Partyflock

Forumonderwerp · 638749
beste mensen heeft iemand enig id of die onderhandelingen met de gemeente een beetje willen vlotten?! ik heb best wel zin in weer awakenings, mits er een goede line up, goed geluid en vuurwerk beschikbaar is! anders geen oud en nieuw gevoel toch?

grtz

mijn vertrouwen kan niet meer stuk werd vanacht gebeld om drie uur!!!! Awake gaat door....

amen
nou de line up nog.. enig idee wanneer?
laatste aanpassing

Een line-up zou inderdaad ook wel leuk zijn als ,morgen de kaartverkoop start :)

line up wordt binnenkort bekend gemaakt...weet geen datum maar zal snel zijn ivm de voorverkoop enz
maakt me op zich niet uit, ga toch wel maar ben wel erg benieuwd.. :D

ik zal vanavond nog eens bellen of er al namen bekend gemaakt mogen worden...als ik wat weet post ik het zsm

Midden in de nacht werd je gebeld... vervelend voor je om uit je nachtrust gehaald te worden.

En er werd gevraagd of je te vertrouwen bent, niet of jouw vertrouwen in awake (neem ik aan) niet meer stuk kan.

Ja verklap eens één of twee namen.... :P dan ben ik al blij.. :D

Idd Nikita, ik bedoel kunnen zoveel mensen zeggen dat het doorgaat en laat me niet lachen maar ik denk niet dat een stel ambtenaren tot midden in de nacht werken... ;)

maarja, ik wacht het serieuse nieuws wel af :)

W00H00 OP DE SITE VAN AWAKENINGS!!!!
De aflevering van Awakenings op oud en nieuw gaat door!

De voorverkoop zal morgen (woensdag 12 november) al van start gaan via de 1200 verkooppunten van Ticketbox en Free Recordshop. De losse adressen volgen op dinsdag de 18de.

CHECK ZELF MAAR WWW.AWAKENIGS.NL :d:d:d:d
laatste aanpassing

werd niet door ambtenaren gebeld maar door mensen van monumental aangezien iedereen superblij was...

inderdaad check de site en kijk zelf mijn vertrouwen klopt dus wel..
2 DJpeter: je moet je niks van die andere domme mensen aantrekken hoor, die zeggen dat jij triest bent maar dat ben je TOTAAL niet. Ik en jij weten hoe stoer jij echt bent want jij wordt `snachts gebeld om 3 uur of Awakenings door gaat en jij krijgt Rocco`s voicemail. En binnenkort weet jij ook de lineup al voor dat de hele wereld het weet. Als Rocco jou echt zou kennen(wat ik betwijfel) en hij dit zou lezen zou hij zich diep voor je schamen en zou hij een ander nummer nemen zodat jij hem nooit meer lastig kan vallen. Jesus gast, zelden maakt iemand zich zo belachelijk! Ik walg echt van je!!!

:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
laatste aanpassing

Ja rocco werd midden in de nacht wakker en dacht ik ga djpeter bellen:)

En van dat vertrouwen snap je volgens mij ook nog niet helemaal...

zie jullie aankomende awakenings wel...pas maar op als ik weer met me heftruck door het publiek moet om drank te brengen..wie weet wat er kan gebeuren....nee geen grappen meer ben niet gewenst en wordt niet geloofd...dus zal niks meer zeggen

dat denk ik ook niet...

maar what's use om die dude helemaal af te kraken?
we mogen blij zijn dat Awa O&N doorgaat dus niet zo zeiken maar gewoon een kaartje halen :)

Ik heb me tot nu toe nog bijna nergens mee bemoeid, alleen dat hij om 3 's nachts gebeld werd werd mij iets teveel, sorry maar dat geloof ik gewoon niet!

En dan geef ik even mijn mening:) Verder zal het me een worst wezen of hij wel of niet bij awake hoort, t klinkt iig niet geloofwaardig.

Verder ga ik idd maar een kaartje halen al ben ik toch nog teleurgesteld in awake, het mag dan misschien wel de gemeente geweest zijn, maar monumental wist dat de norm was. Ik geloof ze alleen toch weer als ze zeggen dat het nu wel beter is qua geluid (hoe stom zullen ze zijn als ze dat niet doen) en ga ik graag met techno mijn nieuwe jaar in:D

Juh, er moet maar eens een meeting georganiseerd worden want er moet natuurlijk wel oud en nieuw gewenst kunnen worden ;)
OK vooruit! Ik zeg al niks meer! Was ook wel een beetje sjacharijnig en werd ook eigenlijk wel een beetje baldadig. Per slot van rekening hebben we hem nodig. Zonder hem hebben we namelijk niks meer te drinken. We zullen hem dan ook dankbaar moeten zijn voor zijn bijdrage. Hij is tenslotte ook een waardig Awakenings Member Crew Lid die onze keeltjes nat zal houden met OUD & NIEUW!
laatste aanpassing

hehe mooie opmerking awakenings.. iedereen die mij kan vinden op awkakenings krijgt van mij gratis drinken dat beloof ik voor alle opomerkingen dan maar :P
luister man als jij op je heftruckje rijd en voor de rest helemaal niets doet kan jij me niet vertellen dat je meer weet dan een ieder ander die hier op pf zit.... dan ben je gewoon een loopjongen
Ik weet al 1 naam vd line-up;).
Rara wie zou dat zijn :x
laatste aanpassing
OK vooruit! Ik zeg al niks meer! Was ook wel een beetje sjacharijnig en werd ook eigenlijk wel een beetje baldadig

Weer een beetje gekalmeerd René? Is niet goed voor je hart al die opwinding ;-)
kap us aand8 schenken aan die peter en doe niezo triest allemaal!

zow

wie willen we graag zien?

ik

begin:

vitalic
billy nasty
christian valera
umek

einde:

heren de wit
miss djaxx
sven wittekind
andreas kremer
laatste aanpassing
mmmm wel wat hard

wel erg ideaal :p

ik wil niemand zien

awakenings :bah:
iig geen pascal feos, adam beyer,
Marco Carola
reageer dan niet stakker
Een leuke alleen maar liveacts(voor de verandering) ->
Laurent Garnier,Solid Decay,Dimitri Andreas,Legowelt, Pacou & Secret Cinema

Zweedse editie ->
Cari Lekebusch,Joel Mull,Hardcell vs Grindvik,Headro­om & Hendrik B
laatste aanpassing
nou Da Phool dat ziet er idd wel heel erg leuk uit ja....:D

Sven Wittekind en Amok!!!
nou "kalluf" zijn dat niet iets te veel namen voor een awakenings in de NDSM...
ten eerste wacht ik af op de line-up ga geen kaartje kopen zonder de namen van de DJ's
ten 2e lijkt me Cari een goede keus "da phool"

ik denk dat t dit gaat worden:

* Tobi Neumann
* Cari Lekenbush
* The Advent (live)
* John Aquaviva
* Poundig Grooves

(misschien een special act om t jubileum te vieren van Aphex Twin of The Prodigy) :D

The prodigy zou idd wel vaag zijn... :)
maar lijkt me wel wat hebben.

Space Dj'z zou ook zeker wel wat worden. :)
broetjes de wit draaien op Awakenings Festival ook niet verkeerd.

Als special act zou ik Future Shock ook wel kewl vinden draaien op ML wel relaxed :)

verder ( dit is een persoonlijke keuze, voordat ik afgezeken wordt ;) )vindt ik dat dat er het nieuwe jaar wel hard in gegragt mag worden dus een Heer Remus, of Rush zou niet vekeerd zijn. Misschien een battle :D
laatste aanpassing
2 Mig: Futureshock? :o

Die lui doen progressive man.. :P
druktemakers

Ja beste mensen ik ben een hele goeie vriend van DJpeter, ik ben vannochtend om 04:36 gebeld, er is nog geen verdere info over de line-up !!! Misschien wordt ik vannacht wel gebeld en heb ik snel meer info voor jullie !!! Uhhhhhhhhhhhhhh hahahaha
laatste aanpassing
jajaja, awwakeninggs met oud& nieuw
ik ben voor!!!

@ Djspilly ik weet wel wat ze draaien maar ik vondt ze op ML zo relaxed en ik bedoelde als special act he? :) mjah aan de andere kant ik was wel :xtc:

45 f*cking euro voor een kaartje:S

mag wel hele goeie lineup zijn!!!!!!!!!!
vraag:

op de site staat een poll waar iedereen blijj mee is....

hard geluid of SUPER visuals ed...

GEEN VUURWERK????????

oud en nieuw zonder vuurwerk lijkt me onwaarschijnlijk toch?!

maar als ik tussen die twee moet kiezen? daar kan ik niet eens tussen kiezen dacht toch wel dat awake garant moet staan voor beide:S
Artiest Manzel
Maakt mij allemaal nix uit ,alleen het geluid en de dj's zijn voor mij van belang, de sfeer is toch altijd (Y).
ik heb nog nooit zoveel gespeculeer gezien in een topic

OK dan relaxx man gelukkig tog nog een vet techno feest met oud & nieuw.

Ik ben zeker van de partij
WTF..zijn die lui gek geworden ofzo 45 euro (N)
ach 5 euro duurder ten opzichte van vorig jaar

niet zo vreemd toch?
10€ bedoel je nutero en somigen hebben zelfs 25€ betaald omdat ze een kaartje hadden voor de de 23 november ofzo maar die hadden ze verplaatst naar 31 december...
vind t erg aso weer! wie komen er draaien dan he
sven vath, carl cox, underworld, tiesto ????
Vorig jaar was het toch echt wel 32,50 ik weet niet waar jij die 40 euro vandaan haalt.
Ik vind het wel belachelijk veel geld.
Het festival was 40euro maar daar heb je ook 30 artiesten.Ik vind dit echt erg veel geld.
laatste aanpassing

Vorig jaar was die idd rond de 40 euro.
Zeker weten!!
Met oud en nieuw zijn alle festen een stukje duurder.
Ach wat maakt het uit:)
Moeilijk doen om die paar euro's
Wij hebben onze kaartjes iig binnen!!

voor de mensen die nog geen kaartje hadden in november was het 40,- voor wie het verplaatst was 32,-
laatste aanpassing
Dus is dit belachelijk duur of het nu 40 was voor sommigen of 32,50 voor anderen vorig jaar.
Gaat echt nergens over,slechte zaak(N).
Dat iets duurder moet zijn met oud en nieuw vind ik ook volkomen belachelijk.

denk dat de dj's duurder zijn het personeel is duurder alles is duurder dus awake ook....