Partyflock

Forumonderwerp · 638064

ik vind van niet. ;p
zo te lezen vindt het grootste gedeelte mannen in uniform om te :kwijl: maar doen jullie dan alleen kwijlen of stappen jullie er dan ook op af ;) of zeg je tegen je vriendje dat hij alleen nog maar in pak rond mag lopen

Ik verbied me vriendje om in pak te lopen :d
(Als ik een vriendje zou hebben dan:P)

mannen in pak!!! oei oei oei maar een uniform nou neej

mannen in uniform zijn egt wel super geil.......
in pak gaat wel...

moeten we maar met z'n allen gaan soliciteren bij de landmacht.......zie je er genoeg :):):)

Mannen in pak of van die witte pakken van de manine:K:K
ik vind van wel.. ook mannen in werkkleding.. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor werkkleding)

Mannen in uniform zijn zeker geil :kwijl:
dus als ik het goed lees allemaal is dus......

de man moet in het uniform en de vrouw moet verpleegster zijn?

dan is alles helemaal jammie ofzoiets??
ach tis wat iedereen vind he... mij vind je nie in een uniform :P

:X :X :X

(Y)!
Mannen in pak of uniform: hmmmmm! Lekkerrr

Ik heb een vriend gehad die zat in t leger en als ie dan bij mij kwam had ie altijd zn uniform nog aan :kwijl:
Dat werd natuurlijk zo snel mogelijk verwijderd :P
zo'n marine uniform hhhhhmmm zeker niet verkeerd nee
laatste aanpassing
Mannen in uniform zijn :k en (y)

Alleen wel jammer dat mannen in die uniform-broeken ALTIJD n lekker kontje hebben en dat dat nog wel s wil tegen vallen als die broek is verdwenen.... ;)

:yes: :kwijl:

echt WEL :D

zeker weten dat mannen in uniform geil zijn. (tenminste als de man zelf ook leuk is)

Mannen in pak! ook geweldig!

Als ze lekker in het pakkie zitten dan dusss zekers wel, maar het moet natuurlijk ook een lekkere vent zijn he :D

mannen in pak zijn zeker wel geil ja!!als ie ook een lekker lichaam en een mooi hoofd heeft!!
jammer genoeg zal ik me vriend daar nooit in zien...misschien als we gaan trouwen :P

:yes: echt wel geil :D als t een lekkere vent is dan uiteraard :D
vooral soldaten, mariniers, security en dat soort uniformen :D :kwijl:
Of mannen in gewone pakken idd, mits t een goed pak is uiteraard :D
laatste aanpassing
MMM, doe mij maar een lekker agentje! Als ik er eentje zie lopen dan draai ik me altijd ff om of zwaai even, mits ze niet ouder als 35 zijn er er lekker uitzien!
Soldaatjes, dat mag ook wel ja....ben leger-fan!

(agenten en soldaten kunnen reageren via PB)
laatste aanpassing

Hmm,

dan zal ik m'n zeevaartuniform maar uit de kast halen voor Qlimax

mmmmmmmmm kan heel opwindend zijn ja

:yes:

ooh hou maar op, is echt wel jam jam hoor!
behalve politiepakken vind ik minder

Maar een zeevaartuniform met gouden strepen en ankers is toch wel mooi stephanie?? :devil:

ja hehe....Jam Jam..
Alleen mannen in legerpakies met zo'n kaal hoofdje erboven..!!! Lekkerrrrrr....
uniform/pak en n kaal hoofd?

:jaja:

Alleen mannen in legerpakies met zo'n kaal hoofdje erboven..!!! Lekkerrrrrr....

juist larissa met jou kan ik praten haha
MAN IN PAK/UNIFORM.......er­rug geil.....zekers.....­. :)
ja :D vind ik ook! maar vraag me niet waarom :vaag:

ik vind vrouwen in hun EVA kostuum ook wel geil:P

ik vind mannen in een leger/marine/politie-uniform echt wel geil dus :D

hehe lkkr :P:P maar politie pakken nie hehe
en zeker als Bas of Danny hun pak aan hebbuh :kwijl:

uiteraard... jonge mannen wel... maar ook weer niet te jong :P x

Man in pak ZEKERS wel!!!!!!!! :)
laatste aanpassing
Wendy wil jou ook wel eens in een mantelpakje met krijtstreeptje zien ;-) Laten wij daar eens over beginnen :-P

Vrouwen kicken dus duidelijk op mannen in pak........denken ze dat mannen in leger/marine/politie-uniform meer zeggenschap hebben?

Sorry hoor maar vind het vaak mannetjes die thuis niets te vertellen hebben.... Docenten hebben er ook een handje van voor klas huppa the man zijn en thuis..........ja vrouw...lachwekkend :-P
laatste aanpassing
kom allemaal solliciteren bij de landmacht!! lopen een hoop mannen in pak rond!!

ehm michy dus iedereen in uniform heeft thuis niks te vertellen?? hm...jij bent zeker afgekeurd of niet ;p
Absoluut sexy!!
maar andere kunnne er zooo lachwekkend uitzien!

Vind dr nix an! :s

Michy: Denk helemaal niet dat hun meer zeggenschap hebben en of ze thuis nix te vertellen hebben..?? Per geval verschillend en ligt niet aan je beroep denk ik..

En een vrouw in een mooi mantelpakje is niet minder geil hoor! Het is maar net waar je van houd.

Ja mannen in uniform zijn echt MEGA-geil! toch?
Gaat absoluut niet over zeggenschap....denk dat ook gewone pakken (zwart pak) erbij horen..kont komt mooi uit ;) gewoon hele lichaam wordt duidelijk (ze moeten wel lang zijn..als het van die kleine mannen in pak zijn vindt ik t nog niets eigenlijk)

JAAH:kwijl:

Lekker breed enzoow.. lamaar komme:D
Zekers!