Partyflock

Forumonderwerp · 639717
Dat hoorde ik gister van iemand en staat owk op terrorworld weer in beursgebouw Eindhonen.

als je denk dat zoiets niet geweldig is waarom ga je er dan heen en ga je daar je geld aan verspilluh gghehehe jah dat ken aan mij ligguh hoor maar als ik 'nou al zo'n gedachte zou hebbuh dan ging ik niet eens

:P

Ach het is een klote locatie en erg ver weg! Maar ben natuurlijk wel aanwezig :jaja:

goed dichtbij dus denk wel dat ik ga:)

Artiest Elcol
klote lokatie :/
ben blij dat er nog één grote lokatie over is 8) in het brabantse waar regelmatig feesten mogen worden gehouden ;)
laatste aanpassing
maar die wachtrij van 2,5 uur gaat echt te ver idd stingray, daar moeten ze tog wat aan gaan doen( ik heb gehoord dat de andere ingang veel sneller is )

dan heb ik zeker al 3 keer de verkeerde??:S:S
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
tis toch echt zo je kan de hoofdsingang van 2 zeiden benaderen !

:bounce: Lekker mijn verjaardag vieren :D
kijk hier ga ik dus wel even bij zijn!!!! :bounce:

IK ben zekr weten ook bij!

tututututututut

20 minuten met de bus, zeker aanwezig dus...

dit keer ben ik er wel..:s
is maar een half uurtje rijden,duz ;)
Waarom nou weer dat eeuwige eindhoven???????????

fucking ver en cker niet centraal

doe het dan in de RAI of Vechtsebanen ofzo?
Misschien maar weer eens naar een MOH. Niet meer geweest sinds dat het niet meer in de hemkade werd gehouden.
de gezelig heid moet juh tog nog altyd zelf voor zorgen. Zal bij deze editie niet aanwezig :cry: 25 jarig huwlijk van mn ouwe lui en om ze nou hier mee naar toe te nemen lijkt me nou nie egt een geslaagde acktie

ik vind mn ouwe lui toch nog altijd belangrijker dan zo'n feest......boeit me dan toch eg geen fuck hoor.......feesten genoeg tegenwoordig:D:D

:bounce:
Artiest Triax
Ik ben er een keer geweest in de Hemkade, Ik wil hem nu wel eens mee maken in het beursgebouw, kan iedereen zeggen van geluid slecht,domme lokatie.. etc maar ik wil het eerst zelf mee maken,

beursgebouw zuigt... :/

te warm, te klein, altidj te druk, slecht geluid....

mogen we weer zoveel geld betalen om longontsteking op te lope nals die luiken 3x open gaan..
nou mij niet gezien!

Ik ben er :D
Ik niet, mij tever, ze konden et beter in de Hemkade of in de HMH houden :(
Kut locatie!! Nooit meer daar voor mij!

ik ga toch zoiezo niet ...kan niet:D:D

en ga dr niet om rouwen :P:P gehehehe

dr lopuh tegenwoordig toch allemaal van die vage pipo's rond daaro

trek ik dus niet
laatste aanpassing

de moh reeks in de fun vond ik toch altijd nog beter :yes: kankah eindhoven :S niet de stad maar de locatie :s
als ik wist dat ik daar the master weer eens zou tegenkomen zou ik wel gaan........
help wie o wie kan mij helpen ik ben op zoek naar de lokatie die eens op 7 maart is gebruikt om een masters of hardcore feessie te bouwen,en het gaat over een periode 1994 tot 2000,en ook waar het gehouden is we zijn namelijk een beetje te vaagjes geweest en een stukkie kwijt

relaxt weer lekker dichtbij (y)

en ARINA the master vind je niet op HC feest....

ik ben er toch ;p

ook present

lekker dichtbij:jaja:
Mensen zullen we eerst 20 december eens overleven :)
Daar ben ik het helemaal mee eens:D :-D
Laten we nu eerst maar ff 20 dec overleven,en als je dan nog wat te zeiken hebt dan doe je dat daarna gewoon!!! PARTY!!!!!!!!!!!!!!
MoH is altijd vet :jaja:,alleen jammer dat het weer in het beursgebouw is (geluid) maar ik ben ckers weer van de partij :D

hakkuh met zijn alluh :jaja:
Ben zeker weer van de partij :D HAKKUHH GVD!!!!

:bounce::bounce:
beursgebouw beetje jammer
beursgebouw wel jah :P,MoH alleen niet ....conclusie gewoon komen :D
Sla deze wel gewoon over! Er is meer dan MOH

Oh joepie.. het beursgebouw.... kunnen we weer om de 2 uur genieten van die 10 min stilte als de die garagedeuren open gooien om de warmte af te laten ;P
Artiest Mani
Toch wel weer present :yes:

ik ga er zeker heen maar hoop dat ik nu niet weer 2 uur in die klote rij hoef te staan dat was echt shit afgelopen juni maar voor de rest vind ik dat wel strakke feesten :bounce:
gewoon vroeg gaan deze keer dan ;)

Artiest Outblast
en de line up wordt lekkerrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrr

houden we je aan! :yes:

waarom dat EEUWIGE beursgebouw bah :kots: ga er maar eens over denken om een keer te missen zal dan me 1e worden die ik mis sinds 2000:s
laatste aanpassing

haha marc zit ons weer ff lekker te maken nou als het echt zo is ga ik er miss wel over na denken

persoonlijk zou ik dit wel leuk vinden

Outblast
Nosferatu vs Endymion
Vince vs JDA (shadowlands)
Z-vago/Negative-A
Drokz vs Akira
Angerfist
Jappo

Ik hoop dat he beter is dan verlede jaar...

ach ja zolang je maar vaag eraan bent flink zweituhhhhhhhhhh