Partyflock

Forumonderwerp · 641444

Ik wilde even jullie mening weten! Ik ga al vijf jaar met dezelfde gozer, ik ben dan wel niet zn vriendin maar hij gaat al vijf jaar vreemd met mij. Soms zitten er periodes tussen maar het duurt al vijf jaar. Maar nu stuurde ik m vandaag een smsje. Zegt hij dat hij denkt dat hij niet meer langs komt omdat hij weer een beetje met zn ex is.
Ik baal hier onwijs van! Wat denken jullie? Zal hij weer terug komen of zal hij zijn veranderd?
Voor zover ik weet is hij altijd vreemd gegaan!
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
rofl !!!!

humoristisch topic ! :jaja:

tuurlijk komt ie terug......gebeurt hier namelijk ook al zeven maanden...enige verschil hier is dat ie me wel paait met mooie woordjes....maar goed, zoek wel een ander als ik seks wil ;p

Mooie woordjes zeggen ook niet alles he ;).

het zei mij helaas vrij veel toen ie continu zei: ik hou van jou en ik wil bij je zijn...

*stom* *stom* *stom*

Mja :(...
dan zou ik zeggen bewijs het maar MAFKEES!

Haha
waarom baal je er onwijs van?

het was toch gewoon sex?

Ze mist zijn lekkere lul natuurlijk! :/

arme angelique, valt gewoon voor een doodnormale player, heb met je te doen hoor...

*onderdrukt dikke grijns en houdt gezicht in plooi

edit: typefout
laatste aanpassing

doodnormaal...nee helaas...als iedere player zo is wil ik nooit in tvland terecht komen. Dan lopen daar echt alleen players en geloof me, hij is een van de betere acteurs...
rofl Miech

zaadsloerie dont worry

je hebt je gangbang nog
misschien staat hij opeens in de rij

*proest*

/me houdt lachen niet meer in

nog acteur ook? als je me in de zeik aan het nemen bent dan is het je goed gelukt:$

(of snap ik je cryptische omschrijving gewoon niet:S)

En ja t was een kwestie van tijd, ik kreeg gisteren weer een smsje van hem! Maar nu heeft hij vette pech, want ik heb nu al een hele lieve vriend!

tot je vreemdgaat...

jezus het lijkt wel een soap,.

of te wel mijn leven,.

niet zo naief mensen

niets maar dan ook niets is voor altijd!!

ook niet in de liefde,.

Ik ga niet vreemd!! Waarom zou ik, met de beste sex die ik ooit gehad heb!

Ik ga niet vreemd!! Waarom zou ik, met de beste sex die ik ooit gehad heb!

Da komt omdat je mij nog niet hebt gehad! :P

Hahaha, dan zal ik je maar niet uitproberen!
Ehmz.. dus als ik het goed begrijp is jouw relatie super als de sex maar goed is??
laatste aanpassing

Je bent wel 'n beetje geobsedeerd door die gast merk ik :o

aan Miss Biggie: sex vind ik wel heel belangrijk in een relatie ja!

TechnoJedi, vindt je?? Waaruit concludeer je dat dan?

Tja, hoe ga ik je dat subtiel uitleggen? :/
Altijd handig zo'n meid ernaast die je zo af en toe flink kan misbruiken :p ..... think about that...
laatste aanpassing
:X

:P
TJ > misschien kunnen we haar wel gebruiken voor ons 'bedrijfje' nu alleen nog een vader en we zijn klaar

:devil:

Nou Techno Jedi,ik ben het niet met je eens en als je je mening niet kan onderbouwen dan negeer ik dat maar verder. Goed!
Even goeie vrienden.
aan Miss Biggie: sex vind ik wel heel belangrijk in een relatie ja!

Ja wie niet?? Maar het lijkt wel of dat het enige is wat bij jou telt...

het telt voor een heel groot deel mee ja! Als de sex kut is dan blijf je toch niet bij iemand!

Maar als de sex goed is en de rest kut blijf je ook niet bij iemand.

Maar jij vindt dat dus niet belangrijk

Aan je veranderde naam te zien "JASPERS zaadsloerie" en je konstante gepraat over hem is het wel duidelijk denk ik! Even goeie vrienden (Y)

Biggie: Vader blijft een moeilijk punt! :(
als de sex kut is dan zul je der wel niet al teveel fanatasie in leggen denk ik dan en oefening baart kunst :9 Maar goed ik heb het neit zo op mensen die zelf niet vreemdgaan maar het wel met de partner van een ander doen.

uhm eigenwaarde speelt dat geen rol?

Wacht ff TechnoJedi, ik denk dat je in de war bent.
Jasper is mn nieuwe vriend. En daar ben ik gewoon helemaal gek op, dat is een gezonde obsessie. Dit forum was op een ander gericht

Maar als Jasper je nieuwe vriend is waarom baal je dan dat die andere gozer niet langskomt :S

Dit forum heb ik een tijd geleden geopend! En nu heeft hij pech zie mn berichtje van 08.15 van vanomrgen.

Je bent lekker wakker Techno!!! :knuffel:

Damn!!!!!! Weer niks om te gallen :@

Wordt 'n beetje depri hier :(

Maakt niet uit, moet je een nieuw forum openen. Ik doe wel met je mee

een maand tussen het eerste en laatste berichtje.
Niet om het een of ander, maar als je jezelf als "zaadsloerie" omschrijft, is dat dan een gezond zelfbeeld?

waarom laat je je zo gebruiken zoek lekker een vent die helemaal van jou is en waar je wat aan hebt

:kusje2: muriel

Die heb ik nu ook gevonden Muriel!!!! En ik laat m nooit meer gaan!!!!!

.........Totdat zijn lul niet meer omhoog gaat en zijn balzak begint te groeien!

lekker ben jij :@
Zaadsloerie, je hebt gelijk!

Ja Elies, ik ben zo blij met hem!!! Hij is echt super lief en we passen perfect bij elkaar
het telt voor een heel groot deel mee ja! Als de sex kut is dan blijf je toch niet bij iemand!

Maar als de sex goed is en de rest kut blijf je ook niet bij iemand.

Maar jij vindt dat dus niet belangrijk

dat heb ik niet gezegd volgens mij.....

maar ik ben het met je eens!! Ik leer alleen iemand dingen aan als ze niet goed zijn, dat vind ik een betere optie......

Ja dat is een goeie (Y)

(K)

ben blij met je lieverd!

:knuffel: