Partyflock

Forumonderwerp · 639331
sjow lauwe wedstrijd of ik er heen ga

Hans v Vliet is een kansloze

hoezo?
Kansloze staatsmongool! of niet dan bloedneus?? Echt hoor heb m n keer gzien, wat n wappie :S

de arena gaat in de fik!!
alweer?? JAH ALWEER!!

We zullen wel zien jongens wie er aan het kortste eind trekt, maar ik weet het al........

"HAND IN HAND KAMERADEN"

mij zal je er in iedergeval niet zien....

de arena gaat in de fik!!
alweer?? JAH ALWEER!!

uuuuh je bent nu met een ander stadion in de war :s
Heb er zin in. :P

!!!AJAX AMSTERDAM!!!

wat is er nog amsterdam aan ajax dan ?

Nothing at all
Iemand die met dergelijk domme opmerkingen komt, die kun je ook moeilijk iets bijbrengen.

thuis voor de buis...met veel :BIER:
Zoals altijd toch Pascalle

Tja mag jij zeggen mannetje, ben in meer dan stadions geweest dan waar jij ooit in je leven zult komen.

... En met een S.V. kom je nogal ver he...;)

.
laatste aanpassing
Hoor net dat bossen de scheids is, zal weer gezellig worden :S
Ja, het Luinghe van gisteren zal wel weer vervangen kunnen worden door "bossen". :S

8-2

nutty ga je huiswerk maar eens doen..
en of de arena in de fik heb gestaan!!
Je bedoelt dat OH zo geweldige filmpje met "oh, kijk joh, het fikt... het fikt echt"? Nou, het was geweldig hoor. Heb echt met verbazing staan kijken wat jullie daar durfden.

:respect: hans van vliet :respect:

hans is gers

oe, nee, de naam giga haas spreekt aan joh....

RUUD BOSSEN FLUIT KLASSIEKER

De KNVB heeft Ruud Bossen aangesteld om de klassieker tussen Ajax en Feyenoord te fluiten.

met deze anti feyenoord scheids staan we al met
1-0 achter :(
kut knjb

lijkt me duidelijk nodig om een excuus te zoeken als je bedenkt hoe hard ze gaan verliezen van ajax:x
Precies, p$v vorig seizoen?

haha kakkerlakken gaan kansloos verliezen 3-0 mitea zlatan en sneijder gaan scooren
We weten dat het langdurig zingen van "We love you Feyenoord, we do" een vernietigende werking heeft op joods publiek en spelers...

Komt helemaal goed... we verliezen al jaren niet meer in die snelkookpan...

Jordy, keep on dreaming!! Je weet toch dromen zijn bedrog!! Wie kan er bij jullie in godsnaam een goal maken????????????? Uitslag 4-0!!

zeg koffieprut, het gaat om het stukje
alweer?? JAH ALWEER!!

tot nu toe staat elke jaar weer de kuip een stukje in de fik, en niet de arena...
J-tjes gaan eraan ole ole!!!!

haha het kwaliteitsverschil is veel te groot die loempiarollers van feyenoord bakken er geen reet van het word gewoon 3-0
ralfie bekijk even de topscoorderslijst van vorig seizoen...

Zie je Buffel en Kuijt staan ? Dan Lurling en van Persie nog en zolang jullie Lodewijks niet passeren is dat meer dan genoeg voor een feestje zondag...

leef in het heden jordy niet in het verleden ;)

kalou het grootste aanstormend talent op de nederlandse velden staat zondag in de basis :respect:
Jullie kunnen hoog en laag springen maar Feyenoord flikt 't toch wel in die UFO.
Zekers met doelpunten van Robin van Persie (L)
en Dirkie Kuyt (ole ole)

(K) vakkie W!!!!!!!

dragen ze ook zwarte rouwbanden zondag
Spelers of publiek ?

Spelers zou nergens om gaan...
Een deel van het publiek zal iig rouwgevoelens dragen...

damn, de trein vertrekt zondag al om 9.15:gaap:

wordt nie lang slape dan

8-2
ajax gaat wel winnen maar ze krijgen het wel moeilijk want ik denk dat ze eerst een tegen goal krigen en dat ze dan past weer echt gaan voetballen en toch winnen met 2-1
2neluzz neem je de eerste of tweede trein ?
feyenoord gaat winnen!!! Dit wordt de week van Feyenoord. We knallen Teplice de UEFA cup toch nog uit!! en Ajax gaat nu eindelijk ook verliezen, want tsja het geluk moet een keer ophouden he.

haha jordy weer mee op vee transport naar neuzendam ?
Yep, 1 keer per jaar naar die grafstad moet kunnen toch...
gezellig Jordy :)

zal je zwaaien ;)
Ja hoor, ik zwaai wel..

Maar zal je dan niet
na de wedstrijd ? Je weet inmiddels dat jullie geen punten gaan pakken he ?
:D nee hoor denk/ hoop toch dat het andersom is.

Maar ja blijf het zeggen wij hebben de betere papieren, maar het is en blijft een wedstrijd opzich, dus je weet het nooit

zondagmiddag feestje