu en dan naar een feest voor 18+. Maar ik krijg nooit gezijk te horen dat ik daar niet mag komen enz..

ik hou mn mond wel hoe oud ik was toen ik begon :D
(maar dat was mn broers schuld :p )
rebelscumfreak vindt masters 1 grote kindercrash, maar zijn eerste feest (volgens zijn profiel) was masters of hardcore in 1999.............
laatste aanpassing