Partyflock

Forumonderwerp · 638749
beste mensen heeft iemand enig id of die onderhandelingen met de gemeente een beetje willen vlotten?! ik heb best wel zin in weer awakenings, mits er een goede line up, goed geluid en vuurwerk beschikbaar is! anders geen oud en nieuw gevoel toch?

grtz
Artiest {SHOWLIST artist 9931, 14415, 28833, 3345, 78191}
Awakenings had begin dit jaar al bekend gemaakt dat er weer een O & N editie zou zijn.
hahaha wat ben ik blij dat Awakenings er is met o/n ik wist anders echt niet wat ik moest doen!!

Lovejoe Awakenings :)

...(gaaap)...

...(snurk snurk)...

...huh??!!...

....hmmmm....is het nog geen 31 december????

Kl@te!!!...het was maar een droom...
Hahaha Franky.. :D LOL

Naar is dat he, en er dan achter komen dath het nog 7 weken duurt, toch even checken of de kaartjes nog in de la liggen.. :P

Spilly, erg fijn is dat niet nee...

Ach ja..

dan moet ik het voorlopig maar ff met Technoir (Jeff Mills) en Speakerplay doen...

ff toch maar die rust opzoeken...
anders red ik O&N niet...
En zeker op financieel gebied...december (moordmaand) komt eraan...dusse...op zich veel leuke feesten, maar dat trekt mijn bankrekening ook niet...TENZIJ ER MENSEN ZIJN DIE MIJ WILLEN SPONSEREN...VOOR GOED DOEL!!!

"HELP FRANKYBOOI DE MAAND DECEMBER (de winter is ook goed) DOOR!!!"

het doel is dan dat ik kan feesten en genieten, mits het mij niet gegund word... ;-)

Veel mensen zouden het wel willen Franky maar ik denk dat Deceember voor iedereen een moordmaand is. :d:d:d Namems het vredelievende technogezelschap sterkte. ;)

Ik heb iig Me kaartje voor awake binnen.

Technoir heb ik gelukkkig ook al en Innercity krijg ik cadeau. Ik sluit het jaar dus wel goed af de laatste 2 maanden.
Gewooon jezelf sponsoren en een aantal kaartjes kopen en weer verkopen :D
KAARTIE IS BINNUH, afvaardiging Groningen + Dedemsvaart :D:D

denk toch dat ik ook ga!!
jaja awakenings. Ik ga zeker heen. Ga dinsdag kaartje halen. heb ook de laatste awake moeten missen. De eerste in 2.5 jaar. Dus ga zeker kijken. Heb vet veel zin. Zeker met oliver ho en rino cerrone. Komt helemaal goed denk ik zo. Al zou ik mijn topper chris liebing evengoed wel weer willen zien. Geluid vertrouw ik maar op deze x. we zullen zien. echte awakeningsfan (sorry moet nog een fotootje plaatsen. ik ben nieuw op deze site)

eindelijk weer eens een goeie line-up van Monumental hè? Oliver Ho & James Ruskin samen!!!!!!! dat wordt bijzondere techno :D vliegwerk :)
da phool >> idd supreme grooves mag je niet missen :D :D
:yes:

kan haast niet wachten... :D

...hiep heeee voor speedy j...

wordt een knallend, spacey feestie!

wij gaan niet naar awakenings,lekker ergens anders heen maar niet naar awakenings
Goh wat is dat nou jammer ;) Veel plz dan maar op dat ergens anders :D

Vandaag kaarten gekocht voor Awakenings :bounce: :bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce:

Ben super blij :-D
laatste aanpassing
hestertechno 16 november 2003 20:20
jaja awakenings. Ik ga zeker heen. Ga dinsdag kaartje halen. heb ook de laatste awake moeten missen. De eerste in 2.5 jaar. Dus ga zeker kijken. Heb vet veel zin. Zeker met oliver ho en rino cerrone. Komt helemaal goed denk ik zo. Al zou ik mijn topper chris liebing evengoed wel weer willen zien. Geluid vertrouw ik maar op deze x. we zullen zien. echte awakeningsfan (sorry moet nog een fotootje plaatsen. ik ben nieuw op deze site)

heb je echt niets gemist
Iedereen gaat ergens anders heen :@
Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Ga echt niet in me uppie naar Awakenings.
ik ben op de awakenings hoor Aranka!! Samen met Myriam dus kom maar gewoon. Tink is er natuurlijk ook!!

en wat gaan we doen!!!!!!!
PARTY!!!
WHOEEEEEEEEEeeeeeeee­eeeeeeee:D
Awakenings wordt goed!
Ben vorige keer ook niet erbij geweest.....en schrok van de slechte reacties :O

Vorig jaar awake NYE was (Y)

dus ga ervan uit....mede door de hogere geluidsnormen..... dat dit jaar NYE ook goed gaat komen ;)
Wat wonen er toch veel gezellige mensen in Zutphen!! :9

Technofeestje in Zutphen is niet verkeerd!! :respect:

Supreme Grooves wordt ook (Y)

Enneh, OJA! Awakenings met Oud & Nieuw gaat zo goed als door! ;)
laatste aanpassing
Tis hier in mien gat ok weh gezellig heur.. maar toch gaan we naar Awakenings :D
Weet nou nog steeds niemand een goed(koop) hotelletje in de buurt??
Hej das ook wel een ideetje ja!! ;)
Jullie gaan ook met de hele bende Pleun? :D
Zutphen represented... :-D

Toch vreemd...Zutphen is het meest uitgestorven, saaie, ingeslapen, foute stadje van nederland maar wat feestgangers betreft....
Waar je ook komt, waar ook ter wereld....Er zijn ALTIJD gasten uit Zutphen van de party....RESPECT

:-D

got ticket for awakenings:bounce: :D kan nie wachten !!!:P:D
2 Dilirium : Doe niet zo stoer man,dat geldt voor Gendringen ook hoor

2 technochick : Mars ook?
laatste aanpassing
2 Da Phool: Ohwjah..Das waar ook...Gendringen is nog meer uitgestorven, nog saaier en meer ingeslapen en zeker fouter dan zutphen... :-P
LOL :D
Klopt :yes:
Wij hebben wel www.dewaggel.nl
,altijd goed toeven daar 8).
laatste aanpassing

Heb dr zin in :bounce:
Werkzaam bij Houselovers Events
Artiest Ray Fox
Ik ben dan ook jarig en kan nergens anders me feest beter vieren dan op awakenings vind ik :D:D:D
Dubbel feest voor mij :bounce:

DE feestbeesten komen ook uit Zutphen...heheh..

Mijn kaartjes zijn EINDELIJK binnen!!!!!!

Er zijn NIET VEEL kaarten meer!!!!

nu nog +/- 300 stuks (hoorde ik bij Free Records Shop)

kaartje allang binnen :-d

hopenlijk wordt het weer zo vet/vetter als vorig jaar .. :-d

:bounce:

vetter wordt het wel!

Hardgaan op Awakey is altijd goed, nergens beter dan op Awakey spacen...

met Speedy J erbij...gruwelijk...­zowieso VET!

2 Da Phool: jaaaa tuulk mars ook!:lief: hij moet dr heus wa bij zijn!:D:bounce:

idd toen ik de line-up zag was ik gelijk (L) ..

Herr Arter 21:30 - 23:00
Bart Skils 23:00 - 24:00
Joel Mull & Steve Rachmad 24:00 - 01:45
Secret Cinema 01:45 - 02:45
Oliver Ho & James Ruskin 02:45 - 04:30
Speedy J 04:30 - 05:30
Davide Squillace & Rino Cerrone 05:30 - 07:00

vooral joel , ho , skills , cerrone

en natuurlijk J ;-)
ook beter dat de kaartverkoop 10% minder is
want vorige jaar was het best druk...

MAXIMAAL LOS OP DE MEEST SPACEY FEESTIE!!!

I luv Awakenings...

damn...nog een maandje...

AFTELLEN!!!
Nou al aftellen dat is 34 dagen nog ;)
En in die 34 dagen eerst nog Richie Hawtin (Speakerplay), Supreme Grooves, Innercity en Doornroosje... :D

Het is uitverkocht
Ja joh? Nu al? :o bron?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Das al behoorlijk snel zeg!
Heb ook echt in tijden niet zo'n zin meer gehad in een feestje. Weet ook echt niet hoe ik het dadelijk ga hebben als Ruskin & Ho back to back gaan, volgens mij word ik dan echt helemaal gek :D
Maaaaaaaaar zoals Spilly al zei, eerst nog de maand december waarin ook nog wat leuke naampjes gespot moeten worden zoals o.a. : Cari Lekebusch, J.W. Henze, Jan Liefhebber & Hans (back to back), Surgeon en Acid Junkies.
Gaat nog een leuke maand worden, december :P

Het is uitverkocht

pfff het gaat snel maar uitverkocht dat zal wel niet