Partyflock

Forumonderwerp · 638893

Je zou het je afvragen al die stomme topics hier gaan over Ajax is er dan helemaal niks beters te melden

kom op alles beter dan die Neuzen :Kots:

ik kom dan wel niet uit 020...maar ik ben absoluut geen meeloper of successupporter...be­n sinds ik het zelf weet al ajacied en gewoon zo opgevoed,sta altijd achter mijn cluppie,in good and bad times...
waar gaat dit over?? sex en rellen :S

slechte opvoeding gehad siesel...
:boeren:
8)
laatste aanpassing

:s rare kerels die ajacieden :S
zozo fistfuisto zo ken ik er ook nog een paar :jaja:

De Meer
Olympisch Stadion

daar werd pas gefakkeld :jaja:
fausto bij jullie zijn er al jaren geen fakkels te bekennen.

bij ons ook helaas steeds minder
Helaas wel net als de sfeer overal :S
Qua sfeer ga ik liever in Engeland kijken
daar hangt echt een topsfeer. :respect:

laatst tegen celta

PSV pedofiele sex vereniging JUST DO IT

ja bij PSV moet je ook niet meer zijn zullen je kids maar wezen die in dat park lopen :S

afmaken die gore homo"s

ja he phooly je word er moe van maar ja wie niet van jou :devil: vind je je zelf slim nou dan zou je niet voor zo'n homo club zijn he :s

Ja ajax amsterdam :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Er zijn niet meer Ajacieden hier...het gaat goed met Ajax, daarom lijken er meer 'ajacieden'
ik weet wat je bedoelt reddeviltje...het is alleen maar ajax,ajax,ajax :bah: ik woon in haarlem en daar is het al helemaal erg....steun gewoon godverdomme je eigen stad in plaats van dat je achter de grote meute aanloopt(successuppo­rters). tot overmaat van ramp is studio sport ook nog eens proajax....:bah:

ik snap dat ook niet hoor fantasy die zouden toch op zijn minst onpartijdig moeten zijn maar ja zelfs sinterklaas is dat tegenwoordig niet meer dus wat wil je dan he ;-)))))

:devil:

Ja,

SV-Zalk!!!!!!