Partyflock

Forumonderwerp · 638910

Artiest SinSuline
Oud en nieuw dit jaar wordt een grote dag voor pf...! Aangezien pf nu al 40000 leden telt en de serverload blijft stijgen en stijgen gaan we proberen zoveel mogelijk pf'ers DRIE EURO TE DONEREN AAN PF op oud en nieuw!!! om zodoende wat terug te doen voor deze geniale site... Stel je voor: we halen tienduizend man (moet kunnen want op oud en nieuw kan je i.p. echt wel 3 euro missen van je partygeld...;-)) dan zou dat dus 30000 euro betekenen, waarna er een hoop problemen opgelost moeten kunnen worden...

Laat het ff weten als je van plan bent mee te doen zodat we een beetje bij kunnen houden wat er op de teller staat...;-)

Ikzelf zal met oud en nieuw 10euro overmaken...:d

Alvast bedankt!!!

Teller: 39 mensen...

Greetz, Bassline Junk
laatste aanpassing
nr 52 als ik het goed heb :P:P:P

<----- doet ook mee
goeie zaak heb het zelf ook een keer aangekaart

maar hoe wou je dat doen met een collectors busje gaan staan

ik vind in ieder geval dat je geen bedrag er aan vast kan koppelen
laatste aanpassing
goed plan doe zeker mee
Ik doe ook mee, :)
dan doe ik voor 5 euro mee!!!
maarehhh... wrom nou 3 euro???

ik denk dat er zelf een aantal PF-ers zijn die misschien wel 10 of 20 euro over willen maken....

ik zal ook binnenkort weer wat geld gaan stortten, maar als deze actie een beetje loopt, doneer ik ook wel op 31-12-2003 (Y)

kijk, als iedereen gewoon voor zichzelf gewoon even drie euro overmaakt laat pf wel even weten hoeveel er gestort is... er zijn immers geen kosten verbonden aan het storten van geld...;-)

als je meer over wilt maken is dat toch ook prachtig!!! k maak dan zelf ook 10 euro over maar 3 euri's kan iedereen wel missen weet je...tenminste.....l­ijkt mij..:p

Vergelijk het met de ''stoppen met roken op oud en nieuw actie'':p
op deze manier doen mensen het gewoon eerder...het zal wel aan het menselijk ras liggen ofzow...:s:d

ik tel er nu: 39 :d

toppie(y) dus toch, dat is is toch al:39x3=117 (+ 2 + 7) = 126euro :yes:
gaat lekker wil !!!
laatste aanpassing

strak plan (reken mij maar voor 2x3 euri)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
geef dat rekeningnummer maar vast!
Ik doe mee....10 eurietjes...By tha way, over het Golfje gesproken...waarom geen PF-mobiel met promo-girlz bij de feesten waar ook gelijk de meetings gehouden kunnen worden???

Ik doe mee....10 eurietjes...By tha way, over het Golfje gesproken...waarom geen PF-mobiel met promo-girlz bij de feesten waar ook gelijk de meetings gehouden kunnen worden???...

omdat meteen geld te werven voor PF ... zou mooi plan zijn omdat te doen op 31-12-03 maar denk dat er wel een paar haken en ogen aan zitten

als je dat op een groot feest zou doen zou dat toch wel riscant zijn voor de gene die collecteren ...

:S

opzich een vet plan ...

alleen denk ik wel dat je eerder dat geld bij een hebt als je direct collecteerd dan dat er gestort moet worden ...

denk als je 1 x zo een aktie houdt op een feest dat PF een tijd geen server probs meer heeft ;)
3 euro...

wat is drie op euro..

doe wel mee:)

Nope ik doe niet mee! Niet dat ik het geld niet kan missen, maar ik heb het er niet voor over.
3 euro is zeker geen moeite, echt een erg goed idee en ben zo te zien zeker niet de enige die er zo over denkt.

stem ook wel voor...
is wel beter partyflock zonder problemen :-)

45 man....:d
45 x 3 = 135 + (7 + 2 +1 +7) = 152 euro...:yes:

gaat lekker...!!!

morgen reageer k ff op reply over collectebus...:d :gaap: ;-)

greetz...

*k ben nu ff te dronekn...:p:d)
laatste aanpassing

count me in.........

IK zal wel doen, heb maandag of dinsdag ook 10 euro gedoneerd maar staat nog steeds niet in me profiel ofzo:s
Count me in! :yes:

me 2 ;-)
Ik zal ook 3 euro overmaken. :-)
dubbel
laatste aanpassing

50man!!! :yes: (y) :d

k dan, na gaat lekker toch.....?! in 3 dagen man...toppie toch...?

Kijk, ik wil best een collecte bus neerzetten op een feest ofzow, maarja, wie wil dat gaan 'bewaken' of uberhaupt te tijd willen nemen....? Security ofzow, lijkt me niet sja......kom maar met de ideen!!!:p

het lijkt mij nou niet een te grote moeite om even 1 cheque invullen en naar de dichtsbijzjnde brievenbus brengen of wel....?:p

HOE TE DONEREN...?:P

Klik op de onderstaande link:

[URL]https://partyflock.nl/SECTION/donation/ORDER/lstamp.html[/url]

Zet dus de volgende dingen erbij:
-bankrekening:
57.20.60.858

-Ter attentie van: [cite]Thomas van Gulick
-Je nickname

Moet lukke toch???

Greetz
laatste aanpassing

Ik doe mee!
ik ga ff naar de bank om te vertellen dat ik drie euro wil over boeken

Doe dan 10 euro
Weet je wat mij beter lijkt gewoon bij alle groten feesten met oud & nieuw bij de ingang/uitgang een koker of Bus waar iedereen wat in kan gooien!!
(moeten er natuurlijk wel medewerkers van pf bij staan anders werkt dat niet)
Artiest Pie
goed plan...
Want als ieder1 straks geld gaat over maken is iedereen opeens donateur zeker???
En waarom allemaal massaal. Dat kan de rekening van tommie niet aan

whehehe, ben je bezig met telebanking, krijg je de melding: ga weg! het is te druk!!

Lol
goed plan ik doe meej die paar euro's kan ik wel missen
Die pleuro's komen eraan met oud & nieuw :D

(Y) okeeee :bounce:

Is goed, ik doe mee.
ja hoor dat ken, maar hoe wil je dat in ontvangst gaan nemen dan?

56.....

waarom niet gewoon over internet met girotel?
lijkt me het makkelijkst
En wie gaat dat geld innemen? Ik bedoel, als ik weet dat jij op oud en nieuw aan het einde met meer dan 3000 euro loopt, loop jij echt niet veilig! :devil:

Ff serieus, je kan onder de knop donaties ALTIJD geld overmaken naar de rekening van Thomas, die dat geld gewoon gebruikt voor uitbreiding van PF.

eeeh, 10000 man??? Haal je nooit, onder dwang van een 17x langzamer pf dan nu, haalde we 150 betalende leden... :S Mensen zijn te gierig of te lui...
Ik vind 3 euro wel wat veel maar oke voor partyflock doe ik het!! Dus met andere woorden ik doe mee.
Ik doe zeker mee.
3 euro kan ik wel missen op niewjaar.

It's payback time!!

Dat gewacht op pf is zwaar klote.
Ik zie jue wel bij Qlubtempo big time
jahoor bassline junk
je gebaar is leuk, maar ongeveer 5% die hier beloofd te doneren doet het toch niet blijkt uit ervaring

311 donaties van 24700 leden

het is hetzelfde als stoppen met roken in het nieuwe jaar

als je wilt storten doe dat dan nu

Ik doe mee:jaja:

sorry, maar k snap de mensen niet die zeggen dat het toch geen nut heeft,

al stort alleen ik met nieuw jaar 10 euro dan nog heeft het nut..K dacht, het is gewoon leuk op deze manier en k denk zelf dat men het toch eerder doet als zij weten dit samen met een hoop anderen te doen...;-)

nogmaals: LEES: stel je voor (die 10000 leden), dat is echt niet een streven ofzow maar gewoon een voorbeeld...

k vin het i.i.g. top dat er nu al zoveel mensen meedoen....(y)

teller: 58 :yes:

:d

ben erbij :-)
ik kan ook wel wat missen, eurotje of 10 ;) (laten we nou niet te weinig doen, vindt 3 euro zo weinig :D)
laatste aanpassing
Nou als ik dit zo lees komt het helemaal goed ;p

alleen jammer dat de helft van de mensen die hier zegt te gaan doneren het nooit doen :S