Partyflock

Forumonderwerp · 641898

..Arnhem 22-nov-03: Tijdens een geweldig feest van de organisatie Q-dance is er een nieuw extreem spel gespeeld. "De organisatie was hier niet van op de hoogte en kon het daarom ook niet voorkomen", aldus een woordvoerder van Q-dance.
..Dit vreemde spel werd gespeeld rond 01:00 tijdens een meeting van vele mensen die samen op een niet-nader-te-noemen forum zichzelf dagelijks vermaken met grappen en grollen rondom zeer serieuze zaken als drugs, sex en housemuziek.
..Nader onderzoek leert ons dat een medespeler genaamd "Made in Pipoland" als grote winnaar getipt wordt. Deze "Pipo" zou eerdere praktijkoefeningen met succes hebben gewonnen. Zijn sterkste kant schijnt het trapfenomeen te zijn waarbij hij een aantal treden gebruikt om zichzelf daarna in een voorlopige winstpositie te settelen.
..Het spel genaamd G.H.B.O.D.-tje schijnt an sich weer bed8 te zijn in een onderonsje met DD!! en een andere niet nader te noemen persoon welke naam we niet kunnen posten i.v.m. allerlei rechten die daarop rusten.

bron: een ander slap topic'je

I.e.g. wensen wij, van de PF Onzin & Humor delegatie, alle deelnemers succes!

zaadshine is on a roll.. maar daarom zit ze ook in groningen van het weekend.

ik zie niemand...

Ik zie een laptop.
Ik zie een natte poes O:)

Laat dat beessie ff binnen dan..

Ik zie eerder een natte mus :/

Ik zit in de roll en daarom zit ze in groningen van het weekend :s explain?!
Ze wil juist naar buiten, het spannende avontuur tegemoet

Ga je niet znappen zaadshine.. O:)

Regent het niet bij jou musje? :/

Made by Giga mus®©™ N.N.W. 20 november 2003 11:23
zaadshine is on a roll.. maar daarom zit ze ook in groningen van het weekend.

Explain?! :D

Gaat niet luqqen.. O:)

Tssss no brain :/

idd....... :respect:

1 ding scheelt! met zelfkennis kom je een heel eind! ;)

*zucht* jij hebt ook geen brain :s
Ik coke niet meer :D

Heb nu wit in mn hoofd

eej laura kom jij wel gewoon in alle forums?????
ik kan bij heel veel forums van onzin en humor niet reageren met deze account??
Eyyy ralphie das vaag, ik kan gewoon overal reageren :S

maare hoe kan dat toch dat wit in je hoofd?????
is dat bakmeel van als je bij de bakker moet werken ofzo?
-snif-

Witte kerst roelleert...

wit roelleert.

vloeibaar is beter:d

hahahaha m'n week is in een keer opgefleurd door dit topic :respect:

pipo de volgende keer zo'n sumopak aandoen, dan kan hij zich niet bezeren :D

daz idd een optie:d

of gewoon heeeeeeeeeeeeel vet worden, dan kun je ook geen echte schade meer aanrichten :D
en een andere niet nader te noemen persoon welke naam we niet kunnen posten i.v.m. allerlei rechten die daarop rusten.

huh? hebben we secret agent?

Nope, mijn eigen naam is zo errug beveilligt, mag hem zelf niet eens overal posten.. :s
zal maar snel wat certificaten regelen

Daar moet je voor leren, gaat niet lukken dus.. mdma trouwens wel.. :kwijl:
heb gehoord dat we de weg kwijt gaan raken zaterdag, heeft iemand navigatie?

mogguh (y)

goed te zien trouwens dat de volgende incarnatie van Mus weer op PF is neergestreken :D
laatste aanpassing

Terug van Higher grounds.. :respect: hij heeft nu ook witte haren! O:)

navigatie?? hehehe.. vorige keer van thialf heerenveen naar lelystad vua zwolle en harderwijk hehehee.. maarre was dan ook buiten nog steeds van de trap aan het vallen op de stoep. (y)

ik stel voor om met zen alleen een plattegrond te tekenen.. trappen aangegeven met een grote rode doodskop.....

en we hebben nog touw nodig.....
touw? ooooo om van de dak afkomen, neee niet nodig MUS vervoert ons op zijn vleugels

ohw is ook prima
hoop wel dat die niet vergeet hoe dat moet na het innemen van zijn ingredienten voor de avond

ik wil ook fleugels

flugels(y)

en mdma zetpillen!

:kwijl:..maar ik slik ze liever....

(y)

Ohw.. ik heb enkel zetpillen... is dat erg?

zet ze wel in me keel

(n)

meen je niet tog dit??

't zijn echt zetpillen! ik maak geen geintje! maar maakt niet uit.. ze werken ook veel sneller! (y)

:s:s

ja sorry...

hahahahahaha

sta je daar op qlimax doe je je broek naar benede.. vraag je aan een wildvreemde.. hey.. je band is lek en wil je ff een pilletje in men aars duwen...:d