Partyflock

Forumonderwerp · 638559
Betreft: organisatie: UDC

UDC krijgt nieuw event

Organisator UDC gaat een gloednieuw evenement organiseren in de Kuip te Rotterdam.
Het evenement, waarover de organisatie nog niets kwijt wil, zal megagroot aangepakt worden.
Het spektakel zal eind juni volgend jaar plaatsvinden.

Check deze website regelmatig voor het laatse nieuws....

bron; www.udc.nl
Artiest {SHOWLIST artist 38292, 49990}
Je zal dan tenminste op ECHT gras dansen.....
met zijn alle je botste knoest schoenen aandoen, en het hele veld naar de tering trappen :yes:

Iemand zin in een potje rugby?

Mega open air apres ski?

klote badkuip hebbie die inrichting wel eens gezien ? dat stamt nog uit de tijd van de romeinen stom tocht hok

Inrichting? Hoe weet jij nou hoe ze het gaan inrichten?
ik heb het over de huidige op die(stoelen) kan jezus nog op gezeten hebben
Op innercity..kwam een man naar me toe met hou het in de gaten komt een feest in april in de kuip :S maar of het van udc is?geen idee
dan mag ju me zeggen wat er mis is met de stoele in de kuip!!!

als je in de hoerena sta en je leunt voorover dan tyfdonderstraal je 40 rijen naar beneje zo stijl is het
een groot techno feets in de kuip lijkt me wel wat.

Hopelijk heeft het iets met techno te maken!!

udc kotserdekots is kutterdekut
oplichterij van de bovense plank

jahaa want:

wil je graag betalen voor je dixietoilet(waarvan er zowieso te weinig van waren besteld):@

lang in de kou staan om binnen te komen omdat er te weinig poortjes zijn(kost geld):@

dat de d.j´s afzeggen omdat ze heeeel plotseling zwanger zijn(yoji, maar de naam op de flyer verkoopt goed)):@

of omdat hun contract verscheurd is(mondello, en vooral blijven zeggen dat ie komt):@

er geen timetables zijn(ohoh vergeten):@

de garderobe midden in de hardstyle zaal is(dom, dom):@

geen chilllout is (bespaart weer centen, de zaal is afgezegd, je kunt nergens tijdens al die uren zitten):@

wil je nog gaan, besef dan goed wat je er te wachten staat,

Want de huidige organisatie van udc kan niet organiseren, daarom zijn ze weg bij id-t

helaas
laatste aanpassing
Hopelijk heeft het iets met techno te maken!!

Ik meen bovenaan ergens gelezen te hebben dat het een Hardstyle/core event gaat worden in de kuip!

Maar Carl Cox is wel techno :d

To *Yeah* --> Dit was afgelopen impluz, vond ik ook de slechte editie ooit, kwa organistatie!!

dana laten ruilen met fausto was ik nog vergeten

udc zal kut blijven ,ligt aan de huidige organisatie
Kut organisatie, kut locatie en de line up zou ook wel kut zijn!

GOUDEN TIP voor UDC: Stop met feesten organiseren en ga kippen houwen!

dana was niet 'geruild', ze wilden gewoon extra hardstyle erin hebben voor het klootjesvolk:bah:

Denk eerder dat door de komst van Promo, dat de totale timetable tijd te kort was voor alle Hardstyle DJ's. En ze voor een gulle middenweg hebben gekozen.

Ow en Spacefeak, denk nou niet gelijk dat je overal verstand van heb na 1 feestje meegemaakt te hebben!
Als UDC zo slecht is, waarom wordt DV toch genomineerd tot beste feest van het jaar?

puik plan! (y)
Is dan ook niet Marco Borsato? ;)

Volgens mij is

YEAH

Of:
Ontslagen bij UDC
Eruit getrapt op een UDC feest
In zn reet geneukt op een UDC feest

Wat is het gozer, want je loopt Brian en heel udc altijd af te kraken onder een fake accountje, stakker.
Hmm oke 1 groot TeChNo feest met eerst rustig en later harde pompende schranzzzz beatzzzz

Spacefreak

Jij moet helemaal je muil houden want met je 10 feesten in je leven heb jij geen ene recht van spreken.

Godgod maar ik snap het al, hardstyle........

organisatorisch vind ik UDC ook niet geweldig, maar het is wel de enige organisatie die met echt nieuwe dingen komt, en heb ik het niet over concepten, maar over daadwerkelijk de muziek. ID&T is nooit vernieuwd geweest op muziekgebied.

En dit feit doet mij UDC ondanks alle zorgen toch respecteren
Volgens mij kan het wel een realxed concept worden, ook al weet ik niet wat ze willen gaan doen, als ze maar een goede vergunning krijgen voor geluid. Maar moet haast wel overdag, want 's nachts krijg je in Rotterdam daar echt geen vergunning voor denk ik. Maar ik ben benieuwd wat het gaat worden, Techno???
*dream mode on*

Oldschool & Early hardcore ..

*dream mode off*

Ik meen bovenaan ergens gelezen te hebben dat het een Hardstyle/core event gaat worden in de kuip!

denk dat jij de dream mode niet helemaal snapt :p
het lijkt me ook echt niet dat UDC een hardstyle/hardcore event gaat houden :S
hoop dat bush er een bom op pleurt!

Ik hoop dat alle simpele zielen zich niet meer met forums bemoeien.
laatste aanpassing
denk dat jij de dream mode niet helemaal snapt
het lijkt me ook echt niet dat UDC een hardstyle/hardcore event gaat houden

Ik meende ergens wel zo iets gelezen te hebben, dit topic zegt:

Jesse@UDC 10 december 2003 19:54
Er komt inderdaad een hardcore,(style) party in de kuip in het begin van volgend jaar datum blijft nog even onduidelijk. Dance Valley is zowel indoor 31-12-2003 (Barcelona) en Outdoor gewoon weer in Spaarnwoude 10 editie gaat wat worden. !

Nu weet ik aleen niet of de relatie van Jesse betrouwbaar is, maar hij is wel de enige tot nu toe die er uitspraak over heeft gedaan
laatste aanpassing
we wachten het af...
maar UDC en hardstyle/hardcore lijkt mij nog steeds niet zo'n goede combinatie :S
Mij eigenlijk ook niet, ze moeten gewoon lekker Techno en uk-hardhouse blijven draaien!

Maar afgelopen Impulz heeft UDC wel hardcore gedraait en op Hq-Xl was er meer Hardstyle te horen als Hardhouse, ut zal me dus niks verbazen!

Wat ik weet is dat het een feest gaat worden zoals we het niet gewend zijn, zeg maar...
het lijkt me ook echt niet dat UDC een hardstyle/hardcore event gaat houden

euhhh.. UDC heeft onlangs ook z'n medewerking verleent aan Mid-Town voor het organiseren van 'A nightmare in Rotterdam' dus zo gek is dat nog niet.
UDC wat UDC de slechtste organizatie die er is ja zelfs slechter als ID&T. OP onze feesten komt geen hardstyle dat waait over wij geven wat mensen willen !!!! jaja impuls iemand wat was er juist ja hardstyle stelletje raten niet groot reklame gemaakt tuurlijk niet UDC maakt kut feesten. He maar dat is mijn mening heb natuurlijk maar 2 feestjes mee gemaakt in mijn leven en snap niet wat geod of slecht is.

Godv&*_(&_ komt UDC weer mijn stad vergallen met kut muziek. Geef die licenties aan B2S die kunnen een feestje maken.

beter

hoe ist nou udc kan geen groote feesten organiseren kijk naar impulz was een groote bout zooi en dan ook nog naar de kuip? vraag me af of het mag want staan toch huizen in de buurt??? (week niet zeker)
ik vind het wel beter zo'n feestje lekker dichtbij
en trouwens er komt tog vaak genoeg een concert van jan en alleman dus waarom zou dit ineens niet mogen

Als ze het nie kunnen hebben gaan ze maar lekker zeiken bij de gemeente
En de geluidsoverlast?????­?????????

Ik geloof er niks van

Zaadje:
En wat dan met Dancevalley, HQ XL, Impulz outdoor, 4 Elements, enz.

Technotic:
Concerten, geven die minder lawaai?
Ik denk ook niet dat dit feest 's nachts zal plaatsvinden.

Glitterslim

Beetje wat aan je spelling doen, dan komt je post wat interessanter over :vaag:

Zie het allemaal wel, nieuwe locatie betekend in de regel "kinderziektes".
Weer Paul in de kuip !!!!!!
OKay maar dan overdag....

Ga ik liever naar een normaal festival, want 1 podium zie ik niet zo zitten, of gaan ze dan om de kuip heen ook dingen doen?

kan jij vertalen wat die gast zegt Mars?
ID&T is nooit vernieuwd geweest op muziekgebied.

Wel hoor Urban, geweldig vernieuwend hoor (y) ;-)
laatste aanpassing
ach...
Ik vond het wel lachen dat de garderobe in de hard style zaal was afgelopen Impulz en al dat gezeur over aankleding, geen chill ruimte om te zitten, pfffff ik ga voor de muziek naar een feest, als die goed is ben ik tevreden en ik ben tot nu toe altijd DIK TEVREDEN geweest als ik naar een feest van UDC ging, nooit tegengevallen! Dus kom maar op met dat feessie in de Kuip
en dat van wel en geen hardstyle op UDC feesten, wanneer stoppen we een keer met die eindeloze en zinloze discussie, wat maakt het toch uit, vind je het niet leuk blijf je weg en je hoeft niet in de zaal van de hard style te staan dus wat maakt het verder dan eigenlijk uit?
wordt een goed feestje met hardstyle hardhouse en weer wat van vroeger van de stampe periode. Volgens planning rond de lente. meer info niet bekend althans :)! Soon more

Greets, JJ

Werkzaam bij Basslinerz Music
In navolging van ID&T... hun de Arena en UDC de kuip

en Q-dance het Gelderdome :S

leuk allemaal, maar geef mij maar gewoon een zaal :yes:

maar ze deden het nádat UDC het deed Marloes:)
2 de daaaan: Go girl...
Je hebt helemaal gelijk...dat eeuwige stomme gezeur altijd over HS en HH

Als ik HS wil horen ga ik wel naar feesten van Q-dance en wil ik UK horen dan vermaak ik me altijd prima bij feestjes van UDC (HQ bv)